piątek, 4 sierpnia 2023

Maluchy od Irrealdoll | Little ones from Irrealdoll

Na początku lipca miałam okazję gościć takich maleńkich gości - trojaczki od Irrealdoll. Te trzy skrzaty należą do mojej przyjaciółki, Mony. Przyjechały do mnie po ubrania i peruki. A kiedy już wszystko uszyłam i pokleiłam - zapozowały do zdjęć. Patrzcie, jakie to słodziaki!

At the beginning of July I had the opportunity to host such tiny guests - triplets from Irrealdoll. These three little ones belong to my friend Mona. They came to me for clothes and wigs. And when I sewed and glued everything - they posed for photos. Look how cute they are!

Ten szkrab to Oli. Dostał ogrodniczki z cienkiego jeansu i zieloną koszulkę z batystu. Perukę zrobiłam z runa alpaki. 

Mają 17 cm (6,8 cala) "wzrostu" - to naprawdę drobinki. Uszycie spodenek dla nich było bardzo fajnym zadaniem. :)

This kid is Oli. He was given dungarees made of thin denim and a green T-shirt made of cotton batiste. I made the wig from alpaca fleece.

They are 17 cm (6.8 inches) "high" - they are really tiny. Sewing pants for them was a very nice task. :)

Maleńka panienka to Aly. Dostała bluzkę z bufiastymi rękawami, ozdobioną koronką. Jej ogrodniczki mają bardziej dziewczęcy krój i różowe guziki. Dla niej zrobiłam perukę z dwoma warkoczykami.

The little miss is Aly. She was given a blouse with puff sleeves and lace trim. Her dungarees have a more girly cut and pink buttons. For her I made a wig with two braids.


Ostatni, lekko nadąsany maluch to Ery. Ma strój bardzo podobny do Oliego, ale z żółtymi dodatkami. 

The last, slightly sulky toddler is Ery. He has an outfit very similar to Oli's but with yellow accessories.


Tamtego dnia cyknęłam też zdjęcia Gudrun (Fairyland, MiniFee Alicia) w codziennych ubraniach na tle mojej ulubionej róży, która kwitnie zazwyczaj od maja do października. Jeszcze przed zmianą oczek. ;)

That day I also took photos of Gudrun (Fairyland, MiniFee Alicia) in everyday clothes against the background of my favorite rose, which usually blooms from May to October. It's before changing her eyes. ;)




Kamelia (DollZone Jii--Zero, human version) pozuje z malutką Aly. Pierwszy raz występuje w nowej peruce w kolorze nieba. Tą perukę wykonała Julia, SheWolfShadowDolls

Kamelia (DollZone Jii--Zero, human version) poses with little Aly. She makes her first appearance wearing a new sky-colored wig. This wig was made by Julia, SheWolfShadowDolls.




I na koniec jeszcze całe trio małych łobuziaków. Jestem nimi zachwycona. Fajnie, że te skrzaty mieszkają po sąsiedzku. Może jeszcze mnie kiedyś odwiedzą. ;)

Pozdrawiam Was gorąco!

And finally, a whole trio of little rascals. I am delighted with them. It's nice that these little ones live in the neighbourhood. Maybe someday they will visit me again. ;)

I greet you warmly!

14 komentarzy:

  1. Urocze skrzaciki, a szczególnie podoba mi się dziewczynka z warkoczykami. Pozdrawiam Asiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale te maluchy są urocze! Ogólnie wszystkie te twarzy są tak wyjątkowe, przepiękne! Nowa peruka Kamelii ma naprawdę cudowny odcień. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, sama słodycz. :)
      Cieszę się bardzo, że podoba Ci się nowa fryzura Kamelii.

      Usuń
  3. Urzekła mnie ta trójka malców! Jakie słodziaki! Najbardziej podoba mi się oczywiście nabzdyczony Dryo, uwielbiam takie pysiałki!💓 Przepięknie ich przyodziałaś, wyobrażam sobie, jak ciężko było to uszyć... Wyglądają super! Twoje dziewczyny niezmiennie urocze, świetna jest ta niebieska peruka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zauroczyli. No cudaki. :)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  4. Oh they're so sweet! And I love that blue wig. Looks gorgeous with her coloring.

    And anything you want to borrow or try out from my blog, by all means, help yourself. There's nothing really proprietary in my posts. If you want to try something you're welcome to do so. I'd love to see how well my methods work for you.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I like her new look too, very much.

      And thank you once again. :) I'm sure your ideas will work for me too. I can't wait to try making some of them! :)

      Usuń
  5. Oh my! How delightfully cute they all are, their expressions are so childlike they make me want to hug them. :) Your girls are lovely too Joanna.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think exactly the same about them. :)
      Thank you so much!

      Usuń
  6. Do tej pory miałam tylko raz do czynienia z Irrealdollką, ale to stadko rozrabiaków prezentuje się uroczo! Pięknie ich obszyłaś, mogą teraz broić zarówno swobodnie jak i stylowo ;)! Peruczka Kamelii podoba mi się nieprzytomnie. Cóż za cudny odcień!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja wcześniej nie miałam okazji obejrzeć lalek z tej firmy, a tu trafiło się trio. :)
      Bardzo się cieszę, że podobają Ci się ubrania maluchów i nowa peruka Kamelii. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...