niedziela, 16 kwietnia 2023

Pogodowy zawrót głowy | Weather vertigo

Ja wiem, że nawet przysłowie mówi "kwiecień-plecień" i tak dalej, ale ostatnio mam wrażenie, że to co dzieje się za oknem to istny rollercoaster... Dopiero co pokazałam wczorajsze zdjęcia z Elle, zrobione tuż po burzy, a dziś zaserwuję Wam niemal pełnię lata. Cyknięte z rana. A teraz już słońca nie ma, niebo zasnuło się znów na szaro.

I know that even the proverb says "April plaiting" (I think the English analogue is "April weather, rain and sunshine both togheter") and so on, but lately I have the impression that what is happening outside the window is a real rollercoaster... I just showed yesterday's photos with Elle, right after the storm, and today I will serve you almost full summer. Taken right in the morning. And now the sun is gone, the sky has turned gray again.

Brigitte (The Barbie Look City Shine 2014 na ciele mtm) na szczęście na zimno nie narzeka, a słoneczny blask, który udało mi się złapać sprawia, że zdjęcia są doprawdy w letnich klimatach. 

Piękne kwiaty to część rabaty w ogrodzie mojej Sąsiadki, która ponownie udostępniła mi miejsce do zdjęć. :)

Brigitte (The Barbie Look City Shine 2014 on mtm body) fortunately doesn't complain about the cold, and the sunny glow that I managed to catch makes the photos really summery.

Beautiful flowers are part of the flowerbed in my Neighbor's garden, who once again gave me a place to take photos. :)

Ruda dostała taki same zestaw, jak bohaterka poprzedniej sesji - tylko w innych kolorach. Zarówno zieleń topu, jak i spódnicy wpadają w szmaragdowy odcień. Z płomienną czupryną modelki tworzą idealne połączenie.

Red got the same set as the model of the previous session - only in different colors. Both the green of the top and the skirt fall into an emerald shade. With the flaming hair of her, they create a perfect combination.





Jak łatwo się domyślić - wszystkie te wygibasy skończyły się niejednym lądowaniem w trawie. ;)

As you can easily guess - all these contortions ended with more than one landing in the grass. ;)



Brigitte tanecznym krokiem wróciła do mojego ogrodu. Obowiązkowo zrobiłam też zdjęcia przy kwitnącym pigwowcu, który ma po prostu niesamowity kolor w słońcu. Ogromnie lubię ten krzew.

Choć wcale nie było tak ciepło, jakby mogły sugerować zdjęcia, to nawet te kilka godzin słońca wystarczyło, aby poprawić humor. Mam nadzieję, że pogoda się nieco unormuje i będzie można wreszcie powiedzieć, że mamy piękną wiosnę.

Brigitte danced back to my garden. I also took photos by the flowering quince, which has an amazing color in the sun. I like this shrub very much.

Even though it wasn't as warm as the pictures might suggest, even those few hours of sunshine were enough to improve our mood. I hope that the weather will settle down a bit and we will finally be able to say that we are having a beautiful spring.


Życzę Wam choć odrobiny słońca!

I wish you at least a little sun!

19 komentarzy:

  1. Rudowłosa pląsająca radośnie wśród wiosennej zieleni to idealny poprawiacz humoru - wygląda cudownie! Można się pomylić i pomyśleć, że zima poszła już sobie na dobre ;). Pogoda dziś u nas identyczna jak u Ciebie, ale ja nie popisałam się refleksem i nim wypełzłam na zewnątrz, słońce dawno sobie poszło, a na niebie widzę wielkie, czarne chmursko, z którego murowane, że coś lunie w przeciągu godziny. Ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy wczoraj wyszło słońce, to właśnie tak mi w duszy grało. Sama co prawda nie pląsałam... xD Ale lalki to co innego. U mnie nie było problemu z zebraniem się, wyczekiwałam tego słońca od kilku dni. ;)
      Szkoda tylko, że dziś znów za oknem deszczowo...

      Usuń
  2. Przepiękna zdjęcia. Tej boskiej laluszce z rudymi włoskami ogromnie pasuje zielony. U mnie też pogoda zakręcona jak gatki w praniu. O dziwo dziś również odwiedziło mnie słonko i się wreszcie zmotywowałam do wyjścia. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Tak, ruda w zieleni to zawsze udany mix. ;)
      Haha, dobre z tymi gatkami. To u mnie też znowu pranie - za oknem deszcz. :P

      Usuń
  3. Ależ ruda pięknie się wygina w słońcu i wśród zieleni! Kolory aż wibrują! Cudowne zdjęcia 💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! Jak wspomniałam wyżej to wizualizacja tego, jak mi w duszy grało w tym słońcu i z kwiatami wokół. Wyginać sama się nie zamierzam, wyręczam się więc lalkami. xD

      Usuń
  4. Her outfit is the perfect colour for a redhead Joanna! What a beautiful dancer she is. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety coś ta wiosna nie chce w pełni do nas zawitać:( Mam szczerą nadzieję że w końcu do tego dojdzie! Zdjęcia cudowne a Brigitte jest przepiękną panną!
    Kamelio, tak z innej beczki. Czy mogłabyś polecić kogoś kto wykonuje reroot na zamówienie? Mam jedną pannę którą "wymarzyłam" sobie w innym kolorze włosów ale wolę sama nie próbować żeby panny nie zepsuć :<
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!

      O jaką lalkę chodzi? Bo jeśli Barbie, to mogę zapytać koleżankę. Jeśli inna, to niestety nie mogę w tej chwili nikogo polecić.

      Usuń
    2. Chodzi mi o lalkę Barbie:)

      Usuń
    3. To może byłaby szansa. Poproszę o maila, formularz kontaktowy jest po prawej stronie, w widoku na przeglądarkę internetową. Albo przez FB. :)

      Usuń
  6. Great post! The photos with Barbie are absolutely stunning. Even though the weather wasn't completely warm, the garden makes for a beautiful background. I love the colors of Barbie's outfit. She poses so beautifully and looks simply gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much!
      She is a great model, I love to take photos of her.

      Usuń
  7. Prześliczna panna. I te zdjęcia takie piękne i wiosenne.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. April showers bring May flowers is another saying I have heard. The rain gives water and in May the flowers bloom.
    Your dancer is looking amazing. Love the photo where the skirt flows away. The third photo from the bottom! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I didn't know that. Well it's almost right this year. ;)
      Thank you!

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...