środa, 25 lipca 2018

Kap, kap... | Drip, drip...

U Was też tak pada? Znów? Co za niezdecydowana pogoda. W pewnym momencie świeciło słońce i lał ulewny deszcz.

W sumie roboty przy maszynie mam tyle, że i tak nie ma czasu na spacerowanie. Jednak lepiej się pracuje, gdy za oknem zaświeci jakiś promyk słonka.

Zdjęcie dziś tylko jedno, bo w trakcie jego robienia i tak przemokłam do suchej nitki. Ja nie miałam parasola. ;)

Is it raining at your place so much? Again? What a wavering wheater. There was a moment when sun shined and it rained hard at the same time.

In fact I have so much work to do with my sewing machine that there is no time for walking anyway. But it is easier to be busy when there is some sunshine behind the window.

Only one photo today, because I was soaked to the bone in a second while taking it. I didn't have the umbrella. ;)


32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No właśnie podejrzałam tą plażę. Ech... ;)

      Usuń
  2. O jak ja Tobie zazdroszczę tego deszczu. U nas tropiki nie do wytrzymania. Zdjęcie jak zawsze piękne 😊. Ale ta laka jest śliczna, ta bużka niewinna ❤ I piękna sukienka w moim stylu 😍. Mogę spytać dokładnie co to za laleczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, zawsze lepsze to, czego nie mamy. ;) Ja tam aż tak na deszcze nie narzekam, nie muszę niczego podlewać. :)
      A panienka to Jolina Ballerina od Zapf Creation. :)

      Usuń
    2. Dziękuję 😊 No nie mogę od niej oczu oderwać 😍.

      Usuń
    3. Też uważam, że to śliczne lalki. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu! :) Dziękuję za wizytę i miły komentarz. Zapraszam ponownie!

      Usuń
  4. O jak Ci zazdroszczę. Ja znowu się nadźwigałam wody do podlewania ogrodu. U nas upał w porywach przekraczał 30 stopni w cieniu. Podziwiam piękny parasol. Ja zdobyłam wczoraj w SH gumaczki dla Baby Born, ale nie miałam gdzie wypróbować, której pannie będą pasowały.
    Pozdrawiam i życzę słonka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwolnienie z podlewania to prawdziwy powód do szczęścia. :)
      Ja szukam właśnie gumowych butków dla Joline i Śnieżki.

      Usuń
  5. Here it's the opposite, very dry and very hot. Tomorrow up to 37° C... Jolina looks happy with the rain, but who wouldn't with such a cute umbrella ;-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh no, that is definetly to hot!
      I agree that umbrella is cute. :)

      Usuń
  6. Znowu pięknie ubrałaś lalkę. Szkoda, że nie mam takiej krawcowej:). Zazdroszczę deszczu, bo tu grzało nie miłosiernie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tylko w lalkowych rozmiarach się odnajduję. :) Przynajmniej na razie.
      Tak, to ja też wolę deszcz od upałów.

      Usuń
  7. Jakie wspaniałe, autentyczne zdjęcie! Panienka wcale nie wydaje się smutna z powodu kropel deszczu a fotografia rzeczywiście wygląda super!
    Parasolka prześwietna! Czy jest składana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu! :) Mi też się podoba, choć jest takie "zwykłe". :) Jolinka wygląda jak małe dziecko rozradowane kałużami i własnym parasolem. :)
      Tak, parasolka jest składana. Zamawiałam ostatnio z dalekiego wschodu, wzięłam dwie na próbę (mam jeszcze zieloną), a jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością wykonania w stosunku do ceny. :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcie. Dziewczę wygląda na szczęśliwą i zadowoloną z możliwości pohasania po kałużach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolinki jak zwykle wyglądają przepięknie na zdjęciach w każdej sytuacji. U nas pogoda podobna jak u ciebie, najpierw grzeje a później deszczyk dla ochłody. Na szczęście tylko dla ochłody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To śliczne lalki. :)
      U nas ulewy solidne, do tego wysoka temperatura i robią się tropiki. Dla mnie nieciekawie, zbyt duszno.

      Usuń
  10. Now that's dedication to good photography! I hope you got warm and dry quickly after being soaked! Your photo turned out brilliant though despite the rain. The umbrella is the cutest thing. I actually never knew they made umbrellas for dolls. It's adorable. Your girl looks nice and dry under it. What doll is she?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luckily I'm not made out of sugar - so didn't dissolve. ;) And the rain was very warm. :)
      I didn't know about the dolls' umbrellas until I found one on Ali. :) So I bought it to check how it looks. I'm very satisfied with the quality comparing to the price. :)
      The doll is Jolina Ballerina from Zapf Creation. I Have her and Snow White withe the same mold and body. They are only child dolls (exept bjd - but I don't have my own) I really love. :)

      Usuń
  11. W okolicach stolicy były przelotne burze, bardzo krótkie, a potem okropne upały. Zawsze twierdziłam, że lubię słońce, ale teraz chyba zmienię zdanie. Nawet w deszczu można fajnie się bawić, czego przykładem jest Jolina. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce lubię, ale upały i duchota mi żyć nie dają...
      Jolina pitwierdza, deszcz jest fajny. :)

      Usuń
  12. U mnie w ciągu dwóch miesięcy padało tylko w ciągu dwóch dni. Susza straszna. Dobrze, że mamy studnię, bo bym nie wypłaciła się za wodę z sieci miejskiej, za podlewanie ogródka. Ty może zmokłaś ale Jolinka wygląda na zadowoloną. W końcu ma parasol:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie identyczna sytuacja była przez kwiecień i maj. Dosłownie cztery dni deszczu...
      Jolina to super modelka, deszcz jej nie straszny. :)

      Usuń
  13. Może i tylko jedno, ale za to bardzo urokliwe :). W zeszłym tygodniu jojczyłam na depresyjny listopad w lipcu, ale patelnia, którą teraz mam za oknami, jest jeszcze gorsza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      A pogodę podsumowałaś doskonale. Tak źle, a tak jeszcze gorzej.

      Usuń
  14. Rain or not, I do like this photo Kamelia. The weather seems to be so erratic everywhere right now, I have never felt the cold as I have done this winter and all those fires in Greece and the USA have been absolutely terrible.

    I thank heavens that we at least have our sewing and knitting to keep us safe and occupied. :)
    Hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You are absolutely right. Sewing and knitting is a great thing to do, no matter what the weather is. :)
      There is another storm right now in the place where I live. There are storms and heavy rains almost every day - I don't remember summer like this.

      Usuń
  15. co za poświęcenie!
    fotka bezcenna :)))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...