poniedziałek, 19 marca 2018

Śnieżynka | Snowflake

Evangeline Ghastly Midnight Waltz


No dobra. Wyszłam i zmarzłam. Ale jak pojawił mi się pomysł na drugą wersję zimowej panny (pierwsza, w wykonaniu Modliszki do obejrzenia tutaj: Pada śnieg...), to nie było wyjścia. I teraz sama nie wiem, która z nich jest lepsza w roli Pani Zimy. :)

Gdyby ktoś się zastanawiał, to wcale nie jest ta suknia dla Midnight Waltz, o której pisałam, a jedynie potrzeba chwili. ;) Musiałam się spieszyć, bo z tą pogodą nic nie wiadomo. Dziś mróz i 15 cm śniegu, a jutro? Jutro może być jedno wielkie błoto...

Przerobiłam nieco kolczyki, które widzieliście już w poście o kreacjach sylwestrowych u Barbie, ale wydaje mi się, że jednak o wiele bardziej pasują do Evangeliny. Dorobiłam nieco inny naszyjnik i teraz jest to odpowiednia biżuteria do śnieżnej scenerii.

Ale i tak chcę już wiosnę!

Fine. I went out and got cold. But when I came to the idea of a second winter lass (first one performed by Mantis is here to see: It's snowing...) - I had no choise. And now I really don't know which one of them is better as Lady Witer. :)

If anyone wonders, it's not the dress for Midnight Waltz I was writing about, it's just a need fot the moment. ;) I had to hurry, as the weather is so unknown these days. Todays is frosty and there is 6 inches of snow, but tomorrow? Tomorrow there might be one great mud...

I made over earrings which you have already seen in my post about evening outfits on Barbie, but I think they suist Evangeline much better. I made also a little bit different necklace and now this is jewellery adequate for snowy scenery.

But still I want spring to come!

Evangeline Ghastly in winter scenery

Snow Queen doll costume

Evangeline Ghastly as Snow Queen

Evanheline Ghastly Midnight Waltz



Snow Quenn long white dress

Wild Imagination Evangeline Ghastly Midnight Waltz

Evangeline Ghastly Midnight Waltz


45 komentarzy:

  1. te lalki sa stworzone do tego typu sesji ,nastrojowa, bardzo ładna
    podziwiam ze Tobie się chce:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to zdecydowanie "ich bajka". :)
      Sama się sobie dziwię - taki mróz! :)

      Usuń
  2. pierwsze co - to rzuciły mi się
    w oczy Jej LOKI! CUDNIE Jej w tych
    barwach - wspaniale kontrastuje z
    bielą stroju i nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inko! :) Prawda, że peruka zyskała po rozprostowaniu tych niby anglezów?

      Usuń
  3. The photos are worth it to go out in the cold :-). I agree with Anna, these dolls are made for dramatic and atmospheric pictures!
    Hopefully however Spring does come soon, and it is another opportunity to make lovely photo shoots in forests and green mysterious places :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Millicent! :) Yes, I'm longing for the spring so much. There very nice places around my town, forests and brooks, I can't wait to go there for some open air sessions.

      Usuń
  4. Piękna kreacja, super zdjęcia - podziwiam Twoje samozaparcie - nie wiem, czy bym wyszła w taką pogodę, żeby robić zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Jak już pisałam - sama się sobie dziwię. Ale pewnie bym żałowała, gdybym odpuściła. ;)

      Usuń
  5. W tej stylizacji to mi na Śnieżkę pasuje. Jeszcze brakuje wokół niej jakichś sarenek. :) A może byś jakoś te panny Evangeliny ponazywała, żeby je odróżniać, bo mówić o nich nazwami fabrycznymi jest niewygodnie.
    Ostatnie zdjęcie bombowe - te wrzosy zrobiły dodatkowy klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sarenek mówisz... W tej skali to już by całkiem konkretna zwierzyna płowa była. ;)
      Pierwsza jest Modliszką, drugiej jeszcze pseudonimu nie wymyśliłam. Może ktoś podpowie, albo samo wyjdzie.

      Usuń
    2. Angel ???
      (Anielica)

      Usuń
    3. Hmmm, do tej stylizacji pasuje bardzo, ale ogólnie to ciut zbyt poważne. Wolałabym coś w stylu Modliszki. :)

      Usuń
  6. Całość świetna, w duchu Tolkiena... Te płatki śniegu we włosach i pędy wrzosu wyłaniające się z bieli jak leśne duszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za taki piękny komentarz. :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) No ma panna potencjał, teraz mam mieszane uczucia, która lepiej wychodzi na zdjęciach. :) Uznam, że obie. :)

      Usuń
  8. Cześć Kamelia,
    Ona jest absolutnie oszałamiająca. Uwielbiam suknię, a tkanina jest piękna. Lubię jej biżuterię i wygląda bardzo królewsko.
    Wielki uścisk,
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Giac, that's very nice what you are writing. :)
      Hugs to you,
      Joanna

      Usuń
  9. Suknia wygląda jak udekorowana kryształkami lodu... przepiękna!
    Dziewczyna jak z baśni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja mam słabość do sukni w stylu Królowej Śniegu.

      Usuń
  10. Jestem oczarowana tą kreacją i lalką!!! Biżuteria oczywiście wprost przepiekna:-) a sama sesja znakomita!! Serdecznie pozdrawiam;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Krajankę na moim blogu! Dziękuję za wszystkie miłe słowa! :)

      Usuń
  11. Sceneria jak z filmu. Piękna kreacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Modliszka ma taką minę jakby chciała Cię udusić za to wyprowadzenie na mróz z odkrytymi ramionami :D
    Ale ogólnie to super kreacja, a to czarno-białe zdjęcie jest mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Balbinko. :) E nie, ja tak tej miny nie odbieram. A co najważniejsze ona nie może ani potwierdzić, ani zaprzeczyć. :D

      Usuń
  13. Swego czasu chciałam zrobić taką zimę z Goth Antoinette, ale we Wro śniegu jak na lekarstwo, a jak już się łaskawie pojawi, to akurat czasu brak :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda nie ma zamiaru ułatwiać życia. Dziś u mnie pięknie świeci słońce, a ja nie mam już sukienki, bo znalazła nową właścicielkę...

      Usuń
  14. A ja najchętniej chciałabym już lato! Inne pory roku są dla mnie zbędne.
    Piękne zdjęcia! Panna ma fantastyczne oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      To ja zdecydowanie najbardziej kocham wiosnę.

      Usuń
  15. Tak dawno Cię nie odwiedzałam a tu tak ślicznie :(
    Przepiękna suknia, chylę czoła przed Twoimi umiejętnościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo się cieszę, że zajrzałaś. :)

      Usuń
  16. Kocham te dziewczyny !!!!!!! WSZYSTKIE !!!!!
    Skoro jedna jest Modliszką ( moją tez tak nazywam ) to druga może Być Widliszką :))))))
    Bardzo piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja Modliszką zaczęłam nazywać swoją po Twoim komentarzu. :) Ale jeśli to zastrzeżone dla Twoich panien, to oczywiście pomyślę nad innym. Choć już przywykłam do tego pseudonimu, nawet moja Córa tak ją nazywa. ;) Widliszka odpada - od razu będę myśleć tylko o natrętnym bzyczeniu. ;)

      Usuń
    2. Ojej, zostałam matką chrzestną :))))) zupełnie mi nie przeszkadza, że nazywasz swoja pannę Modliszką, idealnie do nich to miano pasuje :)
      Ja widliszkami nazywam lalki z serii Hi glam, bo maja takie dłuuuuuuugie nogi :)
      A widliszka z Modliszka tak sie ładnie zgrywa :) ale rozumiem skojarzenie z bzyczeniem :) ja mam to szczęście, że komary mnie omijają szerokim łukiem :) ciekawe dlaczego ?

      Usuń
    3. A tak, tak - zostałaś. :) Pozostaje Modliszką w takim razie, co mnie ogromnie cieszy. :)
      Mnie komary nie oszczędzają. Nawet jak wszyscy twierdzą, że ich jeszcze nie ma, to mnie już gryzą...

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia i już chyba ostatnie zimowe tej wiosny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oby! Wiosny potrzebują już chyba wszyscy.

      Usuń
  18. Bajeczna sesja - nawet zima od razu wygląda lepiej. Ale ja też chcę już ciepełka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, niech już przyjdzie wiosna, niech będzie więcej słońca...

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...