poniedziałek, 23 października 2017

W kwiaty malowana | Painted in flowers

Dziś suknia wzorowana strojami z XVIII-wiecznej Anglii. Co prawda tam używano raczej jedwabiu do tego typu sukni, ja znalazłam coś innego, ale wzornictwo mimo wszystko nawiązuje do ówczesnych trendów. :)

Dumna jestem przede wszystkim z kapelusza - to mój pierwszy lalkowy (i nie tylko) kapelusz w życiu. :)

Proszę o wyrozumiałość względem zdjęć, to także pierwsze moje podejście do takiej ekspozycji prezentowanych rzeczy. ;)

Today I present you a dress inspired by the outfits from 18th century England. Although they rather used silk for this type of dresses. I found something else but this fabric pattern brings to mind trends from those times. :)

I'm proud especially because of the hat - it's the first doll hat (and any hat) in my life. :)

Please be forgiving about the photographs, it's my first attempt to this kind of exposure. ;)

Suknia dla lalki Tonner.

XVIII-wieczna suknia dla lalki Tonner.


Dress from the age for Tonner doll.



Ręcznie szyta suknia dla lalki Tonner.

Suknia i kapelusz dla lalki Tonner.

24 komentarze:

  1. This is so beautiful! The details are stunning. I love the shoulder line and overall silhouette. And the hat! It is wonderful. As are the gloves, purse, ... You did such an amazing job on everything!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for all these kind words! :) And be sure I still have Poldark in my mind, I just have no time to watch the series. But I'll find some time, I promise. :)

      Usuń
  2. Plecy fantastyczne skrojone, doł staniczka tez bardzo ładny, kolory ubioru piękne,zapinanie, kapelusz bardzo udany i do tego te rękawiczki, :)
    Piękne zrobione zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za wszystkie miłe słowa. :) To dla mnie bardzo ważne. :)

      Usuń
  3. Wspaniała suknia i cudny kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kreacja! Dzieło sztuki!
    Tak fantastycznie wszystko dopasowane i dopracowane najdrobniejsze szczegóły. Jestem pod ogromnym wrażenem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Bałam się, że trochę przesadziłam z różami na kapeluszu, ale w ogólnym rozrachunku wyszło w sam raz. :) Nie widać jeszcze koralików na torebeczce, ale muszę popracować nad oświetleniem, bo takie maleństwa odbijają światło i się gubią.

      Usuń
  5. Piękny strój! I bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Muszę jeszcze dopracować ustawienie lamp, żeby tło było bardziej jednolite, ale to mój debiut jeśli chodzi o domowe "studio". ;)

      Usuń
    2. No jak to jest debiut to ja wysiadam:)

      Usuń
    3. Debiut debiutów nawet bym powiedziała, bo lampy przyszły mi dzisiaj, dopiero co wypakowałam z pudła. :) Ale jako tako z aparatem lubię się nie od dziś, więc coś tam się naumiałam przez ostatnich parę lat. :) Co nie zmienia faktu, że pół godziny rozkminiałam, dlaczego połowa zdjęcia robi mi się czarne, zanim doszłam do tego, że czas za krótki ustawiłam... Ech. Człowiek się całe życie uczy. :)

      Usuń
  6. strojem można się zachłysnąć,
    oczarować, zadziwić - Tobie
    udało się to wszystko za jednym
    zamachem - bravissimo!

    fotka z ujęcia "balkonowego"
    wielce pasująca do epoki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Inko, zawsze zostawisz jakiś miły komentarz, aż serce rośnie. :)

      To ujęcie mi bardzo ostatnio przypadło do gustu, lalki fajnie na nim wyglądają. Zwłaszcza w strojach z bardziej obfitym "dołem".

      Usuń
  7. Zachwycający, pełen szczegółów strój. Widać, że się napracowałaś przy tej sukni i kapeluszu, ale efekt jest wspaniały! Dzieło sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Jest mi ogromnie miło czytać wszystkie Wasze komentarze. :)

      Usuń
  8. Zbieram szczękę z podłogi. Suknia jak marzenie!
    I kapelusz boski. Dama z epoki pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapki z głów! Fantastyczna suknia i kapelusz! Bajkowy strój! Nie mogę się napatrzeć! Modelka również przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Tym bardziej się cieszę, że Wam się podoba, bo to moja jedna z dwóch ulubionych epok jeśli chodzi o stroje. :) Więc będzie więcej w tych klimatach. :)

      Usuń
  10. Szczeka opadła mi z zachwytu, aż do tej pory mnie trzyma :D
    CUDO :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tej lalce❤❤❤ PRZEPIĘKNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Ilo! Ogromnie mi miło, że zajrzałaś. Cieszę się, że Ci się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...