wtorek, 7 czerwca 2022

Dwie tęczowe chusty | Two rainbow shawls


Okazało się, że zrealizowanie sesji w duecie z Mini Me nie było takim prostym zadaniem. Ogólnie rzadko bywam po tej stronie obiektywu, więc tu była pierwsza trudność. ;) Do tego doszły problemy ze światłem, wiatrem i paroma innymi rzeczami. Patrząc na Instagramie na zdjęcia kolekcjonerów z ich miniaturkami nie spodziewałam się takich trudności przy realizacji tego pomysłu. Jakoś u nich to wygląda na takie "szast-prast" i gotowe. ;)

No ale ostatecznie się udało. Mniej więcej. ;)

It turned out that the making of a duet photoshoot with Mini Me was not such an easy task. Generally, I rarely come to this side of the lens so here was the first difficulty. ;) There were also problems with light, wind and some other things. Looking at the photos of collectors with their miniatures on Instagram, I didn't expect such difficulties when implementing this idea. Somehow it looks like "one two three ready" with them. ;)

Well, but finally it worked. More or less. ;)


Obie chusty z dzisiejszego postu to wzór "Klaziena" autorstwa Kirsten Bishop, który nie pierwszy (i zapewne nie ostatni) raz pojawia się na moim blogu. Jest przepiękny, a te ażury wyglądają doskonale w każdej skali.

Najpierw pokażę Wam dokładniej wersję mniejszą. Kolorystykę trzymałam taką samą, na ile to było możliwe - mulina ma nieco bardziej intensywne kolory niż przędza akryl/bawełna, z której zrobiłam chustę w rozmiarze ludzkim. Odcienie odrobinę się różnią, ale starałam się dobrać jak najbardziej podobne barwy.

Both shawls from today's post are made with the "Klaziena" pattern by Kirsten Bishop, which is not the first (and probably not the last) time on my blog. It's beautiful, and these openwork patterns look great on any scale.

First, I will show you the smaller version in more detail. I kept the colors as much as possible - the embroidery threads have slightly more intense colors than the acrylic/cotton yarn from which I made a human-size shawl. The shades are a bit different, but I tried to choose the most similar colors.





A tu już porównanie małej i dużej chusty. :)

And here is a comparison of a small and a large shawl. :)


Zdjęcia wrzuciłam też oczywiście w ramach zabawy #twinningiswinningwithgrandma na Instagramie. ;)

Of course, I also posted these photos as part of the #twinningiswinningwithgrandma event on Instagram. ;)


Pozdrawiam Was gorąco!

I greet you warmly!

20 komentarzy:

  1. Super wyszłyście! :) A sesje szast-prast to chyba tylko w opowieściach s-f występują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Taaak, też tak uważam. Magiczne kłamstwa Instagrama... xD

      Usuń
  2. Miło Cie zobaczyć. Chusty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No powiem Ci, że jestem zachwycona! Te chusty szturmem zdobywają moje serce-każda, którą dotychczas pokazałaś. Pomysł na sesję rewelacyjny. Wprawdzie Ciebie na zdjęciach już widziałam, ale aż tak korzystnie jak teraz jeszcze nie wyglądałaś. Po prostu kwitnąco ! Piękniejesz z czasem. Mam nadzieję, że to wynik szczęśliwego życia :) Czego Ci serdecznie życzę ! U mnie dokładnie odwrotnie-brzydnę, bo nie dzieje się u mnie dobrze. Na pewno nie pokazałabym swojej mini Me- otóż nie ma takiej lalki, która wygląda na tyle niekorzystnie jak ja ;p :D ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i teraz nie wiem, co napisać najpierw. Czy to, że dziękuję za tak przemiły komplement, czy to, żebyś nie gadała nawet takich rzeczy o niekorzystnym wyglądzie!?
      Jedno co mogę powiedzieć, to tyle, że ja i tak nie lubię siebie na zdjęciach. To zła strona obiektywu, ot co. xD

      Usuń
  4. Przepiękna sesja z chustą!!!! Jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalni kopia Ciebie! Przepięknie razem wyglądacie. Chusty są cudowne. Jestem pod ogromnym wrażeniem tych przejść między kolorami.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że podobają Ci się chusty. :)

      Usuń
  6. Very fine shawls. I like that you have done the same för Barbie

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wyglądacie zjawiskowo! Chusty są piękne niezwykle, ale najbardziej chyba podoba mi się właśnie zestawienie Ciebie i Twojego barbionkowego sobowtóra. Jesteście uderzająco podobne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Bardzo miło mi to czytać, bo ta sesja była dla mnie wyzwaniem. ;)

      Usuń
  8. Jak już pisałam na fb, chusty są fantastyczne, przepiękne. A i Wy wyglądacie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie obie wyglądacie! Chusty mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks great on you both! Wonderful colors!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...