czwartek, 5 lipca 2018

Biała pajęczynka | White spider's web

Może pamiętacie biały szaliczek Modliszki, który był dodatkiem do wiosennego stroju? Wreszcie go dokończyłam. :) Gdyby ktoś był ciekawy, ile jest na nim koralików, to powiem, że około 400. 

A ja szykuję dla Was niespodziankę. Za kilka dni będzie gotowa. :)

Maybe you remember Mantis' white shawl which was addition for spring outfit? I finally finished it. :) If anyone is curious how many beads is on it, I say around 400.

And I'm preparing a surprise for you. It will be ready in a few days. :)


Evangeline Ghastly


Evangeline Ghastly Black As Night

44 komentarze:

  1. Piękny!
    Czekam na niespodziankę. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Jeszcze troszkę cierpliwości, po weekendzie się pojawi. :)

      Usuń
  2. Padłam, przy 10 bym to wszystko w kąt ciepnęła i nigdy więcej nie spojrzała na to... Podziwiam po raz kolejny Twoją cierpliwość. A szaliczek zacny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Balbinko. :) Sama nie wiem, skąd się to u mnie bierze. Po prostu uwielbiam takie drobiazgi. Ale już w "normalnym życiu" nie mam nawet 1/10 tej cierpliwości. :D

      Usuń
  3. Imponujące. Podziwiam "koronkową " robotę :) Lubie niespodzianki. :) Pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) To dobrze, że lubisz. :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  4. Mam chustkę z koralikami dla lalek, ale na pewno nie ma ich tam 400. Szacun!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Sama się zdziwiłam, że aż tyle ich się tam znalazło. :D

      Usuń
  5. You are very talented. I don't think I would have the patience to put 400 beads on a shawl! It looks amazing on her though.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much, Alasse. :) I like beading, even if it takes ages. And I'm very happy you like the shawl.

      Usuń
  6. Piękny szal. 400 koralików?! To brzmi jak 400 lat pracy! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 400! Wow, imponująca liczba. Przepiękny, delikatny ażurek.
    Modliszka wygląda jak owinięta nićmi babiego lata. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to też śliczne porównanie. Dziękuję Nano. :)

      Usuń
  8. Piękny szaliczek. 400 koralików... hmmm... Rozumiem, bo sama z koralików dziergam, tylko sznury. Podziwiam misterną pracę godną księżnej Kate czy innej wysokości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Dla Ciebie 400 koralików to ledwie rozgrzewka. ;)

      Usuń
  9. Przepiekny szal i przepiekna sesja <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. 400... a ja stękam, kiedy mam naszyć kilka, bo małe, bo oczy już nie te, bo plecy bolą... Jak zawsze, jesteś moją bohaterką :). A teraz czekam na niespodziankę, podziwiając śliczną, koronkową pajęczynkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz bohaterką. ;) Uparta jestem, stąd determinacja do nawlekania takiej ilości koraliczków.
      Niespodzianka jest w trakcie realizacji. :)

      Usuń
  11. Cudowny! Podziwiam Cię za twoją cierpliwość, wiem że znów się potarzam, ale dla mnie to nadal nie do uwierzenia, toż to niesamowite! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Zachwycająca, to mało powiedziane!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Jestem ciekawa czym nas zaskoczysz niebawem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie witam na moim blogu! :) Dziękuję z miłe słowa. Staram się jak mogę, może zaskoczę. :)

      Usuń
  14. Wow 400 koralików to bardzo spora liczba :) Wyszło super!

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycam się, podziwiam :-) wzdycham do ekranu :-) Nie dość, że pasuje lalce to jeszcze, kiedy sobie wyobrażę całą Twoją pracę... to bolą mnie palce... Jestem naprawdę pod wrażeniem. A co tam ciekawego szykujesz? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać, że Ci się podoba. :) I że lalce pasuje (no musi, w końcu zajęło to 3 dni...).
      Nie zdradzę na razie. :) Ale mam nadzieję, że będziecie zadowoleni. :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu! :) Dziękuję za miły komentarz i zapraszam ponownie! :)

      Usuń
  17. Ale cudne, ciekawi mnie tak większa niespodzianka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Mam opóźnienia, bo nie było mnie 3 dni w domu, ale nadrabiam. :) Niedługo będzie.

      Usuń
  18. Wonderful post darling, so nice,original and interesting!
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!
    Have a great day!
    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Elena, welcome to my blog! :) I will visit you for sure!
      I'm very happy you like my post. :)

      Usuń
  19. It takes a lot of patience, which I admire, and it is worth it! Lovely work!

    OdpowiedzUsuń
  20. W poprzednim życiu byłam bardzo cierpliwa...
    Cóż. Dziś pozostaje mi tylko podziwiać cierpliwość i misterny warsztat u innych.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...