poniedziałek, 10 lutego 2020

Belle


Bella występuje dziś w czarnej kreacji, jako że szyta była właśnie w rozmiarze panienek z Disney Store. Ale cóż. Nawet mroczna kreacja nie jest w stanie wyciągnąć mrocznej strony z tej uśmiechniętej plastikowej panny. Wciąż jest radosna jak skowronek i czarna suknia nie jest w stanie tego ani trochę zmienić. ;)

Belle appears today in a black outfit, as it was sewn in the size for girls from the Disney Store. But well. Even the dark creation is not able to pull the dark side out of this smiling plastic lady. She is still cheerful like a lark and the black dress can't change it at all. ;)



Jak wiadomo - gumowe nóżki nie lubią czarnych materiałów. Żeby suknia do nich nie dotykała, wszyłam kilka warstw białego tiulu pod czarną tkaninę. Ale i tak lepiej uważać, żeby np. koronka nie miała kontaktu z nogami, gdy lalka stoi na półce. 

Góra sukienki ma podszewkę z białej satyny. Suknia zapinana jest na zamek błyskawiczny.

As you know - rubber legs do not like black fabrics. So that the dress does not touch them, I sew a few layers of white tulle under the black fabric. But it is still better to ensure that, for example, lace does not have contact with the legs when the doll stands on the shelf. 

The top of the dress has a white satin lining. The dress closes with a zipper.



30 komentarzy:

  1. Ta kiecka jest obłędna. I Belli także pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie jej w czerni ;) Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tej sukni, serio!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny krój sukienki! Z przodu krótsza, z tyłu dłuższa! OCH!!! Pięknie wygląda ta koronka w tym kroju! I zamek błyskawiczny w tej skali!!!! SZOK!!!
    Jesteś mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bella está encantadora con su vestido de encaje negro! me gusta mucho la asimetría!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że nie zauważyłam dotąd aby koronki brudziły. Sukienka jest prześliczna i wcale bym się tego białego tiulu nie spodziewała. Nic nie widać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie z koronkami też nie miałam żadnej awarii, ale generalnie staram się dmuchać na zimne w przypadku czegokolwiek w ciemnych lub nasyconych kolorach.
      Cieszę się, że nie widać - taki był plan. :)

      Usuń
  7. Wow, Belle in black lace sure exudes a different atmosphere - she feels older, more confident in this outfit and colour. I like it.

    OdpowiedzUsuń
  8. That is one beautiful black dress on a smiling princess!
    And black fabric can be a nightmare on those vinyl and plastic bodies! Not fun at all.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie bardziej elegancko prezentuje się w czerni niż w żółci :)! Śliczna suknia i bardzo zaskakująca modelka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. :)
      Do wyboru miałam tylko ją lub Jasmine. Wybrałam jednak Belle.

      Usuń
  10. Ooooo ja zawsze Bellę widzę oczami wyobraźni w słonecznej żółci, ale w czerni też jej pięknie. Zresztą co byś jej nie uszyła, będzie wyglądać pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pięknie jej w tej eleganckiej sukni! To lustro jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Z lustra jestem bardzo zadowolona. To ramka, którą kupiłam na targu staroci w wstawiłam w nią lusterko. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...