środa, 26 kwietnia 2023

Horse Riding Barbie 1997


Tytułowa panna o moldzie Superstar pojawiła się u mnie ponad 4 lata temu. Do tej pory jednak nie dostała swoich pięciu minut i dedykowanego jej postu. Przyszedł czas, aby to zmienić.

The titular lady with the Superstar head mold appeared to me over 4 years ago. So far, however, she has not received her five minutes and a post dedicated to her. The time has come to change that.

Latem zeszłego roku udało mi się przerzucić sporo lalek z lat 90-tych i początku dwutysięcznych na ruchome ciałka. Pisałam o tym we wpisie z sierpnia. Wspominałam tam, że Horse Riding Barbie 1997 to jedna z moich ulubionych odsłon moldu Superstar. Głównie ze względu na to, że oprawiony został w piękne, brązowe włosy.

Last summer I managed to switch a lot of dolls from the 90s and early 2000s on articulated bodies. I wrote about it in an August post. I mentioned there that Horse Riding Barbie 1997 is one of my favorite versions of the Superstar mold. Mainly due to the fact that it was framed in beautiful brown hair.


Od dawna zbierałam się do uszycia spódnic z wysoką talią, kieszeniami i guzikami na froncie. Trwało to co prawda o wiele za długo, ale wreszcie się udało. Zdecydowałam się na cieniutką bawełnę. Choć ten materiał dosyć mocno się mnie, to uszyta z niego spódnica w skali 1/6 wygląda naprawdę fajnie. Jak na razie powstały dwie wersje kolorystyczne - brązowa i morska.

For a long time I've been trying to sew a skirt with a high waist, pockets and buttons on the front. It took way too long, but I finally did it. I opted for a thin cotton fabric. Althoug this fabric wrinkles easily, the 1/6 scale skirt made of it looks really cool. So far, I made two color versions - brown and teal.


Szyjąc spódnice w stylu vintage wiedziałam, że śliczna Superstarka będzie doskonałą modelką do takiej kreacji.

Sewing skirts in vintage style, I knew that the beautiful Superstar would be the perfect model for such an outfit.



Jeśli ktoś z Was zastanawia się, cóż to za krzew w tle - to kwitnący pieris.

If any of you are wondering what kind of bush it is in the background - it's a blooming pieris.


A na tle fiołków zaprezentuję wersję w brązach. Która bardziej przypadła Wam do gustu?

And against the background of violets I will present a version in browns. Which one do you like more?



A właśnie. Kieszenie. :)

Oh yes. The pockets. :)


Tyle na dziś. Zmarzłam okrutnie podczas zdjęć, bo u mnie dziś ledwie 7°C i wieje okropnie. Nie rozpieszcza nas ta wiosna...

Pozdrawiam Was gorąco!

So much for today. I was terribly cold during the photos, because it's barely 7°C (44F) here today and it's windy. This spring is not spoiling us...

I greet you warmly!

17 komentarzy:

  1. Sama bym taką spódnicę chciała mieć. Piękny model, a oba kolory lubię. Mogła by być też czerwona, zielona- szmaragdowa. Lalka wygląda prześlicznie. Ogród tez przepiękny. Pozdrawiam Szara Sowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże miło mi to czytać, dziękuję! :)
      Też mi się wydaje, że ta spódnica będzie wyglądać dobrze w każdym kolorze. Trzeba będzie sprawdzić. ;)

      Usuń
  2. Śliczne te spódniczki, obie! Bardzo pasują modelce, idealnie dopasowane 😍 cóż, u mnie też zimno i wieje, do tego szaro... U Ciebie chociaż słońce ładnie świeci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak od razu o niej pomyślałam szyjąc te spódnice. :)
      To prawda. Ale marzyła mi się kawa na słońcu, wyszłam, zmarzłam, wróciłam jak niepyszna. xD

      Usuń
  3. Your Superstar model looks very happy with her new clothes, and the garden is very pretty at present. Obviously she doesn't feel the cold Joanna. LOL!
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful Barbie doll! I really love the outfit on this Barbie, it looks so delicate. I'm a big fan of dolls with articulated bodies.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)
      I'm a fan too, that's why I switch almost every head on mtm bodies. Love how they pose.

      Usuń
  5. I love pockets too. :)
    Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie ją wystylizowałaś Asiu, a jeszcze te kieszenie... Obie spódniczki bardzo ładne, ale raczej bym się skłaniała ku brązowej. Jeansowa spódniczka byłaby też piękna, kiedyś miałam taką podobną. Pozdrawiam Asiu i życzę Wam udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cukiereczek! Piękne spódnice; kiedyś uszyłam sobie podobną i bardzo ją lubiłam nosić:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Też takie spódnice nosiłam. :)

      Usuń
  8. Kieszenie!! Damskie kieszenie!! Rzecz, której projektanci ciuchów w skali ludzkiej chyba nigdy nie zdołają pojąć. Rewelacyjne spódnice, podobają mi się obie wersje, choć wygrywa oczywiście morska... Kwitnący krzew wygląda trochę jak konwalia na sterydach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zawsze brakuje dużych kieszeni...
      Dziękuję bardzo!
      Haha, konwalia na sterydach. xD

      Usuń
  9. She looks stunning and I have a weak heart for brownish colors, but both skirts are lovely. Never seen that flower pieris. Looks beautiful.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      It's a lovely bush, there varieties with different leaves.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...