sobota, 6 kwietnia 2019

Limonka | Lime

Made to Move Blue Top Barbie

Ponieważ Fia już pokazała limonkową kreację u siebie, to i tu może się pojawić. 

Pomysł na uszycie tej sukienki był jej, myślę więc, że najlepiej będzie jeśli zajrzycie do niej na bloga i poczytacie o tym, skąd wzięła inspirację. Powiem Wam, że wpis jest bardzo ciekawy, a modelka - zupełnie inna od mojej. :)

Fia has already shown this lime creation on her blog, so it can appear here too.

It was her idea for this dress, so I think it will be the best if you look at her blog and read there where did she find inspiration for it. I can tell you, that this post is very intresting and the model is completely different than mine. :)

Barbie Neysa

Tiul ma w rzeczywistości intensywny, limonkowy kolor. Nie wiem dlaczego, ale jego prawdziwą barwę jest ogromnie trudno uchwycić. Nagimnastykowałam się z ustawieniami, zanim się udało. Trochę lepiej wyszło w świetle słonecznym.

Góra sukienki ma podszewkę, a z tyłu jest zamek błyskawiczny.

This tulle is intense lime in real. I have no idea why it's so hard to catch it's true colour on the photos. I really had to combine with the settings to get close at least. It looks a bit better in the sunlight. 

Top of the dress has lining and there is a zipper on the back.

Mini dress for doll

Lime dress for Barbie

Zaczyna u mnie kwitnąć wisienka ozdobna 'Kojou-no-mai'. I mam już całkiem sporo bzyczących gości w ogrodzie.

Flowering Cherry 'Kojou-no-mai' starts to blossom. And I have quite a lot buzzing guests in my garden already. 






Uwielbiam wiosnę! :)

I love the Spring! :)

36 komentarzy:

  1. Modelka jest cudna a zwłaszcza w krokusach :)
    Wisienka z pszczółką - fantastyczne ujęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienkę podziwiałam u Fii, u Ciebie mogę się nią zachwycić ponownie. Uwielbiam intensywne kolory i ta kreacja idealnie trafiła w mój gust.
    Fantastyczne, wiosenne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie!!
    I to ujęcie z pszczołą genialne 💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna modelka i piękne zdjęcia 💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Super było wziąć udział w Twoim projekcie. :)

      Usuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu krawieckiego. Sukienkę widziałam już u Fii i niesłychanie mi się spodobała. Twojej modelce też jest w niej ślicznie. Czyżbyś dała jej również nową szminkę? Bardzo podoba mi się również jej uczesanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Tak, przemalowałam jej usta. Musiałam zmienić ten róż, który miała. Opatrzył mi się okropnie. I teraz lubię ją jeszcze bardziej. :)
      Z fryzurą się namęczyłam, więc miło czytać, że Ci się podoba. :)

      Usuń
  6. Nie mogę się napatrzeć na to Cudo! Nie dość, że modelka jest naprawdę zachwycająca, to jeszcze podarowałaś jej przepiękny strój! Wygląda tak delikatnie i dziewczęco... no i tło żywych kwiatów i bzyczących gości :-) Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Olu, że Ci się podoba. :)
      I panna, i zdjęcia. :)

      Usuń
  7. Dbałość o szczegóły, a zarazem inność projektu godna podziwu. Niby taka sama, a jednak inna. Cudna kreacja, znowu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka wiosenna kreacja. Bardzo pasuje do fiołków ;) U mnie bzykacze muszą zadowolić się forsycją i dereniem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosenna zieleń tiulu sprawia, że pasuje do każdych kwiatków. :)
      Forsycja i u mnie kwitnie. A dereni nie mam. Szkoda, dereniówka to pyszna sprawa. ;)

      Usuń
  9. Piękne kwiaty! Kreacja fantastyczna tak jak modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak ja też uwielbiam wiosnę :) Piękne zdjęcie ogrodowego gościa :)) A sukienka jak zawsze cudna!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna nareszcie rozwinęła się w pełni. Od razu lżej na sercu. :)
      Dziękuję!

      Usuń
  11. Very spring like, she reminds me of a fairy in that tulle. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona tą metamorfozą! Podrasowany makijaż, świetna fryzura i stylizacja i mamy całkiem nową osobowość. Wygląda i pozuje do zdjęć bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz. Bo i mi bardzo przypadła do gustu w tej stylizacji. :)

      Usuń
  13. Sukienka jest niesamowita, a równie niesamowita jest jej historia! Na Teresce wygląda także cudnie, a przy tym tak z lekka drapieżnie, z punkowym pazurem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie świetne jest to, że tak inaczej wygląda na obu modelkach. :)

      Usuń
  14. That is a really nice outfit and the lime is such a gorgeous vibrant colour. It looks stunning. And your model wears it so well.

    OdpowiedzUsuń
  15. It's such a pretty dress. Unusual but lovely.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. It was very fun to sew it because it's so unusual. :)

      Usuń
  16. Piękna kreacja. Czarny gorset dodaje tej limonce pazura :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...