środa, 7 sierpnia 2019

Na prerii | On the prairie

Dr Quinn costume white and black dress for Barbie doll

Tytuł o tyle adekwatny, że przy tej suszy, która panuje w moich stronach, trawnik już dawno przestał być trawnikiem. Przypomina mi właśnie amerykańską prerię - żółtą i przesuszoną. W sam raz do sesji zdjęciowej z udziałem Dr Quinn i Sully'ego. ;)

Konik i dwukółka to zestaw dla lalek Sindy od Pedigree. Cudo, nie? :)

The title is adequate, because my lawn is not a lawn anymore due to drought that we have here. It reminds me of the American prairie - yellow and dry. Just right for the photo session with Dr. Quinn and Sully. ;)

Horse and gig are the set for Sindy dolls from Pedigree. Marvelous, right? :)

On the prairie

Dziś modelką jest już docelowa właścicielka biało-czarnego stroju. Jest to hybryda z głową o moldzie Generation Girl zwanym też Kristen. Po dwóch godzinach walki z układaniem jej fryzury wreszcie jest gotowa. 

Today, the true owner of the dress is the model. She is a hybrid with the head of Generation Girl headmold, known also as Kristen. After two hours of fighting with her hairstyle she is finally ready.

Kamelia Dolls

Ma również swojego towarzysza. W roli Sully'ego wystąpi Cali Guy Blaine 2004, któremu zrobiłam reroot. I oczywiście uszyłam pasujący strój. ;)

She also has her comapnion. Cali Guy Blaine 2004 is Sully. I rerooted him. And sewed the matching outfit of course. ;)

Cali Guy Blain 2004 Ken doll

Handmade clothes for male dolls 1/6 scale


Sindy Pedigree horse vintage gig carriage 80s

Kamelia dolls

Dr. Quinn costume for doll

Sewing embroidered dress for doll

To jest chyba moje ulubione zdjęcie z tej sesji. :)

I think this is my favourite photo from this session. :)


Sewing historical dresses for Barbie dolls

White and black embroidered dress for doll

Sewing Barbie clothes

Kamelia Dolls

Kamelia Dolls

Zrobienie tej sesji sprawiło mi ogromną radość. A teraz ta sympatyczna para wskoczy do pudła i niebawem wyruszy w drogę do swojego domu. :)

It was a great fun to take these photos. And now this nice couple will jump into the box and will set off on their way home. :)

Historical dress outfit for Barbie doll 19th century

51 komentarzy:

  1. Cudowna sesja. Zrobiłaś wielu z nas niesamowitą przyjemność.Sully wygląda wspaniale, te ciuszki są jak prawdziwe. No i ten powozik, i konie, brakuje mi słów. Moje najwyższe uznanie. Przebaczam Ci, że to nie diorama czy domek ;) Choć gdyby przymknąć oko, to i ogród może stanowić dioramę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dałam plamę, dopiero się zorientowałam, że dziś jest 7, a nie 9 sierpnia. Chyba wybaczysz ;)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że podoba Ci się cały projekt. :)
      Powiem szczerze, że po przeczytaniu o dioramkach poleciałam do kalendarza, gdzie mam zaznaczone święta z Kalendarza Szarej Sowy. I odetchnęłam z ulgą. ;) Może nawet zdążę zrobić coś na jutro. ;)
      I oczywiście nie ma co wybaczać. Sama czasem nie wiem, jaki jest dzień. ;)

      Usuń
  2. Mam wrażenie, że widziałam gdzieś sceny z tego filmu, ale postaci w ogóle nie kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sesja wyszła, zwłaszcza te zdjęcia, na których pomaga jej zsiąść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna sesja, aż zapiera dech. Podziwiam Asiu Twoje zdolności i ogrom pracy włożonej w przygotowanie lalek. Oj żal by mi było, się z nimi rozstać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Mi też żal wysyłać tą sukienkę, moja Silkstonka tak w niej dobrze wyglądała... ;)

      Usuń
  5. Rewelacja! Zupełnie jakbym serial oglądała. Wszystko wyszło idealnie - stroje, konie, dwukółka. A zdjęcia gdzie Sully pomaga Dr Quinn zsiąść z wozu - mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Byłam bardzo zaskoczona, jak fajnie udało się to ułożyć. W końcu oboje są sztywniakami. xD

      Usuń
  6. Jak tak dalej pójdzie, to już wkrótce będziemy mieli nie "Dr Quinn" ale "Mały domek na prerii" ;). Fantastyczna sesja, nawet tę suszę potrafiłaś wykorzystać - wszystkie elementy zagrały po prostu idealnie. I ten rycerski Sully!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ze dwa tygodnie upałów i nawet prerii nie będzie. Może wtedy przerzucę się na postacie z "Diuny"? ;)
      Cieszę się, że Ci się podoba. :)

      Usuń
    2. Jestem przekonana, że w Twojej interpretacji nawet czerwie będą śliczne i urokliwe ;)!

      Usuń
    3. Brzmi jak wyzwanie. Nie wiem, czy podołam. ;)

      Usuń
  7. Piękna i klimatyczna sesja, czuć klimat Westernów oraz zbliżającej się jesieni... :)
    Czekam na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna sesja, one wyglądają tak pięknie! ♥♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna sesja. Pan ma włosięta przecudne. Uroczo razem wyglądają. Nowa właścicielka będzie na pewno zachwycona w 120% :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Balbinko. :)
      Jestem bardzo zadowolona z tych włosów. Dobrze się układają, mimo, że to kanekalon do warkoczyków. Niebawem pokażę inną postać po reroocie - też wyszło nieźle. :)

      Usuń
  10. What a lovely photoshoot Joanna, your Sully and Dr Quinn look perfectly at home on your "prairie". Though I must add, it's not quite as yellow brown as it gets downunder during a drought. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      Well, you are absolutely right. But we normally don't have such dry summers. So it's very dry for us.
      Hugs!

      Usuń
  11. Preciosa sesión de fotos! Ellas nos van narrando una bonita historia!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne zdjęcia! podziwiam za cierpliwość! kreacje wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe, nie lubię Kenów, ale ten gościu jest nawet fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ich nie zbieram. W związku z tym mam ich ośmiu. Albo dziewięciu... xD

      Usuń
  14. Świetna sesja. Skąd ty bierzesz te wszystkie pomysły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Pomysły są wszędzie. W filmach, w muzeach, na ulicach. :) Czasami ktoś poprosi o wykonanie konkretnego stroju - tak było w tym przypadku. :)

      Usuń
  15. Jesteś niesamowita! Sceneria cudowna jak i rekwizyty. O lalkach nie wspominając.

    OdpowiedzUsuń
  16. I always love your photography work and this series is no exception. I love it, the colours, the composition, the story, the characters, the props. You can just feel the love between these two leaking through the photos you have taken. You really do have a knack for bringing their world so vividly alive.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! Comments like this make me feel ready for next projects and fill my heart with pure joy. :)

      Usuń
  17. Pięknie ułożyłaś włosy Dr Quinn, a Sully jak żywy - piękny reroot. Strój odwzorowałaś wspaniale, są nawet frędzle przy rękawach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zwróciłaś na to uwagę. :)
      I cieszę się ogromnie, że Ci się podobają.

      Usuń
  18. cudna Ona cudny On
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna z nich para. Oglądając zdjęcia przeniosłam się na chwilę do serialu.
    Rewelacyjnie odwzorowałaś stroje i świetnie wszystko pokazałaś. Wielki szacunek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow!!!!!!! This is perhaps my favorite post of all times, Camelia. Everything about this post is wonderful...the dolls, the horses, the carriage, the countryside. You really didn't need any words. The photos told the story for you. Bravo!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sully jest niesamowity, przepiękne włosy! Cala sesja cudna, zjawiskowe zdjęcia. Wspaniała jest fotka, jak ja zsadza z bryczki. Pełen zachwyt!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...