niedziela, 11 listopada 2018

Świt | Dawn

Kamelia Dolls

No dobrze, może tak zupełnie świtem się nie zebrałam - ale tytuł "pół godziny po tym, jak wstało słońce" nie brzmi już tak dobrze. ;)

Dwa dni temu były cudowne mgły. Stary park w mojej okolicy wyglądał naprawdę magicznie. Niestety, wtedy nie miałam możliwości wybrać się na sesję. Dziś nie było mgieł, ale słońce i tak nadało uroku jesiennemu porankowi.

Lekki przedsmak tego, co szykuję dla Brianny. Na razie poświęciłam jedną z sukni druidek, która oczywiście nie dopina się na mojej pięknej pannie i sporo brakuje hm... na tyłach. ;)

Ale szkoda mi było nie skorzystać z tak pięknego światła. Mam nadzieję, że i Wam się spodoba.

All right, I didn't gather myself exactly at dawn - but "half an hour after the sunrise" is not a good title ;)

Two days ago there were beautiful mists. Old park in my neiborourhood looked really magically. Unfortunately I didn't have a chance to take some photos then. There were no mists today, but sun intself add true charm to the autumn morning.

It's a kind of preview what I am planning for Brianna. For now I sacrificed one of the Druid's dresses which of course doesn't fit my beautiful lady. Well, let's say there is something missing on... the back. ;)

But it would be a shame not to take advantage of this beautiful light. I hope you will enjoy too.

Anthemis Daisy

Raccoon Doll

Raccoon Doll

Kamelia Dolls

Raccoon Doll

BJD Raccoon Doll Daisy

Fantasy medieval dress for Raccoon Doll

Kamelia Dolls

Kamelia Dolls

49 komentarzy:

  1. Najpierw obejrzałam zdjęcia, potem przeczytałam opis. Na pierwszy rzut oka skojarzyła mi się z Galadrielą w tej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Facebooku też ktoś mi tak napisał. :) Nie mam wyjścia, muszę ją kiedyś ucharakteryzować na Galadrielę. :D

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia. Panna prezentuje się cudownie w promieniach wschodzącego słońca. Wspaniały klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam poranne słońce do zdjęć. Żałuję tylko, że mnie ominęły te mgły. Ale może jeszcze mi się uda je uwiecznić na zdjęciach. :)

      Usuń
  3. She looks amazing in this colour. I am really loving your medieval style dresses quite a lot. Beautiful photos and now I can't wait to see what you cook up for Brianna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I thought the same when I tried this fabric on her. :)
      And I think you will like the outfit I'm planning for her.

      Usuń
  4. Cudowna sesja, nawet, jeśli to nie był w punkt świt. Brianna jest po prostu stworzona do takich ujęć, ze swoją delikatną urodą. Śliczna zapinka do opończy, podkreśla celtyckość sesji :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem zmobilizuję się wcześniej. Może... ;)
      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba.

      Usuń
  5. Gorgeous photos and that is sucha pretty dress, love the feel it gives to the photos. The lighting is very very nice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do love morning light - it makes such wonderful atmosphere and is so delicate.
      I'm very happy you like the photos. :)

      Usuń
  6. Świt jest magiczną porą, podobnie jak zachód słońca. Bardzo lubię te pory, gdy jestem na wyjeździe. Udało mi się witać świt, gdy jechałam do Rzeszowa, ale nie było fajnego miejsca do zatrzymania się po drodze, więc fotek brak.
    Brianna wygląda bosko! Słońce ślicznie gra na jej włosach. Wspaniałe zdjęcia. Jakoś ona kojarzy mi się z Marion z "Robina z Sherwood" (tego z Michaelem Praedem, jeśli pamiętasz). Albo ze średniowiecznymi damami z obrazów Edmunda Leightona. Peleryna z kapturem jej pasuje, gdyby jej ten kaptur założyć wyglądałaby bardziej tajemniczo. I jakieś delikatne ozdoby z łańcuszków na włosach też by jej pasowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest łatwiej "złapać" świt, bo słońce wstaje późno.
      Masz rację! Wygląda jak ona! Zapomniałam o tym serialu... Oglądałam go wieki temu.
      Co do obrazów, to masz rację. Nie kojarzyłam nazwiska malarza, ale po wklepaniu w Google okazało się, że wiele z jego dzieł znam. W liceum miałam ogromne zacięcie w kierunku fantastyki - zarówno pisanej, jak i malowanej. Jego obrazy też podziwiałam.
      Ekhm, chętnie bym jej kaptur założyła, gdyby takowy istniał. :D Ten jest tylko udawany. Ale prawdziwa peleryna będzie z kapturem, a nie atrapą.

      Usuń
  7. Przepiękne zdjęcia i wspaniała gra świateł. Jestem zachwycona, bardzo przyjemnie się to ogląda. Lalka prezentuje się delikatnie i subtelnie na tym naturalnym tle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że tak uważasz. :) Ja wstawałam rano na tą sesję bez entuzjazmu (kto w niedzielę zaraz o świcie plącze się po parku?), ale jej efekty wynagrodziły mi pobudkę. :)

      Usuń
  8. Jest delikatna i eteryczna, Twoje stroje i zdjęcia są obłędne. Nie mogę się doczekać kolejnych wizji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać. :) Ja się nie mogę doczekać ich realizacji. :)

      Usuń
  9. Przepięknie, z klasą, baśniowo, magicznie. Przepiękna lalka, cudowne ciuszki i ta klimatyczna sesja. Jak zawsze wysoki poziom lalkowania. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh my! Beautiful. I especially love the cloak clasp and the weave of the fabric. It looks wonderful.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twarz jest zachwycająca. Oczy trudno oderwać. Sesja mogłaby być sceną do filmu fantazy,a Brianna np. Panią Jeziora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, następna propozycja kolejnego z jej przyszłych wcieleń. :) Super! :)
      Cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  12. Przepiękne zdjęcia, jak zawsze magiczne. Chciałabym aby ktoś mi zrobił tak cudowną sesję! No po prostu byłabym w siódmym niebie :) Wspaniała modelka, prześliczna i cudowne tło. Wszystko skomponowane idealnie... magia :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi niezmiernie miło czytać Twój komentarz! :) Dziękuję.
      Największy kłopot to kieca w ludzkim rozmiarze, ale i to jest do załatwienia. :)

      Usuń
  13. Śliczna i klimatyczna sesja. Brianna podoba mi się coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) I bardo się cieszę, że moja panna zyskała Twoje uznanie. :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu! Dziękuję za miłe słowa! :)

      Usuń
    2. Witam :) Będę wpadać częściej. Lubię blogi osób, które robią coś z pasją i tą pasją dzielą się z innymi :)

      Usuń
    3. Zapraszam! :) Zwykle więcej się u mnie dzieje, teraz mam lekki przestój. Ale mam nadzieję, że lada moment ruszę z robotą pełną parą. :)

      Usuń
  15. Przepiękne zdjęcia i ten strój <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta lalka to piękność nad pięknościami! Przy tym jest tak pięknie ubrana, wystylizowana i sfotografowana, że... no, po prostu zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak uważam, co ją wezmę do ręki, to się zachwycam. :)
      Bardzo się cieszę, że i Tobie się podoba.

      Usuń
  17. Woow, jestem zachwycona tą lalką, jak jej ubiorem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Za każdym razem ta lalka robi na mnie tak samo mocne wrażenie! Jest cudna, a Ty doskonale umiesz oddać jej urok w fotografii. Cudna sceneria i te słońce przebijające się - magia! Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Z nią mam tak samo jak z Evangelinami - zdjęcia same się robią. Po prostu tak wychodzi. :)

      Usuń
  19. Wszystkie wspaniałe określenia tej lalki zostały już wyżej wpisane... przepiękne zrobiłaś jej zdjęcia... opłaciło się wstać tak wcześnie dla tak niezwykle udanej sesji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu. To prawda, opłaciło się. I jeszcze miałam park dla siebie, nikt się nie plątał w okolicy. ;)

      Usuń
  20. Piękne zdjęcia! Przywiodły mi na myśl trochę klimat "Rozważnej i romantycznej". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) O widzisz, ja takiego skojarzenia nie miałam. :)

      Usuń
  21. Absolutely gorgeous photos Joanna, number 4 is my favourite. Is that a lake in the background or a river? You chose a very pretty spot to take the photos. 💖
    Hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :) I like this photo to. It's like she's the Morning Star. :)
      There is a small park pond in the background.
      Hugs!

      Usuń
  22. There is something so poetic and romantic about this doll, her clothing, the setting and of course, your photos. Everything works so well together. Simply beautiful!!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...