czwartek, 16 sierpnia 2018

Chatka czarownic | Witches' hut

Ostatnio miałam ciekawe zadanie do wykonania - stroje czarownic na Halloween dla Evangelin. Ponieważ ja sama nie obchodzę tego święta, stwierdziłam, że mogę Wam pokazać moje panny Ghastly w roli czarownic już teraz. Stworzenie tych kreacji było nie lada wyzwaniem, ale przyznam, że miałam z tym sporo zabawy. :)

I had very intresting work to do - Halloween witches' outfits for Evangelines. I don't celebrate this holiday myself, so I decided that I can show you my Ghastly ladies playing witches right now. Making this creations was quite chalenging task but I have to admitt I had a lot of fun too. :)

Halloween dolls

A przecież porządna czarownica powinna mieć swoją chatkę. I kocioł. I nie zapominajmy o miotle! :)

And yet respectable witch should have her hut. And a cauldron. And don't forget the broom! :)




Pięknie pleciony koszyk pod ziołami to prezent od Millicent. :) Słoiczki z błyszczącym proszkiem stojące na półeczce za Barakudą również. 

Beautifuly weaved basket under herbs is a gift from Millicent. :) So are the jars with sparkling powder which are standing on the shelf behind Barracuda's back.




Doll's witch dress

Halloween costume for doll


eEvangeline Ghastly

Wilde Imagination doll




Wydaje mi się, że wreszcie dopracowałam podeszwy z wysokim obcasem. Bardzo lubię robić lalkowe buty.

I think I finally refined soles with high heels. I like making shoes for dolls very much.

Evangeline Ghastly

High heels for doll

37 komentarzy:

  1. Jeeeeejuuu... To wszystko jest takie zachwycające!!! Wszystko w najdrobniejszym detalu! Chatka, kreacje, modelki... Świetne!
    Ale buty... to już mistrzostwo. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow as always, your skills are quite amazing. I love the style of these dresses and the fabric you used and those shoes. You should totally sell your own line of doll shoes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's so kind of you, thank you! :) Mantis' dress is made of taffeta (dark green mini) and black silk chiffon over it. Barakuda's dress is sewn from elastic tulle, satin (bottom part of corset) and lace. I'm happy you like the shoes. :) I have another order for shoes, so there will be more soon. :)

      Usuń
  3. Jak ja uwielbiam Twoje zdjęcia i stylizacje!!!! Ta sesja jest zachwycająca!! Cudowne stroje uszyłaś,buty, wspaniałe wnętrze zorganizowałaś dziewczynom!!! Te zioła na ścianie to strzał w dziesiątkę!!!Już czuję ich zapach :)). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje czarownice i ich "chatka" Ci się spodobały. :) Osobiście czarownice zawsze kojarzą mi się bardziej z zielarkami i "mądrymi babkami" niż Babą Jagą i piecem. ;)

      Usuń
    2. O to tak ja mi 😊. Naprawdę niesamowity klimat oddałaś! Ciągle podziwiam 😍

      Usuń
  4. Cześć Kamelia,
    Uwielbiam te stroje. Są wspaniałe i tak dobrze dopasowane. Muszę jednak powiedzieć, że buty są moim ulubionym. Są wspaniałe.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much Giac! :) I'm happy you like the shoes.
      Hugs!

      Usuń
  5. Genialne! Szkoda, że nie ma trzeciej wiedźmy jak w Makbecie. :) Ale stroje i atmosfera idealnie "czarownicujące". :) Zwłaszcza Barakuda jest bardzo w moim guście, bo uwielbiam takie postrzępione doły kiecek. A buty to już w ogóle majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby zmieściły się trzy, musiałabym zrobić większą dioramę. Już i tak był kłopot z ustawieniem tego wszystkiego i ich dwóch. :)
      Ale cóż, nie mówię nie... ;)

      Usuń
  6. No po prostu 'odjazd'. Kiecki to jedno, ale te różne dodatki to po prostu mistrzostwo świata. Nawet wisiorek z pająkiem - heeeeeee. Bomba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarownice lubią pająki, żaby i takie tam, prawda? :)
      Super, że Ci się podoba.

      Usuń
  7. These are very stylish and beautiful witches! The outfits are awesome, and the shoes are perfect! They also have a fantastic place to brew their potions and do their magic, the diorama is very witch-y :-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Millicent! :)
      I forgot to mention that part of props I have because of you, but I already corrected that! :) Thanks to you my witches have proper magic powders in the jars. :D

      Usuń
    2. Ha, I'm glad that they can use it! ;-D

      Usuń
    3. Oh they can! But it's ok, I didn't wake up beeing a frog. ;)

      Usuń
  8. Całość po prostu genialna. Każdy szczegół dopracowany po mistrzowsku.
    Ty lubisz robić lalkowe buty? Ty je wykonujesz jak zawodowiec!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod dużym wrażeniem. Bardzo eleganckie te czarownice. Cała diorama też wystrzałowa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Szara Sowo! :) Miałam nadzieję skończyć tą dioramę i wpasować się w kalendarz, ale mi się nie udało...

      Usuń
  10. Oh my!!! Is it time to start thinking about Halloween already!!!! (The stores here also have started putting up displays for Halloween!!!). Your dioramas are lovely and the costumes are even better!!! Absolutely beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you April for your kind words! :) I'm not celebrating Halloween, but I had a lot of fun with this outfits and diorama. :)

      Usuń
  11. Niesamowite, zatkało mnie. Obie są świetne, ale bardziej podoba mi się ta z ciemnymi włosami. Wymiatasz kobieto, i to nie miotłą tylko igłą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo stylowe czarownice, w dodatku zachwycająco obute :)! Równie mocno jak ich ciuszki, podoba mi się dioramka - utrafiłaś w punkt klimat czarownicowego laboratorium. No i te miotły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakowało mi jeszcze trochę pajęczyn pod powałą, ale później doszłam do wniosku, że przy tak eleganckich czarownicach i chatka może być nieco bardziej cywilizowana. ;)
      Cieszę się, że Ci się podoba. :)

      Usuń
  13. Ależ przecudne buty! Pięknie wszystko razem wystylizowane :-) Bardzo mi się podobają ciuszki i wszelkie dodatki ;-) Lale gotowe do czarowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Miałam zabawę z układaniem tego wszystkiego. ;)

      Usuń
  14. Powaliłaś mnie nie tylko wspaniałymi strojami obu dziewczyn, fantastycznymi butami ale ilością i jakością zgromadzonych gadżetów! Imponujące i piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu! :)
      Sama byłam zaskoczona ile ja już tego mam. Wyciągnęłam wszystkie pudła z "lalkowymi drobiazgami", które zgromadziłam przez ostatnie parę lat i... trochę tego jest. :D

      Usuń
  15. czarna "komoda" wespół ze żelaziwnym
    stolikiem a nade wszystko koszyczek
    na opał i suszki na sznurku - totalnie
    mnie oczarowały!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz Inko, jak się cieszę, że zwróciłaś uwagę na ten "mebel". W rzeczywistości to pudełko na guziki mojej śp. Babci, która uczyła mnie szyć, kiedy byłam mała. Ma dla mnie przeogromną wartość sentymentalną. :)

      Usuń
  16. Twoje buty są arcy-doskonałe!!! Konkurencja dla firmowych. Ale klimatyczna diorama również mnie zachwyciła. Z własnego doświadczenia wiem, ile czasu i pracy kosztuje skomponowanie lalkowego wnętrza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! I za pochwałę butów, i dioramy. Tak jak mówisz - trochę zabawy z tym jest. ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...