środa, 20 września 2017

Zielonooka | Green-eyed

Czwarta z moich lalek. Robiłam ją na zamówienie dla Pani Małgorzaty. 

Fourth of my dolls. I made her on order for Ms Margharet.

Porcelain doll renovation.

Tak prezentowała się po przyjeździe do mnie. Już, już miałam nadzieję, że tym razem ominie mnie szycie nowego ciała... Proporcje wydawały się całkiem zadowalające.

This is how she looked while arrived. I was hoping that this time I skip sewing new body... Her proportions seemed to be quite fine.


Po czym zobaczyłam to... 

And than I saw this...


Zatem ruszyło szorowanie, malowanie, utrwalanie i szycie... :)

So scrubing, painting, fixing and sewing begun... :)

Porcelain doll repaint.

Sewing new body for porcelain doll.

Porcelain doll after renovation.

Handmade green dress for porcelain doll.

Handmade embroidery and beading on doll's dress.


New doll's shoes.

12 komentarzy:

  1. Kolejne arcydzieło! W tych zieleniach szalenie jej do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Bardzo lubię zieleń. Jest taka optymistyczna. :)

      Usuń
  2. this doll is wonderful! I love the dress and the shoes :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I'm really proud I did that shoes by myself. :)

      Usuń
  3. Śliczna panna :)A nowe ciało było jej faktycznie bardzo potrzebne, bo garb na plecach damie nie przystoi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. figury, jakimi obdarzasz Kandydatki
    do ŁOWCZYŃ SERC - oszałamiają - aż
    sama bym chciała taką się cieszyć :)

    zielenie w strojach zawsze radują!

    OdpowiedzUsuń
  5. Balbinko, Inko - dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna !!!!!!! prawdziwa irlandzka dama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko ja mam takie skojarzenia. :)

      Usuń
  7. Fantastycznie odnowiona dama.
    W nowej sukni wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Tak jak pisała Inka - zielenie służą. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...