niedziela, 17 września 2017

Druga Złota lalka | Second Golden doll

Dostałam zamówienie na drugą Złotą lalkę. Miała być możliwie podobna do pierwszej.

I had an order for a second Golden doll. She supposed to be possibly similar to the first one.

Golden dress for porcelain doll.

Tak wyglądała lalka, którą wybrałam do projektu.

This was the doll I chose for the project.


Po malowaniu buźki wyglądała już zupełnie inaczej.

She looked completely different after repaint.

Porcelain doll repaint.

Ostatnie chwile w postaci małego koślawca...

Last moments as the little crooked doll...



A tu już przyszła złota panienka. 

And here we have a future golden lady.

New body for porcelain doll.

I zaczęło się szycie, haftowanie...

Let beggin sewing, ebroidering...


Zachowałam kolorystykę i wzornictwo, ale wprowadziłam troszkę zmian. Wyszła więc lalka podobna, złota, ale jednak zupełnie inna.

I mainteined color and design but implemented few changes. Here we have a similar, golden doll and yet completely different.

Porcelain doll renovation.

Handmade embroidery on doll's dress.

Beading on doll's dress.


Nawet buciki mają koraliki. :)

Even shoes have the beads. :)

Handmade shoes for porcelain doll.


10 komentarzy:

  1. Iście po królewsku! Te hafty i koraliki są jak klejnoty. Z tych niepozornych dziewuszek robisz prawdziwe skarby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :) Takie jest właśnie zamierzenie tych haftów, więc niezmiernie jestem rada, że inni też tak to widzą. :)

      Usuń
  2. wspaniałe nowe życie fundujesz
    swym Podopiecznym, że o kreacjach
    nie wspomnę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. :)) tak szyjącej osobie, jeśli jeszcze tego nie czyni radze spróbować sił na ebay.com z wystawianiem swoich prac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa! Komplement od Pani jest dla mnie bardzo cenny! :) Jeszcze nie wystawiałam nic na ebay.com, ale mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości się to zmieni.

      Usuń
  4. Fantastycznie ją odmieniłaś :)
    Mnóstwo pracy, ale efekt jest rewelacyjny !!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...