wtorek, 8 maja 2018

Kwiatuszki | Flowers

Robię dziś generalne porządki na blogu i w moich wszelkich archiwach. Przy takich okazjach zawsze trafię na jakieś "starocia". Dziś jest to zestaw porcelany, który malowałam dla mojej wspaniałej Przyjaciółki i jej męża z okazji ich dnia ślubu. Aż mi się ciepło na sercu zrobiło, jak sobie przypomniałam ten ich szczęśliwy dzień.

Ależ ten czas leci...

Wiem, że ona tu czasem zagląda, więc ślę serdeczne pozdrowienia! :)

I'm doing general cleanup on my blog and all of the archives. On the occasion like that I always find some 'antiquities'. Today it's a set of porcelain that I painted for my wonderful Friend and her husband as the wedding gift for them. It grew warm at heart when I remembered their happy day. 

Time flies so fast...

I know she's peeking in here sometimes, so I send greetings! :)

Wedding gift





34 komentarze:

  1. Przepiękny prezent! Delikatny i elegancki!
    Nie sposób się nim nie zachwycić :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały prezent!
    Przepięknie pomalowany! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. What a lovely wedding present for your friends :-). It's a beautiful set, and unique for the couple, it is so thoughtful :-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, I'm glad you think so. :) They liked it too. :)

      Usuń
  4. Ooo jaki piękny prezent! Super pomysł miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo piękny prezent i niepowtarzalny.
    Kwiatki skojarzyły mi się z rozchodnikiem ostrym, tyle że są niebieskie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      No faktycznie, podobny kształt. :) Ale to była absolutnie improwizacja, nie miałam zamiaru upodabniać ich do żadnych konkretnych kwiatów. ;)

      Usuń
  6. Przepięknie namalowałaś te kwiatki. Wspaniała pamiątka, można pozostawić wnukom i prawnukom. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ręcznie robione prezenty mają swój urok.

      Usuń
  7. Sliczne, za nim nie przeczytałam to myślałam ze z jakiejś galerii
    I bardzo ładny na blogu masz ten baner teraz ,czy jako to sie nazywa to ze zdjęciami parnilowatych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dzięki Aniu. :)
      Cieszę się, że moje Paszczury Ci się podobają. :)

      Usuń
  8. Cześć Kamelia,
    Twój projekt na kubkach jest po prostu piękny! Jakie urocze kolory i jaki idealny prezent na wesele.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie to wygląda :-) Wspaniały prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ to jest zachwycające... Przepiękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wchodzę tu i pierwsze co zauważyłam to nowy nagłówek :) świetny! Cudowna zastawa, zachwycająca! chciałabym dostać taki prezent w dniu ślubu :) naprawdę wspaniały gest tylko pozazdrościć takiej przyjaciółki <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zwróciłaś uwagę na nową grafikę. :) Miło mi ogromnie. :)
      I cieszę się także, że podoba Ci się zestaw. :) Ponad 20 lat przyjaźni to nie byle co, musiałam coś porządnego wymyślić. :)

      Usuń
  12. Piękna praca! Widać, że włożyłaś dużo wysiłku i precyzji, takie rzeczy się ceni :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i dziękuję bardzo za miły komentarz. :) Cieszę się bardzo, że porcelana się spodobała. :)

      Usuń
  13. Przepiękny prezent! Ale Ty jesteś zdolna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny serwis, i do tego unikalny! Obdarowani to prawdziwi szczęściarze...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny ten serwis :)
    Jesteś prawdziwą kobieta renesansu !!!! normalnie wszystko potrafisz :) tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Bardzo mnie cieszą Twoje słowa. :)

      Usuń
  16. Ale uroczy! Naprawdę świetny pomysł na ślubny prezent! Jest w tym „nutka Ciebie” :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za odwiedziny i miłe słowa komentarza. :) Bardzo się cieszę, że komplet się spodobał. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...