wtorek, 12 kwietnia 2022

Szydełkowe torby na lato | Summer crochet bags


Kwiecień nie rozpieszcza. Wczoraj np. złapał mnie grad. Dzisiaj rano znów coś białego padało z nieba, a 5 minut później wyszło cudowne słońce (choć zimno jest okrutnie). Złapałam lalki i wszystkie drobiazgi, udało mi się zrobić błyskawiczną sesję.

April does not spoil us with the weather. Yesterday, for example, I was caught by hail. This morning something white was falling from the sky again, and 5 minutes later a wonderful sun came out (although it is cruelly cold). I grabbed the dolls and all the stuff and I managed to make a quick photo session.

Barbie Extra #10 o moldzie Alec prezentuje niewielką torbę w kolorach tęczy. Mała, poręczna, ale pomieści sporo rzeczy. ;)

Zrobiłam ją na szydełku używając bawełnianego, cieniowanego kordonka. Te krótkie przejścia kolorów są dosyć problematyczne, ciężko jest dobrać wzór i wielkość rzeczy tak, aby rozłożyły się ładnie na całej pracy. Ale wydaje mi się, że w tym przypadku (oraz następnej torby, którą pokażę niżej) wyglądają bardzo dobrze. Wzór torby własny, robiony metodą prób i błędów. 

W tle kępka cebulicy. :)

Barbie Extra #10 with Alec headmold presents a small bag in the colors of the rainbow. Small, handy, but it can accommodate a lot of things. ;)

I crochet it using a shaded cotton cord. These short color transitions are quite problematic, it is difficult to choose the pattern and size of the items so that they spread out nicely throughout the work. But I think in this case (and in the next bag I'll show you below) they look very good. The pattern of the bag is my own, made by trial and error.

In the background a clump of Squills. :)



Dwie następne torby są większe, w sam raz dla panien w skali 1/4. To znana Wam już torba "tulipan" ze wzoru Joli Mazurek w dwóch odsłonach. Brianna (Raccoon Doll Diasy) pokaże Wam je na tle obecnie kwitnących u mnie w ogrodzie kwiatów. 

Najpierw jasna, jednokolorowa wersja torby. Ponieważ wyszła bardzo prosta, postanowiłam dodać na ozdobę kwiaty (po obu stronach) w pasującym odcieniu (są to gotowe haftowane kwiaty, które naszyłam na torbie).

The next two bags are bigger, perfect for 1/4 scale girls. This is the already known "tulip" bag from Jola Mazurek's pattern in two versions. Brianna (Raccoon Doll Diasy) will show you them against the background of flowers currently blooming in my garden.

First, a bright, single-color version of the bag. Since it came out very simple, I decided to add flowers (on both sides) in the matching shade (these are ready-made embroidered flowers that I sewed on the bag).


Jako tło do zdjęć wybrałam forsycję.

I chose Forsythia as the backdrop for my photos.




Druga wersja powstała z tego samego tęczowego kordonka, co torebka dla barbiowatych. Tym razem paski na ramię zrobiłam nie na szydełku, ale ze skóry.

W tle widzicie moją ukochaną wiśnię ozdobną, "Kojou-no-mai".

The second version is made of the same rainbow crochet thread as the bag for Barbies. This time I didn't crochet the shoulder straps, but made them out of leather.

In the background you can see my beloved decorative cherry, "Kojou-no-mai".





Życzę nam, aby wiosna już już przyszła na dobre. ;)

I wish us that spring is already here for good. ;)

16 komentarzy:

  1. przepiękne rękodzieła Twe, o Kamielio!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torby sama bym taką chciała :) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamusiu kochana, jakie one są cudowne. Czy jest coś, czego Ty nie umiesz???

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne torebeczki, zarówno te kolorowe, jak i jednobarwna! Idealne na wiosenne i letnie wyprawy. Ja także z chęcią bym zdobyła taką dla siebie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Też myślę o tym że przydałaby mi się taka w ludzkiej skali, na moje szpargały. Ale nie sądzę, abym to kiedykolwiek zrealizowała... xD

      Usuń
  5. Wszystkie torby są cudowne, chociaż mnie urzekła jednokolorowa, a może to dlatego że tak fajnie współgra z włosami modelki? Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Robią wrażenie te torby - piękne, małe arcydzieła!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...