poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Pudło radości | A box of joy


W poprzednim poście wspomniałam, że spotkało mnie takie oto szczęście - wygrałam pudło-niespodziankę w rozdawajce Soi. Zapraszam Was na jej bloga oraz Instagram.

Szczerze powiedziawszy oczom uwierzyć nie mogłam, gdy wyciągałam kolejne lalki i zawiniątka z paczki...

Na pierwszy ogień idzie przypinka. Jest świetna! Została zaprojektowana przez Soię, jest więc dla mnie tym cenniejsza. Już została przyczepiona do mojej lakowej torby, którą zabieram ze sobą na sesje zdjęciowe. :)

I mentioned in previous post that I had great luck - I won a surprise box in Soia's giveaway. I invite you on her blog and Instagram.

To be honest I couldn't believe my own eyes when I was taking out more dolls and bundles from the package...

At first glance there is a badge. It's great! Soia designed it so it is even more precious for me. It's already pinned to my dolly bag which I take on photo sessions with me. :)


Oto Barbie Fashionistas nr 72, Overall Awesome z buźką Raquelle. Już kilkukrotnie przymierzałam się do jej zakupu, ale stacjonarnie trafiałam na same zezowate panny, a jakoś nie zdecydowałam się na zamówienie jej przez Internet. Widać była mi jednak pisana. :) Jak tylko się uda, dostanie ciałko made to move.

Here we have Barbie Fashionistas #72, Overall Awesome with Raquelle head mold. I was trying to buy her several times but I found only cross-eyed ladies in the shops and I didin't decide to buy her online. But as you can see she was meant for me. :) She will have made to move body as soon as it is possible.


Druga panna o ciekawej twarzy to Mattelowska WWE Superstar, Bayley. Już kiedyś miałam jedną z tych lalek (rudowłosą Becky), ale puściłam ją w świat. Teraz trochę mi szkoda, bo były by we dwie. Ale... nigdy nic nie wiadomo. ;)

Second lady with intresting face is Mattel's WWE Superstar Bayley. I had one of these dolls before (redhead Becky) but I let her go. Now I regret a bit, they would be two. But... you never know. ;)


Jest również lalka przemalowana przez Soię.  :) Zdecydowaie polecam zajrzeć na wspomniany już profil na Instagramie, tam jest wiele ciekawych zdjęć tej panny. 

There is also a doll repainted by Soia. :) I definitely recommend you Instagram profile I mentioned before, there is a lot of intresting photos of this one. 


Ukraińska para z Odessy.

Ukrainian couple from Odessa.


Drobiazgi. A właściwie ich niewielka część. :) Kot przy kubku z kawą jest moim numerem jeden!

Trifles. A part of them to be truth. :) Cat with coffee cup is my number one! 


Niemal od razu po zrobieniu zdjęć zostałam obrabowana z naklejek, kucyków i maluchów. Ech... ;) O dziwo dzieciaki całkiem sprawiedliwie podzieliły to między sobą. Jak widać pudło uszczęśliwiło nie tylko mnie. :)

Almost immediately after taking pictures I was robbed of stickers, Ponies and other little things. Well.. ;) What is intresting kids shared fairly among themselves. As you can see the box made not only me happy. :)


W pudle było jeszcze trzech chłopaków od Mattela, w tym Ken grubcio nr 114, a także parę innych różności. Wszystkie z pewnością przydadzą się wcześniej lub później. :) 

Serdecznie dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie i za pudło, które mnie zaskoczyło niebywale swoją obfitą zawartością! :)

There were three boys from Mattel in the box too (including Ken #114 with new broad type of body) and few other miscellaneous. They all will be useful sooner or later. :)

Thank you so much for the opportunity to take part in the game and for the box that surprised me with its abundant content! :)

34 komentarze:

  1. Wspaniała nagroda Asiu, ile różności... Ukraińska para jest prześliczna, a i całkiem przystojni panowie zawitali. Jeden nawet nieśmiało podrywa Bayley.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nawet nie zauważyłam tego podrywania! :)
      Byłam w szoku, gdy otworzyłam pudełko, możesz mi wierzyć...

      Usuń
  2. Gratulacje, ile fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, ale superaśne lalki :O Gratuluję zdobyczy! Ja też nie miałam szczęścia do wspomnianej panny - wszędzie były same zezolki... Może i mnie się gdzieś trafi z drugiej ręki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano widzisz. Bardzo lubię mold Raquelle i to dziewczę mnie kusiło od dawna. I możesz wierzyć, zaniemówiłam, gdy wyjęłam ją z pudła. :)

      Usuń
  4. Pudełko cudowności! Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh that's awesome! I love the Rogue looking doll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I never thought of Rogue but you are absolutely right! :)

      Usuń
  6. panna z Ukrainy ma mnóstwo
    klasy niczym dawniejsze gwiazdy
    kina - wspaniała z potencjałem!

    co do Bailey - i mnie się podoba,
    więc nie żałuj fotek WWE, proszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się. Muszę tylko coś uszyć na tą muskularną panienkę. ;)

      Usuń
  7. Que maravillosos regalos! que disfrutes mucho con ellos!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations Joanna! What a wonderful box of eyecandy!! Lucky you. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  9. No i gratuluję :)
    a tak swoją drogą, to mała Syrenka podarowana ode mnie Karolinie, ona przy jakiejś rozdawajce dała ją po to aby u Ciebie wylądowała :P
    Jaki ten świat jest mały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Rzeczywiście, świat jest mały. A lalkowe losy niezbadane. :)

      Usuń
  10. O rajusiu, ile cudowności!!! Piękne prezenty i jak dużo! Para ukraińska wymiata :)). Chociaż to maleństwo z nutką mrocznego klimatu też ma swój urok :). Zresztą wszystko jest piękne! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cudne rzeczy, piękności! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne prezenty! Naprawdę super zawartość pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG!!!! Christmas in August! You are so lucky!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najprawdziwsza skrzynia skarbów, niczym piracki łup :)! Na pannę z miętowymi pasemkami swego czasu też polowałam, ale podobnie jak Ty, miałam szczęście tylko do egzemplarzy z ostrym zezem rozbieżnym. Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! :) Dziękuję!
      Też tylko na takie trafiałam. A ponieważ nie widziałam ani jednej z porządnym makijażem, to bałam się zamawiać przez Internet.

      Usuń
  15. Cieszę się, że coś dla siebie znalazłaś. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem sporo Cosiów. :D
      Jeszcze raz ogromnie, ogromnie dziękuję! :)

      Usuń
  16. What a great box of goodies! A lot of nice looking dolls in that lot. The Lea doll with the short hair looks interesting.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It was so great! And yes, Lea is very intresting doll.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...