niedziela, 5 czerwca 2022

Beskidy cz.3 | Beskidy Mountains part III

Ostatnia partia zdjęć z wypadu w Beskidy. Pogodę mieliśmy po prostu idealną. Znów przemierzaliśmy Beskid Żywiecki. Trzeciego dnia wędrówki wyruszyliśmy ze Złatnej Huty - najpierw czarnym, a później żółtym i niebieskim szlakiem na Trzy Kopce. Następnie czerwonym szlakiem do schroniska PTTK Na Rysiance, a wróciliśmy czarnym szlakiem znów do Złatnej Huty. Piękna pętla, piękne widoki.

The last part of photos from a trip to the Beskids. We had a perfect weather. We crossed the Beskid Żywiecki again. On the third day of the trip, we set off from Złatna Huta - first the black, then the yellow and blue trail to Trzy Kopce. Then we took the red trail to the PTTK Na Rysiance shelter, and we came back along the black trail to Złatna Huta. Beautiful loop, beautiful views.

Widok z ostatniego podejścia przed Schroniskiem Na Rysiance.

View from the last climb before reaching Na Rysiance Mountain Shelter.

Ostatniego dnia zrobiliśmy krótki wypad, tak na pożegnanie. Tam i z powrotem do Bacówki PTTK na Rycerzowej.

On the last day, we made a short trip to say goodbye. There and back to the PTTK Bacówka (Shelter) on Rycerzowa.

Podeszliśmy jeszcze na łąkę pod Małą Rycerzową, z której roztaczał się cudowny widok. Jak widać Bestyjki mają taką samą radochę z łażenia po górach, jak i my. :)

We went to the meadow near Mała Rycerzowa, which offered a wonderful view. As you can see, Little Beasts have the same joy from hiking in the mountains as we do. :)

To by było na tyle. W Beskidach jestem zakochana, mam nadzieję wrócić tam jeszcze nie raz. I postaram się, żeby lalki częściej mi towarzyszyły. ;)

Pozdrawiam Was gorąco!

That's it. I am in love with the Beskids, I hope to come back there more than once. And I will try to make the dolls accompany me more often. ;)

I greet you warmly!

1. These are so beautiful, I'd put the one with the single ray of sunshine as a poster on my wall. You and your girls are beautiful as well of course :D. But this scenery is just breath taking. I can imagine how fresh the air must have been, and the quiet...

1. I'm very happy you like the photos. Yes, Beskidy are amazingly beautiful, views are breath taking. And yes, the air is completely different there. It's definitely my happy place.

2. Wspaniały wypad. Widoki zapierają dech, a fotki cudne.

1. To prawda, też uważam, że było wspaniale. Tylko za krótko. Mi zawsze za krótko, jeśli chodzi o góry. :)

3. Przepiękna jest fotka Twojej mini me leżącej na trawie pośród gór, z psem u boku...tchnie spokojem i siłą, jaką czerpiemy z obcowania z przyrodą <3 Wszystkie zdjęcia mnie zachwyciły, ale to jedno jest dla mnie kwintesencją Twojego stosunku do gór. To jest Twoje miejsce!

1. Z wielką radością przeczytałam ten komentarz. Bo jest dokładnie tak, jak piszesz - ogromnie się cieszę, że udało mi się to złapać na zdjęciach. <3

4. O tak! Zabieraj lalki klocki niecznie!!!!

1. Przeczytałam Twój komentarz gdzieś w środku nocy, ledwie już na oczy patrząc i zanim dotarł do mnie sens (ach te słowniki...), to musiałam przeczytać trzy razy. xD
      Oczywiście, lalki koniecznie. ;)

5. Niesamowicie malownicze okolice i piękne, po prostu piękne fotografie, oddające idealnie Waszą radość z tej wyprawy - ludzką, psią i lalkową 😊

1. Dopiero odkrywam Beskidy, byłam tam raptem kilka razy, ale już jestem pod wielkim urokiem tych okolic. I będę tam wracać tak często, jak to tylko będzie możliwe.
      Radość była wielka. :)

6. Wspaniała wyprawa i śliczne fotki Asiu. Najbardziej podobają mi się te, gdzie jesteś na zdjęciu wraz z lalką. Pozdrawiam serdecznie.

7. What a joy to combine two interests in one - nature and dolls! Thank you for sharing!

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!