wtorek, 13 grudnia 2022

Świąteczne dekoracje | Christmas decorations


W tym roku "świąteczny klimat" został narzucony zdecydowanie zbyt wcześnie - w sklepach nie czekali nawet do początku listopada, już w połowie października zaczęły pojawiać się różne bożonarodzeniowe dekoracje, słodycze itd. Lalkowy Instagram również dał czadu - jeszcze dobrze nie skończyło się Halloween, od razu przeskoczono na choinki, lampki i mikołajowe czapki... 

Początkowo miałam odpuścić sobie ten świąteczny zamęt, ale ostatecznie i u mnie powstała diorama z choinką. Po pierwsze szkoda by było, bo co roku jednak pojawiają się tu na blogu jakieś tematyczne wpisy. A po drugie, dzięki dobry duszom udało mi się odnaleźć trochę magii świąt. :)

This year, the "Christmas mood" was imposed much too early - they didn't even wait in stores until the beginning of November, already in mid-October various Christmas decorations, sweets, etc. began to appear. Doll Instagram also rocked - Halloween hasn't ended well yet, they jumped straight to Christmas trees, lights and Santa hats...

Initially, I was supposed to let go of this Christmas fuss, but eventually I also created a diorama with a Christmas tree. First of all, it would be a pity, because every year there are some thematic entries on the blog. And secondly, thanks to good souls, I managed to find some Christmas magic. :)

1/6 scale Christmas diorama

Moja Mini Me (Barbie BMR1959) wraz z Mini Córy (głowa Skipper Babysitter na ciałku Creatable World) zabrały się za dekorowanie choinki. To drzewko występuje już po raz kolejny, a powstało cztery lata temu. Gdyby ktoś chciał zobaczyć, jak zostało zrobione - zapraszam do wpisu o choince.

My Mini Me (Barbie BMR1959) together with Daughter's Mini (Skipper Babysitter head on Creatable World body) started decorating the Christmas tree. This tree appears again, and it was created four years ago. If anyone would like to see how it was made - I invite you to the post about the Christmas tree.



Wiadomo, że nic nie może się dziać bez psio-kociej asysty. Również w miniaturowym świecie.

It is known that nothing can happen without a dog-cat assistance. Also in a miniature world.


Przepiękne papierowe dekoracje przyjechały od Joanny, Paperinadoll. Nie ukrywam, że to właśnie te cudne poisencje odegrały kluczową rolę w zmobilizowaniu mnie do zrobienia świątecznej sesji. Gdy tylko zobaczyłam je u Asi w sklepie wiedziałam, że trzeba się jednak wziąć do roboty. ;)

Beautiful paper decorations came from Joanna, Paperinadoll. I must admit that it was these wonderful poinsettias that played a key role in motivating me to do a Christmas photoshoot. As soon as I saw them at Asia's store, I knew that I had to get to work. ;)




Zrobiłam nową kanapę, bo nie miałam niczego, co pasowałoby do salonu i dekoracji bożonarodzeniowych. Wybrałam beżowe obicie (uszyłam też siedziska w tym kolorze na oba fotele), za to uszyłam do tego kolorowe poduchy. Do kompletu zrobiłam też obrus. Koc, który zrobiłam na szydełku z szarej pluszowej włóczki też się wpasował w wystrój.

I made a new couch because I didn't have anything to match the living room and Christmas decorations. I chose beige upholstery (I also sewed seats in this color for both armchairs), but I sewed colorful pillows for it. I also made a tablecloth for the set. The blanket I crocheted from grey plush yarn also matched the decor.



Asia przysłała mi również kartkę z pięknymi życzeniami, a w niej takie cudne drobiazgi - choinkowe ozdoby w skali lalkowej i ludzkiej, a także miniaturową kartkę. Nie muszę Wam chyba mówić, jak mnie to wszystko zachwyciło. :)

Asia also sent me a card with beautiful wishes, and in it such wonderful little things - Christmas tree decorations in a doll and human scale, as well as a miniature card. I don't need to tell you how happy I was. :)






To by było tyle na dziś. 

Pozdrawiam Was gorąco!

That would be it for today.

I greet you warmly!

18 komentarzy:

  1. Magiczny ten świąteczny czas . Cudnie w lalkowym domu . Udanych świąt😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozkoszowałam się tym wpisem i chłonęłam świąteczną atmosferę. Wszystko takie eleganckie i wysmakowane. Każdy przedmiot z charakterem. Choinka godna podziwu i świąteczne dekoracje z papieru. Czasem nie wiedziałam na co najpierw patrzeć. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że Ci się podoba. :) Pozdrawiam również! :)

      Usuń
  3. Decorating trees with cat assistance surely is fun :D. Especially when the cat thinks spaces under beds and corners need to be decorated, too. What a nice set up! I know, I always plan to not do all the Christmas stuff and end up doing it anyway. Have a lovely time!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Exactly! xD
      Yes, same for me. But his year oly dolls had the tree. ;)

      Usuń
  4. Super świąteczny klimat, dopracowany w każdym szczególe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, świąteczne dekoracje pokazują się w sklepach coraz wcześniej. Trochę to zniesmacza, ale i tak lubię kolorowe szklane bombki. Świąteczna diorama jest fenomenalna! Choinka, kocyk, poduszki, chatka z piernika i mnóstwo innych szczegółów sprawia, że zdjęcia aż promieniują ciepłem i świąteczną atmosferą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do bombek też mam słabość. ;)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  6. W UK też wszystko pojawia się wcześnie, a o tej porze to już w sumie nie ma co kupić. Lalki bardzo ładnie się razem prezentują i piękną choinkę ubrały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! U Twoich lalek przygotowania do świąt już w pełni i zadbano o wszelkie detale w dekoracjach. W tym roku będę cieszyć oczy Waszymi świątecznymi dioramami i sesjami zdjęciowymi, bo moje biedy wciąż w hibernacji i nie gotowe na święta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej u lalek. ;)
      Resztę też sobie odpuściłam w tym roku.

      Usuń
  8. Ale milutko i przytulnie mają Twoje lalki! Przecudna diorama, a Twoje zdjęcia jak zwykle wyglądają jak kadry z filmu. Ogrzałam się tu u Ciebie ❤️ kartka i pozostałe prezenty - śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, przytulna dioramka i tak urocza scenka ubierania choinki! Całość po prostu tchnie świątecznym duchem, którego nie są w stanie unicestwić żadne komercyjne zabiegi, ani próby zawłaszczenia tego czasu, podejmowane okazjonalnie przez różne gremia. Tak właśnie powinno być - choinka, zwierzaki, serdeczne życzenia, radość z bycia razem z tymi, których kochamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten świąteczny czas już dawno zatracił całą magię, którą wspominam z dzieciństwa. W tym roku w ogóle odpuściłam sobie święta. Tylko u lalek dalej tradycja trwa. ;)
      Bardzo się cieszę, że sesja Ci się podoba.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...