środa, 6 czerwca 2018

Niespodzianka | Surprise

Nie planowałam żadnego wpisu na dziś, ale spotkała mnie tak wspaniała niespodzianka, że nie mogłam tego nie odnotować. :)

Przyjechała dziś do mnie prześliczna panienka. A wszystko dzięki Millicent! Jeszcze raz składam ogromne podziękowania, bo sprawiła mi wielką radość! :) Dziękuję!

Pamiętacie uroczą baletnicę Joline? Odkąd do mnie trafiła marzyły mi się inne laleczki oparte na tym ciałku i moldzie, a mianowicie Arielka, Bella i Śnieżka. Z tym, że ta ostatnia była zdecydowanie na pierwszym miejscu. I... właśnie do mnie przyjechała! Wyobraźcie sobie moje szczęście, gdy otworzyłam paczkę i ją zobaczyłam. :D

Co więcej (i w dodatku rzadko spotykane w przypadku lalek, które do mnie trafiają) ma swoje oryginalne ubranko. Kompletne! Jest w idealnym stanie.

Jeszcze dobrze nie wyjęłam jej z opakowania, a poleciałam do ogrodu, żeby cyknąć zdjęcie w ostatnich promieniach zachodzącego słońca, z wrażenia nawet jej nie uczesałam (a włosy ma piękne). Musicie mi wybaczyć. ;)

I didn't plan any post for today but I had so wonderful surprise, that I had to note it here. :)

A lovely miss came to me today. And it's only thanks to Millicent! So once more I would like to express my very special thanks, as she made me very happy! :) Thank you!

Do you remember charming Jolina Ballerina? Since I got her I was dreaming  about other dolls made with that body and mold, which are Ariel, Belle and Snow White. Last one was definetely on the first place. And... she just came to me! Imagine my hapiness when I opened the package and saw her. :D

What's more (and rare in case of dolls that I get) she's got her original outfit. Complete! She's in a perfect condition.

I hardly took her out of the package and run to the garden to snap some photos in the last rays of the setting sun. I didn't even brush her hair (which are beautiful by the way). You have to forgive me. ;)






Jolina Ballerina and Snow White

21 komentarzy:

  1. I'm so glad that you are happy with Snow White :-). She is a real cutie isn't she, and she looks adorable together with her blonde sister! <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, she is. :) You made me a wonderful surprise! :)

      Usuń
  2. Śliczna Śnieżka i bardzo miła niespodzianka. :) Dziewuszki widać od razu przypadły sobie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miła! :)
      Zdecydowanie lalki (każde bez wyjątku) w duecie prezentują się znacznie lepiej.

      Usuń
  3. Przecudna. Nawet nie wiedziałam, że Jolina miała kuzynki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i owszem. Arielka i Bella też są urocze. :)

      Usuń
  4. Piękna niespodzianka! Obie dziewuszki są po prostu przeurocze i świetnie się czują w swoim towarzystwie, co widać na fotkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna! :) Myślę, że to kolejny udany duet do prezentowania kreacji. :D

      Usuń
  5. Gratuluję niespodzianki :D Śnieżka kompletna to dopiero 'Suprise" :D
    teraz zdałam sobie sprawę, że moje nie mają wspólnej fotki :(
    Prześliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromna niespodzianka. Cieszę się jak dziecko. :) W takim razie plan na najbliższe lalkowe zdjęcia powinien zawierać fotkę zbiorową. :)

      Usuń
  6. A to ci niespodzianka;)) Teraz będziesz stroić Śnieżkę? Super. Z pewnością będzie pięknie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę, będę. :) Ale to "teraz" leży w bliżej nieokreślonej przyszłości. ;)

      Usuń
  7. Prześliczna! To dopiero wspaniała niespodzianka - nie tylko dla Ciebie, ale i dla siostrzyczki :)! Razem są jeszcze bardziej urocze!

    OdpowiedzUsuń
  8. też jestem fanką duetów!!!
    dziewczątka jak widać sobie
    przypadły do gustu a jeszcze
    przy tym jak uroczo wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już soją obok siebie na półeczce. I czekają na nowe kreacje. ;)

      Usuń
  9. obie widuję u Ewy, ale nie wiedziałam, że w tym wydaniu były też Arielka i Bella, jakkolwiek to w sumie logiczne, skoro jest Śnieżka, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Może i dwie pozostałe kiedyś do mnie trafią. :)

      Usuń
  10. Przefantastyczne zdjęcia! Taka cudna lalka to naprawdę niezwykle miła niespodzianka!
    Gratuluję i ślę serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...