wtorek, 30 sierpnia 2022

Powrót do szkoły | Back to school


Wakacje i po wakacjach. Rozpoczęcie roku szkolnego już w czwartek i powiem Wam, że bardzo się z tego cieszę. ;)

Zresztą jak sama chodziłam do szkoły, to też bardzo lubiłam ten moment. Tęskniłam za koleżankami, zresztą lubiłam się uczyć. Zawsze miałam też ogromną frajdę z zakupów - nowe zeszyty, kolorowe okładki, kredki, ołówki, farby... 

Holidays, holidays and they are finished. The beginning of the school year is on Thursday and I will tell you that I'm very happy about it. ;)

Anyway, when I went to school myself, I also liked this moment very much. I missed my friends, and I liked studying anyway. I have always had a lot of fun with shopping too - new notebooks, colored covers, crayons, pencils, paints...


Wczorajszy temat w zabawie #monday4dolls brzmiał "Powrót do szkoły". Z tej okazji ustawiłyśmy z Córą dioramę i zrobiłyśmy kilka zdjęć.

Moje lalki są zaopatrzone w książki i zeszyty od dwóch bardzo zdolnych dziewczyn - Igi z bloga Aya w Świecie Lalek, a także Joanny z Paperinadoll.

Yesterday's theme in #monday4dolls was "Back to school". On this occasion, my Daughter and I set up a diorama and took some photos.

My dolls are supplied with books and notebooks from two very talented girls - Iga from Aya in Dolls' World blog, and Joanna from Paperinadoll.




Obraz w tle to prezent od mojej Siostry. :) Kupiła go na targu staroci z myślą o moich dioramach.

The picture in the background is a gift from my Sister. :) She bought it at the flea market with my dioramas in mind.


Już piszę cóż to za panienka. :)

Zrobiłam dla mojej Córy jej własną Mini Me. Chciałam, aby lalka miała choć podstawową artykulację. Wybrałam więc na dawcę ciałka jedną z lalek z serii Creatable World. Łepek pochodzi zaś od Skipper opiekunki - przemalowałam oczy (w oryginale zielone), zmyłam piegi i zmieniłam jej fryzurę. W ferworze tych zmian zapomniałam zrobić zdjęcie po wyjęciu Skipperki i CW z pudeł...

Podmiana ciałka nie była jakoś bardzo trudna, jedynym kłopotem było to, że Skipper ma nieco mniejszy otwór na szyję i musiałam się trochę pomęczyć z nałożeniem łebka. Obyło się jednak bez ingerencji chirurgicznej. ;)

I'm already writing what a young lady this is. :)

I made for my Daughter her own Mini Me. I wanted the doll to have at least basic articulation. So I chose one of the dolls from the Creatable World series as a body donor. The head comes from the Skipper babysitter - I repainted her eyes (green in the original), washed off the freckles and changed her hairstyle. In the throes of change, I forgot to take a picture after taking the dolls out of the boxes...

The body swap wasn't very difficult, the only problem was that the Skipper had a slightly smaller opening for the neck and I had to go through a bit of trouble putting the head on. However, there was no surgical intervention. ;)


Z kolei na dzisiejszy #twinningiswinningwithgrandma uszyłam pasujące sukienki dla dwóch naszych miniaturek. ;)

And for today's #twinningiswinningwithgrandma, I made matching dresses for both of our Minis. ;)


Pozdrawiam Was gorąco!

I greet you warmly!

20 komentarzy:

  1. Piękna Mama i Córa :-) Przepiękna diorama. Moja uwagę zwróciło wiele rzeczy - stroje lalkowe (jak zawsze mistrzostwo), obraz na ścianie z szybką i passe-partout (śliczny!), torebka zwisająca z oparcia krzesła (mega śliczna), zdjęcie w rameczce, wazoniki... Ogrom szczegółów, które tworzą piękne wnętrze (bądź jego imitację). Cudowne fotki, jak zawsze Asiu. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Uwielbiam układanie tych wszystkich drobiazgów. Cieszę się, że Ci się podoba. :)

      Usuń
  2. Rewelacyjnie wyszły ci przygotowania do roku szkolnego! Wszystko jak zwykle bardzo naturalne i z dbałością o szczegóły. Obraz zaś to cudny prezent. A ja już na samo brzmienie słów "rok szkolny" czuję się zmęczona. Przez kolejne dni będę się czołgać z pracy do domu, bo iść chyba nie dam rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wierzę, że to nie jest Twój ulubiony czas w roku. ;) Ja za to świętuję powrót dzieci do szkoły. ;)

      Usuń
  3. Great job on the mini-mini-me! (sounds like a song from Sesame street). I didn't know there was a color match between the CW dolls and Skipper. The two I have are much darker. I hope your daughter will enjoy school.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      Haha, you are right, it sounds like that kind of song. :)
      Please remind me, I will send you a good comparison of body shades on Instagram.

      Usuń
  4. I also always enjoyed the beginning of the school year a lot. Buying school supplies and seeing friends was the favorite part. Now that I'm in college, I don't care so much about school supplies anymore, I just think about the holidays laughs The diorama is beautiful, I really liked the mother and daughter. The details of the school supplies, the dresses, and the puppy and kitten are beautiful!

    Pink Barbie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, that was a fun time when we were kids. :)
      I'm happy you like my photos! :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł na mini me dla córki! Sesja jak zwykle cudowna, takie 'podpatrzone' kadry ❤️
    A nadchodzący rok szkolny zwyczajnie mnie osłabia i chciałabym, żeby już minął :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucieszyła się bardzo, a i ja miałam frajdę. :)
      Dziękuję bardzo!
      Ja się cieszę. Dzieciaki przestaną marudzić, że się nudzą. ;) A i koniec lata to koniec upałów. Mi tam pasuje. :)

      Usuń
    2. Koniec upałów i początek jesieni to dla mnie zdecydowanie jedyny pozytywny aspekt;) ja w szkole pracuję..! Ani ja, ani moja córka nigdy nie nudzimy się w wolne - wręcz odwrotnie, dopada nas gorączkowa pracowitość, bo wreszcie jest czas, żeby robić to, co się lubi, albo to, co dawno trzeba było zrobić, a na co właśnie brakuje czasu w ciągu roku szkolnego ... A ten konkretny rok szkolny będzie wyjątkowy, bo moje dziecię będzie zdawać maturę, jako pierwszy rocznik eksperymentalny, więc... szału nie ma... ;)

      Usuń
    3. Praca w szkole to dla mnie niewyobrażalna rzecz... Podziwiam tych, którzy dają radą. :)
      Ano właśnie. Ja mam tak samo, nie pamiętam, kiedy zdarzyło mi się nudzić... Zawsze mam coś do roboty, zawsze. A nawet jak jakimś cudem nie mam - to sobie znajdę. xD
      Moi chyba muszą do tego dorosnąć.
      Powodzenia dla córy! Bo zapewne lekko nie będzie.

      Usuń
  6. Pięknie dziewczyny wyglądają. Podziwiam Twoje umiejętności Asiu, można "powiedzieć" że zbieram szczękę z podłogi. Niesamowite ile pracy włożyłaś w przygotowanie lalek i dioramy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza dioramka i śliczna scenka z mamą i córeczką! Pięknie im w tych sukieneczkach, a jakie są do siebie podobne!!
    Przyznaję, że początek roku szkolnego specjalnie mnie nigdy nie cieszył. Zaczął dopiero wtedy, gdy szkołę skończyłam 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Młoda jest do mnie tak podobna, że nie ma zmiłuj, nikt się nie pomyli. Więc i lalki musiały być podobne. xD
      A ja lubiłam. Nie wróciłabym, za nic, ale wtedy było fajnie.

      Usuń
  8. Każdy szczegół tej sesji jest świetny. Mini Wy śliczne i super ubrane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne...zawsze Chciałam mieć domek dla lalki ..

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...