sobota, 21 grudnia 2019

Piegus | Freckles


Dziś oficjalnie mogę przedstawić Wam Blankę. :)

Malowanie twarzy to dzieło Desdemony, której ogromnie dziękuję! Zrobiła ją dokładnie tak, jak sobie wymarzyłam. Powiem Wam szczerze, że oniemiałam, kiedy podesłała mi zdjęcie. Nic to jednak, bo na żywo wpadłam w absolutny zachwyt. Szykujcie się więc na portretowy spam, bo oczywiście musiałam napstrykać zdjęć, gdy tylko ogarnęłam cały jej wygląd do końca.

Today I can officially introduce Blanka to you. :)

Face painting is the work of Desdemona, whom I thank with all my heart! She did it exactly as I dreamed. I will tell you honestly that I was speechless when she sent me a picture. Nothing, however, because I was absolutely enchanted when I saw the head in real. So get ready for portrait spam, because of course I had to take some photos as soon as I had all her look ready. 




Teraz z niecierpliwością czekam, aż Desdemona pomaluje swoją pannę aGatti.  Ma być podobna, w końcu w planowanym przez nas projekcie mają być siostrami, ale jednak odrobinę inna. :)

Now I'm waiting impatiently for Desdemona to paint her aGatti girl. She should be similar, but a little different - after all, in the project we plan they are meant to be sisters. ;)


Jak pewnie zauważyliście, Blanka przywłaszczyła sobie perukę mojej panny Raccoon Doll. 

Początkowo miałam zrobić jej ognistorudą fryzurę. Wzięłam się za farbowanie alpaki, którą mam i... poniosłam porażkę. Wyjściowy kolor był zbyt ciemny, wyszedł brąz. Całkiem ładny, ale to jednak nie rudy. Zrobiłam perukę, żeby coś było gotowe i eksperymentowałam dalej. Kolejne farbowanie się udało, mam już marchewkowo rude włosie przygotowany do klejenia. W międzyczasie Desdemona wpadła na kawę przywożąc pomalowaną główkę. Przymierzyłyśmy perukę Brianny i... koniec, to jest to. Po prostu idealnie. Niewielką różnicę w rozmiarze głowy udało się zneutralizować. 

Co więcej, okazało się, że Brianna doskonale wygląda w brązie z pierwszego podejścia w farbowaniu. I na szczęście udało mi się jakoś dopasować rozmiar peruki. Proszę bardzo, oto nowa odsłona mojej pierwszej panny. Jak Wam się podoba?

As you probably noticed, Blanka has taken my Raccoon Doll lady's wig.

I was planning to give her a fiery hairstyle. I started dyeing the alpaca yarn I have and ... I failed. The initial color was too dark, brown came out. Quite pretty, but not red. I made a wig so that something was ready and I continued experimenting. Another dyeing succeeded, I already have carrot-red hair ready for gluing. In the meantime, Desdemona dropped in for a coffee bringing a painted head with her. We tried on Brianna's wig and... that was it! Just perfect. A slight difference in head size was neutralized and the wig fits.

What's more, it turned out that Brianna looks great in brown from the first approach in dyeing. And luckily I was able to adjust the size of the wig somehow. Here you are, the new look of my first girl. How do you like it?


I w duecie. :) 

In a duet. :)




Blanka ma na sobie wełniany płaszcz, a Brianna ponczo, które wydziergałam z cieniowanej włóczki. Dziś zdążyłam zrobić tylko kilka zdjęć, bo słońce mi uciekło za domami. Ale muszę powtórzyć sesję, bo nawet nie uchwyciłam, że dół poncza zaczyna się od głębokiego morskiego koloru. A bardzo podoba mi się to połączenie. ;)

Blanka is wearing a wool coat and Brianna a poncho, which I knit from a shaded yarn. Today I managed to take only a few photos because the sun escaped behind the houses. But I have to repeat the session because I haven't even shown that the bottom of the poncho begins with a deep sea color. And I really like this combination. ;)




Przygotowania do Świąt i świątecznego wpisu w toku. Nic więcej na razie nie zdradzę. ;)

Preparations for Christmas and Christmas post in progress. I will not reveal anything more for now. ;)


36 komentarzy:

  1. Blanka ma bardzo nietypową urodę, ale jest naprawdę przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Taki miałam na nią plan. Przynajmniej na razie. ;)

      Usuń
  2. They look lovely! Those freckles... these two remind me of my cousins. Very Irish, one freckles like crazy with brown/red hair and the other has porcelain white skin and very dark brown/almost black hair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I wanted them to look real, I'm glad it worked. :)

      Usuń
  3. Brianna zyskała dzięki metamorfozie, zupełnie inna dziewczyna. Obie piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze foty niczym
    dawne portrety - wzrok
    przykuwają, nie dają o
    sobie zapomnieć...

    skojarzyłam Blankę z
    postacią z filmu pt.:
    "Dziewczyna z portretu"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inko. Jestem całkiem zadowolona z tych pierwszych zdjęć, więc bardzo miło mi to czytać. :)

      Usuń
  5. Ooooh Blanka looks great. I love her features and those freckles are too adorable. I love this company's sculpting and your face up artist did such a great job enhancing those lovely features.

    Ah Brianna, I think she would look good in anything. She has that kind of face but I do agree with you. That dark brown looks quite striking on her. And Brianna's wig on Blanka fits perfectly with that style of face.

    Lovely girls.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! Yes, Desdemona did a wonderful job. I love how my girl looks.
      I agree Brianna looks good in everything. ;)

      Usuń
  6. Ufff, jak dobrze, że to zdecydowanie nie moja bajka-mogę spokojnie oglądać ;p
    Brianna zdecydowanie zyskała dzięki nowym włosom :) Już ktoś to napisał, ale to była moja pierwsza myśl-i nie tylko moja, jak widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, będziesz spać spokojnie. ;)
      Cieszę się, że tak uważasz.

      Usuń
  7. Briana jest taką panną co to by się jej nie założyło to i tak wygląda cudnie :D
    Blanka ... hmm ... zaś to też zdecydowanie nie, NIE mój gust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, taka jest. :)
      Wiadomo, że nie każdemu się spodoba. Ale mi to nie przeszkadza, ja się zachwycam. ;)

      Usuń
  8. Blanka wygląda niesamowicie, przepiękny makijaż - bardzo naturalny, z uroczymi ustami. Peruczka przypasowała jej bardzo, a Brianna w ciemniejszym odcieniu jeszcze zyskała na urodzie. Razem wyglądają na bardzo zadowolone - ze swojego towarzystwa, cieplutkich ciuszków i nadchodzących Świąt chyba ;)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak uważam, wygląda bardzo naturalnie. :)
      Wiadomo, że lalki w parach (lub w stadzie :D) wyglądają lepiej.

      Usuń
  9. Mimo tej rudości i piegów Blanka skojarzyła mi się z młodą Bjork. :) Właśnie tak ją widzę, islandzko albo jakoś szwedzko. A może to dorosła wersja Pippi Langstrumpf? ;) Ciekawa jestem jak wyglądałaby w krótkich włosach albo z grzywką. Brianna w ciemnych włosach też wygląda wspaniale. I nie muszą się martwić, że zabraknie im gustownych zimowych ciuszków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz. :)
      Chcę zrobić jeszcze parę peruk, więc przekonamy się.

      Usuń
  10. I love this natural, freckled look. And I didn't want to miss the opportunity to wish you merry Christmas. Have a lovely time!

    OdpowiedzUsuń
  11. What I like about both dolls, particularly Blanka, is that they look Eastern European. They are so special, so very beautiful...practically like humans! I love Blanka's very sensitive features--her eyes in particular. I think she fits right in with the kind of clothes and fashions you love to create. Congratulations on adding this beauty to your collection!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I know that not everybody will like her look, but I wanted her this way. And I'm delighted with the final look. :)
      Thank you!

      Usuń
  12. Obie pięknie wyglądają. Zrobiłaś niesamowite peruki. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się Blanka teraz bardziej z Izoldą kojarzy z "Dzieje Tristana i Izoldy. Właśnie tak ją sobie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie. :) Stroje z tamtej epoki też będą jej pasować. :D

      Usuń
  14. Blanka looks so beautiful and humanlike. I do like her face up and the colors she has. So natural with the freckles. Great duet photos! Love Brianna's poncho!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I wanted her this way, so I'm very happy to read your comment. :)

      Usuń
  15. Nie wiem co napisać, bo obie zapierają dech w piersiach!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...