czwartek, 27 lipca 2023

Mrok i Wata Cukrowa | Darkness and Cotton Candy

Ten tytuł przyszedł mi na myśl podczas sesji, w której wzięły udział mroczna Gudrun (FairyLand, MiniFee Alicia) i pastelowo-różowa Luha (FairyLand, MiniFee Luha - panna należy do mojej przyjaciółki Elżbiety, którą możecie znać również jako EMClothesDolls).

Ale po kolei.

This title came to my mind during a photoshoot with the dark Gudrun (FairyLand, MiniFee Alicia) and the pastel pink Luha (FairyLand, MiniFee Luha - the girl belongs to my friend Elizabeth, who you may also know as EMClothesDolls).

But. First things first.

Kreację już znacie. To strój wiedźmy, który uszyłam jakiś czas temu dla Margaret (Mattel, Bellatrix Lestrange). To jeden z projektów, z których jestem naprawdę zadowolona. Postanowiłam więc uszyć go również w skali 1/4. Powiększyłam zatem odpowiednio wykrój i uszyłam czarny zestaw dla Gudrun.

Jak widać układ spódnica + tunika sprawdza się lepiej także na nieco większych lalkach (oryginalnie uszyłam kiedyś sukienkę dla Evangeliny, od której się wszystko zaczęło ;)).

You already know this creation. It's a witch's outfit I made a while ago for Margaret (Mattel, Bellatrix Lestrange). This is one of the projects I'm really happy with. So I decided to sew it also in 1/4 scale. So I enlarged the pattern accordingly and sewed a black set for Gudrun.

As you can see, the skirt + tunic arrangement works better also on slightly larger dolls (I originally sewed a dress for Evangeline, from which it all began ;)).


Gudrun dostała także nowe oczy. Zrobiła je Katarzyna - możecie ją znaleźć na Instagramie lub Etsy. To nie pierwsze oczęta, które u niej nabyłam. Kamelia (DollZone Ji--Zero) również ma oczka od niej. :)

I mogę tylko powiedzieć, że jestem zachwycona. Kolor, głębia i maleńkie złote drobinki sprawiają, że Gudrun wygląda w tej chwili dokładnie tak, jak sobie wymarzyłam.

No, może powinnam jeszcze zorganizować jej lepszą perukę i wtedy będzie idealnie. Ale nie wszystko na raz. ;)

Gudrun also got new eyes. They were made by Katarzyna - you can find her on Instagram or Etsy. These are not the first eyes I have purchased from her. Kamelia (DollZone Ji--Zero) also has eyes from her. :)

And all I can say is that I'm delighted. The color, depth and tiny golden flecks make Gudrun look exactly as I dreamed of it.

Well, maybe I should get her a better wig and it'll be perfect then. But not all at once. ;)



Występująca gościnnie Luha w cukierkowej peruce dostała ode mnie zestaw w kolorze brudnego różu wpadającego delikatnie w fiolet. Spódnicę uszyłam częściowo z batystu z kwiatowym haftem. Jak Wam się podoba takie połączenie?

Guest star Luha in a candy wig got a set from me in the color of dirty pink falling gently into violet. I made the skirt partly from cotton batiste with floral embroidery. How do you like this combination?


Bardzo się cieszę, że Luha chwilowo może dotrzymać towarzystwa Gudrun. Jak wiadomo lalki o wiele lepiej prezentują się parami. ;)

I am very happy that Luha can keep Gudrun company for now. As you know, dolls look much better in pairs. ;)


No sami powiedzcie, czyż nie wyglądają uroczo jako dwie wiedźmy? :) 

What do you think, don't they look cute together as two witches? :)


Pogoda znów robi hocki klocki. Raz zachmurzone niebo (choć przy tym kontraście lalek i strojów to nawet było lepsze przy robieniu zdjęć), raz słońce. Przedwczoraj było 34°C (93 F), wczoraj 15° (59 F)... Dziś odrobinę cieplej, ale wieje i straszy deszczem. No i jak tu się wstrzelić z porządną sesją?

The weather is making jiggety jig again. Once a cloudy sky (although with the contrast of dolls and clothes it was even better when taking pictures), once the sun. The day before yesterday it was 34°C (93 F), yesterday 15° (59 F)... A little warmer today, but it's windy and it looks like it's going to rain again. So how on Earth do I take decent photos?

Trochę marudzę, ale to przez to, że fryzury panien poprawiałam przez wiatr jakiś pierdyliard razy... Mimo wszystko udało się zrobić kilka zdjęć.

I'm a bit of a whiner, but it's because I've corrected the girls' hairstyles messed up by the wind about a billion times... Still, I managed to take a few photos.


Pozdrawiam Was gorąco!

I greet you warmly!

10 komentarzy:

  1. Czasem wrażenie, że znam już Twoje możliwości, wiem przecież, że robisz cuda... Ale nagle wrzucasz taką sesję, takie suknie, że dosłownie zapiera dech w piersiach ... Obie panny przepiękne, obie suknie przepiękne, chociaż ja wybrałabym czarną... jest cudownie wiedźmowa w każdej skali! A powab Gudrun i jej nowe spojrzenie aż zniewala... 💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wciąż potrafię Was czymś zaskoczyć. :)
      Bardzo się cieszę, że nowy wizerunek Gudrun Ci się spodobał. Ach te oczy... *_*

      Usuń
  2. oooo piękne obie- nie umiałabym wybrać....

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful dresses Joanna, this design has always been a favourite of mine, it looks lovely on the larger dolls. I'm pleased you showed the grey one as well as the black, as it showed the finer details much clearer.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne zestawienie ciemności i słodyczy, choć po prawdzie, to obie panny są jednakowo słodkie (więc... wata cukrowa i lukrecja ;)?). Prześlicznie wyglądają w tych sukieneczkach, a oczka są po prostu idealne! Jak cudnie się skrzą! Bardzo podoba mi się też peruczka Luhy (tzn. podoba mi się absolutnie wszystko :D)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, o lukrecji nie pomyślałam. :)
      Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  5. Your dolls are beautiful. You have made beautiful clothes for the dolls. I like Barbie dolls, and I also love MiniFee dolls.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...