sobota, 2 listopada 2019

Uśmiechnięta księżniczka | Smiling princess


Choć zazwyczaj wolę, gdy lalki mają nieco mniejszy uśmiech (i zamknięte usta), to bardzo lubię jej radosną buzię. Ona jest taka w sam raz. Barbie Fashionistas numer 103, o moldzie Daya.

I usually prefer when dolls have smaller smiles (and closed mouth) but in this case I really like her happy face. She is just right. Barbie Fashionistas #103 with Daya headmold.


Naszyłam na gorset wycięte fragmenty koronki i ozdobiłam iskrzącymi się szklanymi koralikami. Najlepiej widać to w słońcu, gdy wszystkie migocą. 

Sukienka zapina się z tyłu na zamek błyskawiczny. Naszyjnik zaś ma zapięcie magnetyczne. Ułatwia to bardzo zakładanie, zwłaszcza przy tak niewielkim obwodzie szyi. To chyba moje ulubione rozwiązanie przy robieniu biżuterii dla lalek.

I sewed pieces of the lace on the corset and decorated it with sparkling glass beads. You can see it well in the sunlight when they flicker at once.

The dress has a zipper on the back. And the necklace has a magnetic clasp - it makes putting it on much easier, especially with such a thin neck. I think it's my favourite option while making dolls jewellery.




Zbliżenie na koraliki. Jak na mnie - tym razem bardzo umiarkowana ilość. ;)

Close up on beads. As for me - a very moderate amount this time. ;)


Suknia w bieli i błękicie mogłaby być także suknią ślubną, jak myślicie? 

A dress in white and light blue could be a wedding dress, what do you think?





34 komentarze:

  1. Zdecydowanie wygląda jak suknia ślubna. Naprawdę śliczna jest. Lubie połączenie koronek z bielą a błękit sprawia że wyróżnia sie na tle innych sukienek w podobnym stylu. Co do imienia, nie wiem za bardzo jakie preferujesz ale pasuje mi Maura, Maureen, Marisol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :)
      Co do imienia chwilowo nie mam weny do wymyślania go. Choć Maureen mi się podoba. :)

      Usuń
  2. Pięknie wygląda w tej sukni, bo i suknia wspaniała! Spokojnie można w niej iść do ślubu i wszystkie obecne panie zzielenieją z zazdrości ;)!
    Nie w temacie - miałam kiedyś bardzo podobny albo i taki sam materiał :). Mój księciunio ma z niego uszytą narzutkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no to dobrze. W razie co - suknia ślubna. ;)
      O widzisz. :)

      Usuń
  3. Śliczna modelka :)
    I suknia, jak najbardziej, nadaje się na ślub. :) Świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba. :)
      Dzięki za miłe słowa!

      Usuń
  4. Tę pannę mam i ja i bardzo lubię jej uśmiech.
    Suknia piękna, zdecydowanie może być ślubna. A do modelki pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona z tych, co ciężko nie polubić. :)
      Dziękuję!

      Usuń
  5. I just love your attention to detail. That is such a very, VERY pretty dress. And...blue and white make for a lovely bridal theme!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie myślałam, że to ślubna. Naszyjnik też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful princess she is! I really like the lace trim on the dress, it reminds me of snowflakes. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie pasuje na suknię ślubną. Strasznie mi się podoba jak te kwiaty z gorsetu spływają na dół sukni.
    A imię to może Nina? Od "nine". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :)
      O, fajne odniesienie. :) Nina mogłaby być.

      Usuń
  9. Przepiękna! A suknie zachwycająca! Podobnie jak zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie jak panna młoda i to z niesamowicie promiennym uśmiechem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna suknia - bardzo lubię takie romantyczne kreacje:)
    Serdeczności:))

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie Jej karnacja kontrastuje z suknią!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tej modelce, jej uśmiechu, włosach, oczach no i oczywiście w sukni, która jak nic, mogłaby być suknią ślubną! Zwłaszcza na zdjęciu z bukietem kwiatów całość jest olśniewająca!

    OdpowiedzUsuń
  14. She (hope you find a pretty name for her) looks stunning in her beautiful dress! Like her smiling face! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love this dress. Reminds me of a wedding dress and she looks stunning in it. I love that you sew for this scale. And we're similar to our mouth preferences on these dolls. I usually like the closed mouth too. And I have found parted lips like these are so hard to repaint. I have a doll currently waiting for a lip repaint and I've been putting it off because she has the parted smile showing the lips!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      Yes, you are absolutely right. I repainted few dolls' lips and it was much easier when they had closed ones.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...