sobota, 13 kwietnia 2019

W stylu boho | Boho style

Boho floral maxi dress for Barbie made to move

Już od dawna marzyła mi się sukienka w tym stylu. Uszyłam ją jakiś czas temu, jeszcze jak nie było prawdziwej wiosny w ogrodzie. Kwitły tylko śnieżyczki.

Choć prawdziwa wiosna gdzieś uciekła w tej chwili, wczoraj padał u mnie śnieg z deszczem. Średnia zmiana po tygodniu słońca i temperaturach w okolicy 18 stopni Celsjusza.

I was thinking about dress like this for a very long time. I made it a while ago, when there was no true Spring in the garden yet. Only snowdrops were blooming then.

Though the true Spring fled somewhere right now, there was a sleet yesterday here. I don't like it at all after a week of sunny weather and 18 Celsius degrees (64 F).

Handmade boho dress for doll

Szkoda, że brakło chociaż odrobiny słońca tamtego dnia.

It's a pity that there was not even one ray of sunshine that day.

Sewing for dolls

Zrobiłam też torbę z frędzlami, pasek i koraliki.

I also made a bag with fringe, belt and beads.

Handmade bag for Barbie doll


Bluzeczki w kwiaty cieszą się powodzeniem, szyję ich całkiem sporo. Na sesję w fiołkach (i ze słońcem) załapała się moja lalka z dzieciństwa (jedyna, jaka mi się ostała), Horse Riding Barbie 1994. Powiem Wam, że mam do niej ogromny sentyment i mimo, że nie jest wcale najładniejsza ani najcenniejsza w moim stadku, to chyba najbardziej ją lubię. :)

Ostatnio nawet udało mi się kupić dla niej nowe ciałko. Dawno, dawno temu ukruszyła się jej szyja. Mój Tato naprawił to "na amen", sklejając po prostu wszystko razem. Głowa była nieruchoma. Wtedy mi to w ogóle nie przeszkadzało, najważniejsze, że ulubiona lalka była w całości. Teraz odzyskała pełną sprawność. ;)

Floral blouses are successful, I sew quite many of them. My childhood doll (the only one I still have), Horse Riding Barbie 1994, caught on the photo session with violets (and sunlight). I can tell you that I have a great fondness for her. Even if she's not the prettiest one or the most valuable in my flock, I think I like her the most. :)

I even bought a new body for her recently. A long, long time ago her neck broke. My Dad fixed it permanently - he just glued everything togheter. The head coudn't move. I didn't mind it then, the most important thing was that the favourite doll is in one piece. Now she can move like new. ;)

Kamelia Dolls

Handmade clothes for dolls

48 komentarzy:

  1. Niech ta pogoda wraca jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! U mnie na szczęście znów świeci słońce.

      Usuń
  2. Ech, chciałabym umieć tak ładnie szyć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ale jakbyś zobaczyła moje początki, to szału nie było. ;)

      Usuń
  3. Zachwycam się nad tymi ubraniami 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet bez słońca to nadal urocza, wiosenna sesja, ale ja też chciałabym już prawdziwą wiosnę, a nie popadujący o poranku śnieg i wiatr, od którego szpik zamarza w gnatach.
    Nie dziwię się popularności bluzeczek, są cudne! Zazdroszczę Ci, że uchroniłaś choć jedną z lalek z dzieciństwa przed zagładą z rąk młodszych krewnych ;). Moje wszystkie poszły w świat i do dziś tego żałuję... A blondyneczka jest urocza i świetnie się trzyma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że coś kwitnie. Od razu człowiekowi lżej na duszy.
      Ja też oddałam wszystkie swoje lalki poza tą jedną. Teraz mi trochę żal.

      Usuń
  5. Sukienka, torebka, pasek, korale i bluzka...cudeńka szyjesz i tworzysz. Sesja, mimo iż bez słońca, wspaniała. A panna z dzieciństwa urocza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie panny przeurocze. I tak ładnie im w tych ciuszkach. Takie bluzki sama kiedyś nosiłam i miałam ulubiony pasek - gruby złoty łańcuszek zakończony kulką (oczywiście pustą w środku) . Sesja mimo braku słońca wyszła pięknie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś chodziłam w podobnych bluzkach. I spódnicach. Ale to dawno temu... ;)
      Wiosna może się podobać nawet bez słońca. Ważne, że coś kwitnie.

      Usuń
  7. W Twoim wydaniu każda kreacja zachwyca, niezależnie od stylu :) Wspaniale że masz jeszcze lalkę z dzieciństwa! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Też się cieszę, wciąż jest jedną z ulubionych.

      Usuń
  8. Ojej... jak ładnie. Śliczny jest kolor tej sukienki. Torebka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie się to prezentuje :) Rudawe włosy z niebieską sukienką - petarda!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u mnie na blogu!
      Dziękuję za miłe słowa! :)

      Usuń
  10. Both dolls look very pretty in their blue floral outfits Joanna. I adore your redheaded doll, she always looks wonderful no matter what she wears. :) I do see why you like this Barbie though, and I am so pleased you managed to reward her with a new body.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)
      Yes, the Redhead is the one that even wraped in a foil - she will still look great. xD
      My old Barbie is a very sentimental one.

      Usuń
  11. Precioso vestido,me encanta el estilo!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna sukienka i śliczna torebka, a dziewczyna zasmucona brakiem słońca. Kwiatowa bluzeczka też urocza. Żałuję, ale moje wszystkie lale i inne zabawki poszły do młodszego kuzynostwa. Twoja dziewczyna taka zadbana i jeszcze dostała nowe ciałko - super.:) Pozdrawiam serdecznie Asiu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Moje lalki też poszły w świat. Wtedy "wyrosłam" z nich i nie miałam potrzeby ich zostawić. Teraz mi trochę smutno.

      Usuń
  13. Piękne ubranka, ta kolorystyka przywołuje widok błękitnego morza i złotego piasku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Takie skojarzenie mi się podoba. Choć wolę góry, to w sumie i nad morze mogłabym się wybrać. :)

      Usuń
  14. Kwiatki mnie nie ruszają, ale torba już tak. Bardzo ruszają mnie pewne urocze bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh that boho style dress is so cute. I love it on Mera. She looks great in it and I'm glad you were able to save your favourite doll. She has a really sweet face.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. I think Mera would look great in anything. Literally anything. ;)
      I like my Superstar girl very much.

      Usuń
  16. Pěkné šaty,kabelka,pásek a halenka:-). Panence to moc sluší.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ się tu u Ciebie wiosennie zrobiło. <3 Sukienka i bluzeczka śliczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna sesja i Barbie w fiołkach ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Fiołki ogromnie lubię. Pozwalam im rosnąć na całym trawniku. :)

      Usuń
  19. OMG! ależ Mera cudnie
    wygląda w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  20. Love the fabric, so blue and bright! And the bag is just perfect!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...