czwartek, 18 lipca 2024

Lato... | Summer...


Upały są naprawdę ciężkie do wytrzymania. Osobiście ich nie znoszę i czekam na jesień...

The heat is really hard to bear. Personally, I hate it and I'm waiting for autumn...

Ragna (Mattel, Gloria Estefan) przywołuje jesień pozując wśród liści czerwonego klonu palmowego. Oby pomogło...

Ragna (Mattel, Gloria Estefan) evokes autumn by posing among the leaves of a red palm maple tree. I hope it helps...




Do pomocy w tym przywoływaniu wzięłam Gertrudę (Mattel, Maria Felix).

I enlisted Gertrude (Mattel, Maria Felix) to help me with this summoning.


Burze krążą i krążą, ale deszczu do tej pory było niewiele. Wczoraj wreszcie jedna dotarła. Grzmiało, padało, a ja cieszyłam się każdą kroplą. Choć gwałtowność tych ulew też jest nieprzewidywalna, były miejsca w mieście, które uległy podtopieniom...

The storms are coming and going, but there has been little rain so far. One finally arrived yesterday. There was thunder, it was raining, and I enjoyed every drop. Although the intensity of these downpours is also unpredictable, there were places in the city that were flooded...

Jada (Barbie Looks #13) zapozowała też przy pierwszych kwiatach albicji jedwabistej - wyhodowałam ją z nasiona kilka lat temu i uprawiam w donicy. Urosła spora, a w tym roku po raz pierwszy zakwitła. Nigdy wcześniej nie miałam okazji oglądać tych zwiewnych pióropuszy na żywo, zaskoczył mnie więc ich piękny, lekko słodki zapach. 

Jada (Barbie Looks #13) also posed next to the first flowers of silk tree - I grew it from seed a few years ago and am growing it in a pot. It has grown quite large, and this year it bloomed for the first time. I had never seen these airy plumes in person before, so I was surprised by their beautiful, slightly sweet scent.



Dzisiaj, gdy znów wyszło słońce, pióropuszy było już o wiele więcej. Odile o różowych włosach zapozowała wśród nich.

Today, when the sun came out again, there were many more plumes. Odile with pink hair posed among them.



Tyle na dziś. Nie bardzo mam siłę na więcej... Pozdrawiam serdecznie!

That's it for today. I don't really have the strength for more... Best regards!

5 komentarzy:

  1. Piękne połączenie lata z jesienią, stroje petarda. U nas też mało deszczu. Pozdrawiam serdecznie Asiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zdjęcia przywróciły mi nadzieję na to, że w końcu przyjdzie czas, gdy nie będzie gorąco 😉. Czekam na jesień, zwłaszcza tak piękna, jak na Twoich fotografiach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to czekam, z utęsknieniem...
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. Przepiękne te Twoje wiedźmy🧡🤗Ja też już czekam na jesień, upały mnie wykańczają... Bardzo mi się podobają te suknie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...