sobota, 13 maja 2023

Sezon altanowy | Gazebo season

A jakże. Lalkowy sezon altanowy uważam za otwarty. 

Wyciągnęłam dziś ogrodową dioramę, którą zrobiłam w zeszłym roku. I złapałam nawet trochę słońca. Choć wieje znów mocno, wcale nie jest tak ciepło, jak mogłyby to sugerować zdjęcia. Z którymi się nagimnastykowałam nawiasem mówiąc, bo zasłony fruwały na wszystkie strony.

Yes. I consider the doll gazebo season to be open.

Today I pulled out a garden diorama that I made last year. And I even caught some sun. Although it's blowing strongly again, it's not as warm as the photos might suggest. With whom I exercised, by the way, because the curtains flew in all directions.

Obie panny Looks - Morgana (Barbie Looks #11) i Astrid (Barbie Looks #16) - rozsiadły się na poduchach i można im tylko pozazdrościć. Zobaczcie, co mają na stole. ;)

Both Looks ladies - Morgana (Barbie Looks #11) and Astrid (Barbie Looks #16) - are sitting on cushions and you can only envy them. Look what they have on the table. ;)



Ramen i sushi w skali 1/6 to znów cuda od Aleksandry z Miniatury dla Lalek Oli (Facebook albo Instagram). Sama jestem ogromną fanką kuchni Azjatyckiej (i to prawie każdej - japońskiej, chińskiej, koreańskiej, tajskiej...), a sushi i ramen zdecydowanie znajdują się w czołówce moich ulubionych potraw. Nie mogło ich więc zabraknąć także w lalkowej wersji. ;)

Ramen and sushi in 1/6 scale are little wonders from Aleksandra from Miniatury dla Lalek Oli (Facebook or Instagram). I'm a huge fan of Asian cuisine myself (and almost any - Japanese, Chinese, Korean, Thai...), and sushi and ramen are definitely at the forefront of my favorite dishes. So they could not be missing also in the doll version. ;)

Mówię Wam, co zerknę na te miski, to mam ochotę zjeść ramen. xD

I'm telling you, every time I look at these bowls, I want to eat ramen. xD


Oprócz tacy, gdzie wszystko jest umocowane na stałe, mam też kilka kawałków sushi osobno. Można to super wykorzystać do zdjęć.

Pałeczki zrobiłam z wykałaczek.

In addition to the tray where everything is fixed permanently, I also have several pieces of sushi separately. This can be great for photos.

I made chopsticks from toothpicks.





Astrid jest niesamowicie fotogeniczna. Zdecydowanie dołączy do grona najczęściej pojawiających się lalek na blogu. xD Nawiasem mówiąc już szykuję następną sesję z jej udziałem.

Astrid is incredibly photogenic. She will definitely join the group of the most frequently appearing dolls on the blog. xD By the way, I'm already preparing the next session with her participation.



Jakby to śmiesznie nie zabrzmiało - zazdroszczę czasem moim lalkom. xD 

U mnie znów pracowity weekend się szykuje. Ale może uda się choć chwilę powygrzewać się na słońcu. I Wam tego życzę!

As funny as it sounds, I sometimes envy my dolls. xD

It's a busy weekend for me again. But maybe there will be a moment to bask in the sun for a while. And I wish you that too!

15 komentarzy:

  1. Życzę oby Twórczyni tych wspaniałych sesji zdjęciowych, udało się wypocząć równie miło jak modelkom na zdjęciach :)
    Bardzo podoba mi się wisząca huśtawka o owalnym kształcie. Sama wykonałaś? Czy to jakaś konstrukcja sznurkowa owinięta na baloniku, czy jakoś inaczej wykonana? Wydaje się bardzo stabilna mimo delikatnie wyglądających łączeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie udało się. xD
      Fotel zrobiłam. Konstrukcja jest z drutu, owinięty kordonkiem. Wyplatałam go prawie całą niedzielę. ;) Miałam zrobić tutorial, ale wyszło jak zwykle.

      Usuń
  2. The atmosphere of the environment seems peaceful and very pleasant. Your dolls are very photogenic and these miniature foods are very realistic!
    Pink Barbie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie tam mają Twoje lalki, no i to jedzonko faktycznie rewelacja, ramen wygląda niezwykle apetycznie, jak 'żywy'😍 Pięknie obie wyglądają na Twoich zdjęciach w altanie, podobają mi się te powiewające zasłonki, fajnie podkreślają ulotny nastrój słodkiego lenistwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wygląda - co zerknę na te miski, to robię się głodna. xD
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  4. Wspaniała altanka i boskie papu! Twoim pannom to dobrze! I do tego jeszcze słoneczko - po prostu nie można już chcieć niczego więcej! No, może poza tym, by taka pogoda się utrzymała dłużej, niż jeden dzień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Aż im za dobrze. ;)
      Marudziłam, marudziłam, a właśnie chyba wyszło trochę słońca. W sumie boję się popatrzeć drugi raz, bo jeszcze zapeszę...

      Usuń
  5. Wspaniała sesja Asiu, pogratulować cierpliwości i umiejętności, a Twoje dziewczyny żyją po królewsku, aż miło nacieszyć oczy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny wypoczynek, pyszne jedzonko...Oj, dobrze mają te lalki, dobrze. Nic, tylko im pozazdrościć. Śliczna sesja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Tylko pozazdrościć...
      Dziękuję!

      Usuń
  7. Wow, these photos are impressive and full of emotions. I absolutely love the idea of having a dining area in the garden. It's actually a dream of mine to escape the hustle and bustle of the city and have an outdoor dining setup. The dolls are truly fortunate to enjoy such a beautiful location. It looks absolutely lovely and truly inspiring.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko śliczne, wspaniale dopracowane. Bardzo mi się podoba kącik, jaki stworzyłaś. To był fantastyczny pomysł i jak widać wykorzystujesz go często, a za każdym razem inaczej i ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...