poniedziałek, 16 grudnia 2019

Mia


Śliczna Mia, którą poznaliście w poprzednim poście jak widać już się zadomowiła. ;)

Kto by pomyślał, że już właściwie za tydzień święta... Dopiero co była poprzednia Wigilia. Ależ ten czas pędzi. Na szczęście choinkę dla lalek w skali 1/6 mam gotową, zrobiłam ją rok temu.

Gdyby ktoś miał ochotę sobie przypomnieć świąteczną historyjkę o tym, jak była ubierana przez ekipę Barbioszek, to serdecznie zapraszam do postu Bożonarodzeniowego 2018.

Wpadła mi ostatnio w ucho muzyka z "Opowieści z Narni" (a tak poza tym to moja ukochana książka z dzieciństwa).

The pretty Mia you met in the previous post. As you can see, she's already settled in. ;)

Who would have thought that holiday is next week... It's like the previous Christmas Eve just ended. Time is rushing. Fortunately, I have a Christmas tree for 1/6 scale dolls ready, I made it a year ago.

If anyone would like to remember the Christmas story about how it was decorated by the Barbies crew, I cordially invite you to the Christmas post 2018.

I have recently heard music from "The Chronicles of Narnia" (by the way it's my beloved book from the childhood).



Mia dostała sweterek z szarego kordonka ze srebrną nitką. Użyłam cienkich drutów (1,5 mm). Do tego uszyłam jej jeansową spódnicę midi. 

Mia got sweater made of grey cordonette thread with silver. I used thin knitting needles (1,5 mm = 000?). And I sewed denim midi skirt for her.


Kto cieszy się z choinki bardziej niż dzieci? Koty oczywiście. ;)

Who enjoys the Christmas tree more than children? Cats of course. ;)








A jak tam u Was? Cisza i spokój, herbata przy kominku? Czy przedświąteczna gorączka? :)

How are you doing? Peace and quiet, tea by the fireplace? Or the pre-holiday fever? :)


30 komentarzy:

  1. Świetna sesja w przytulnym świątecznym klimacie :D
    Mia cudna i pięknie ubrana, a kotki przeurocze <3
    Moje zupełnie nie zainteresowane choinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Mój kot też niby nie. Ale do momentu, aż się zainteresuje. ;)

      Usuń
  2. Mia jest wspaniała, jak żywcem wyrwana z anime! Ubrałaś ją przecudnie, a sesja też mi się ogromnie podoba. Kominek rewelacja, ale ja kominki to jedynie na zdjęciach mogę podziwiać. W imię wyższej i słusznej idei niedługo zakaz palenia w kominkach może objąć i moją okolicę. Nie szczególnie ubolewam, wolę czyste powietrze :) Za to cisza, spokój i herbata jak najbardziej! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ja jestem zauroczona tą panienką. :)

      Usuń
  3. Jaka piękniutka :) Wspaniała sesja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cat looks so happy on the sofa next to Mia. Getting pets and looking at the tree.

    I love your tree. So pretty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mia i mnie zauroczyła,
    może kiedyś przytupta
    i do Szydełeczkowa... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak uroczo wygląda przy tej cudnej choineczce...:) Oj sama chętnie zaszyłabym się w tym przytulnym pokoiku. Ja niestety nie mam kominka, a spokoju też trochę brak. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mia jest niezwykle słodziutka, idealnie sprawdza się w takich ciepłych, nastrojowych sesjach, na wygodnej kanapie, z ciekawskimi kotami :)... Pamiętam Twoją niesamowitą, świąteczną sesję z zeszłego roku, wciąż ją podziwiam, ale kameralne ubieranie choineczki w wykonaniu Twojego najświeższego dziewczątka też ma swój ogromny urok :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz - od razu jak wzięłam ją do ręki, wiedziałam, że muszę zrobić jej zdjęcia przy choince. :)
      Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  8. Mia znalazła bardzo przytulny nowy domek. :) Widać, że ucieszyła ją choinka i nowe ciuszki. W tak miłej atmosferze można spokojnie czekać na Mikołaja i prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Precioso ambiente navideño para la bella Mía!!
    Besos.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna sesja, bardzo klimatyczna, zakochałam się w tych kadrach! Robisz cudowne zdjęcia, chciałabym być na miejscu twoich lalek :) Mia jest urocza, prawdziwa modelka, zarazem słodka i dziewczęca :) Cudownie wygląda przy choince! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ayuno! :)
      Niektóre tematy łatwiej fotografować, tu zdjęcia "same" się zrobiły. :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  11. Piękny bajkowy świat . Zadbałaś o każdy szczegół . Podziwiam i dziękuję za czarodziejskie chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest przecudne. Diorama i choinka, a zwłaszcza bombki na niej. Strój Mii też śliczny. Jest czym napaść oczy. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba. :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  13. She looks perfect in this diorama you have her in. And the tree is so lovely too. And yes, cats love to get in on all the tree decorating fun, like getting under your feet and eating the tree!!

    Mia looks great in her new threads. It suits her and she looks so cosy and comfortable and ready for a white christmas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. She's so sweet! I just love how she poses. Thank you once again! :)
      I'm so glad that my cat doesn't touch the tree...

      Usuń
  14. MIa is cute and the diorama is beautiful! All looks so cozy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńka! Sama laleczka oczywiście śliczna, ale wnętrze jest tak przytulne i ciepłe, że ... tylko przykucnąć przy rozgrzanym kominku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      I ja lubię urządzać ten pokój z kominkiem w tle. Płomyk w kominku rozgrzewa na duszy i ciele.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...