czwartek, 14 maja 2020

Spodnie, szorty i paski | Pants, shorts and belts


Dziewczyny dostały letnie zestawy - bluzeczki z marszczoną górą i szorty. 

Girls got summer sets - off shoulders blouses and shorts.


Bluzkę Elizabeth uszyłam z kreszowanego batystu bawełnianego. Jak wiecie, bardzo lubię szyć z tego materiału.

I made Elizabeth's blouse from crinkled cotton batiste. As you already know, I like to sew using this fabric very much.


Bluzka Rose uszyta jest z wiskozy w kolorowe kwiaty. Na jej szortach naszyłam kawałki białej gipiury.

Rose's blouse is made of viscose with floral pattern. I sewed pieces of white guipure on her shorts.



Paski do spodni zrobiłam z cienkiej skóry. Mają przeszycia, żeby wyglądały jak najbardziej realistycznie. Szerokość paska to 6 mm. :)

I made belts using thin leather. They have stitching to make them look the most realistic. The width of the belt is 6 mm. :)




Paski powstały w dwóch wersjach kolorystycznych - ecru i brązowe.

I made belts in two color versions - ecru and brown.


Mój Tonnerkowy duet zaprezentuje dziś jeszcze jeden wariant jeansowych zestawów. I firmowe koszulki. ;)

Elizabeth ma klasyczne jeansy, takie jakie sama najbardziej lubię nosić. :) Rose z kolei założyłam spodnie z przetarciami. 

My Tonner duo will present today another variant of denim sets. And Kamelia's T-shirts. ;)

Elizabeth has classic jeans that I like to wear the most by myself. :) Rose, in turn, put on distressed pants.






Wybaczcie mi fotograficzny spam, ale ja po prostu uwielbiam tą lalkę. ;)

Forgive me for photographic spam, but I just love this doll. ;)



Małe podsumowanie uszytków dla 16-stek. :) Ubrania z postu dzisiejszego, dwóch poprzednich oraz sukienka z guziczkami z końca lutego, w której występowała Claire.

A small summary of the clothes I sewed for 16". :) Clothes from today's post, two previous ones, and a dress with buttons from the end of February, in which Claire performed.






46 komentarzy:

  1. Cudowności same szyjesz:) I tak mi się to podoba, że za każdym razem coś innego przykuje moją uwagę na dłużej - dzisiaj te spodenki krótkie z naszytą gipiurą - cukiereczek:)))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak uważasz. Zawsze staram się dodać coś nowego, więc super, że przypadło do gustu. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Świetne kreacje, a sesja? obłędna! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Panie, a sama sesja genialna jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne stylówki :D Z chęcia sama bym kilka z nich założyła. Niw wyświetla mi się kilka zdjęc z początku - nie wiem czy to moja wina czy wkradł się jakiś błąd bloggera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podobają. :)
      Chyba był jakiś błąd, ale teraz powinny być wszystkie.

      Usuń
  5. I love these outfits! They're so cute!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lalki gotowe na wiosnę chłodną i ciepłą. Jak to u Ciebie wszystko na medal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko absolutnie fantastyczne! Taką garderobę chciałaby mieć każda lalka. Niezmiennie podziwiam twój talent.

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the longer line jacket on Rose, I'd wear one like that myself!
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kreacje, zachwycającą zwłaszcza dbałością o każdy detal!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry :) Widziałam na Instagramie i zakochałam się w tych szortach. Są przepiękne, a jeszcze z bluzeczką w kwieciste wzory - cudo! A fotograficzny spam jest bardzo przyjemnym spamem, bo i ja uwielbiam tę lalkę :) Najcieplejsze pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki. :) Taką miałam nadzieję, że wybaczycie to spamowanie. ;)

      Usuń
  11. Ileż cudeniek! I bluzeczki i dżinsowe uszytki są przepiękne (mnie także najbardziej podoba się bluzka Rose), ale szczęka mi opadła przy paskach. Są genialne!!
    PS. Jeśli kiedyś wypuścisz swoje firmowe koszulki w rozmiarach "ludzkich", piszę się na jeden egzemplarz :). Uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Z pasków jestem zadowolona, fajnie się udały. :)
      Hm, nie myślałam nigdy o koszulkach 1:1... ;)

      Usuń
  12. I really like those ripped jean styles a lot. I still haven't managed to buy jeans like that yet but I really want one for myself. I actually think one of my bjds have jeans like that!

    Your clothing always looks so polished. I love the styles and I am glad to see you still sewing.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't wear jeans lije that myself but I really like them on dolls. :)
      Thank you!
      Yes, I am. At least I'm trying to sew as much as I can ;)

      Usuń
  13. Bardzo podobają mi się wszystkie Twoje dzieła, ale najbardziej bluzeczka w kwiaty i szorty z białą koroneczką, no cudo po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna kolekcja. Te wszystkie detale, szczerze podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam, Kamelio i to jak! A przy tym trochę zazdroszczę umiejętności... Ubranka są jak dla ludzi! Tak realistyczne, że można się pomylić! Wszystko, każdy detal przemyślany, dobrany, wycackany... boskie to wszystko!
    Masz rację, te modelki są fantastyczne i ...przepiękne!
    Paseczki - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Obydwie lalki mają piękne stylizacje :D Śliczna jest ta bluzka w kwiaty,
    a dziewczyna w brązowych włosach ma przepiękną fryzurę :D Super zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ się te Twoje pannice stroją, ojojoj!!!

    wspaniałe skórkowe paseczki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej do zdjęć zawsze są odstawione. ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  18. Bluzeczki, spodenki, spodnie, koszulki, paski i wszystko inne cudne, jak zawsze. A panny wyglądają wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing outfits and denim is so classic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! Yes, it is. It can be used for anything. :)

      Usuń
  20. Boże, Dziewczyno - jesteś Mistrzynią igły!
    I podobnie jak ja kiedyś - chyba wcale nie sypiasz? ;-) .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!
      Och, kiedyś tak było, rzeczywiście snu potrzebowałam niewiele. Ale teraz już niestety nie ma zmiłuj. ;)

      Usuń
  21. Perfect, perfect, perfect, perfect......nothing more to say than each item is absolutely PERFECT!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...