sobota, 6 stycznia 2018

Słoneczna i złocista | Sunny and golden one

Wracamy do pań. Dziś w roli modelki "studyjnej" lalka, która trafiła do mnie końcem ubiegłego roku i zapoczątkowała znów serię przypadkowych nabytków. :)

A tak nawiasem mówiąc, to mam Wam do pokazania również wiele lalek, które trafiły do mnie właśnie teraz, końcówką starego roku. Jest kilka takich, które sprawiły mi ogromną radość, jak np. Jolina baletnica od Zapf'a, Jasmine z Disney Store czy Wonder Woman DC Superhero Girl. I parę innych. Ale czekają w kolejce, na wszystkie przyjdzie pora. :)

Zaczęłam pisać o modelce. Jest to Barbie Party Pink 1987. Urocza buźka. Niestety trafiła do mnie bez ubranka, więc planuję w przyszłości (bliżej nie określonej) uszyć jej coś nawiązującego do jej oryginalnego ubioru. Ale na razie prezentuję ją w złotych kolorach, w których jej również do twarzy.

Let's back to the ladies. Today in the role of the "study" model doll, which came to me at the end of the last year and beginned another series of accidental purchases. :)

By the way - I have a lot of dolls to show you. They came to me not long ago, at the end of the past year. There are few that brought a lot of joy to me, like Jolina Ballerina from Zapf, Jasmine from Disney Store or Wonder Woman from DC Superhero Girls. And few others. But they are waiting, there will be time for them. :)

I started to write about the model. She's Barbie Party Pink 1987. Lovely face. Unfortunately she came without her clothes, so I plan to sew something similar to her original outfit in the future (not specified at all). But now I present her to you in golden colours witch suits her too. 

Gold and yellow dress for Barbie doll.

Victorian dress for Barbie doll.

Gold bustle dress for Barbie doll.

19th century walking dress for Barbie doll.

Barbie Party Pink 1987.


22 komentarze:

  1. kreacja wspaniała!
    choć złoto bardziej
    lśni przy zielonym
    spojrzeniu szatynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Domyślałam się, że pewnie zdania będą podzielone co do modelek. :)

      Usuń
  2. Też uważam, że szatynce bardziej w tym stroju do twarzy. Oczy i włosy ładnie kontrastują ze złotym i żółtym. Przy chuście zauważyłam uroczą broszkę w kształcie ważki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie też wolę szatynkę w tej kreacji, ale baaaardzo chciałam Wam pokazać mój nabytek. :)
      Miło mi, że ten drobiazg został zauważony. :)

      Usuń
  3. I mnie bardziej w tym stroju szatynka się podoba, co nie znaczy, że blondynka nie przyciąga uwagi. Śliczna jest, bez dwóch zdań.
    Dopracowanie szczegółów jak zwykle powala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Domyślałam się, że Pink Party nie zostanie uznana za modelkę idealną do tego stroju. Ale jest śliczna. ;)

      Usuń
  4. Super Starki są jakieś takie rozmyte :P i ciężko im cokolwiek dopasować :D
    ale Twoja kreacja powala mnie jak zawsze - CUDO :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. :) To jest dobre określenie. Tym bardziej, że przeszukując Internety spotykałam się raczej ze zdjęciami nieco bardziej wyrazistego makijażu u tej lalki. Być może to już kwestia czasu - ma swoje latka.

      Usuń
  5. Kolejna piękna kreacja! Zachwyca mnie szczególnie kapelusz! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Kokardę robiłam trzy razy, zanim wyszła "jak trzeba". Tym bardziej mi miło, że ktoś docenia. :)

      Usuń
  6. Bez problemu odtworzyłabyś wszystkie stroje z każdej epoki.
    Gdybym kiedyś trafiła do muzeum lalek w strojach twojej roboty od starożytności do współczesności, byłabym zachwycona. :)
    Nie tylko strój absolutnie cudowny, ale i klasyczna modelka pełna wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za taki wspaniały komentarz! Ogromnie dużo to dla mnie znaczy. :)

      Usuń
  7. A beautiful outfit and doll(s)! Your eye for detail makes this a wonderful ensemble, I love the hat, and the fantastic brooch! I also like the colour scheme of this outfit very much :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :) It's very nice to read all that kind words. :)

      Usuń
  8. Ojej!!! Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga, kocham ten okres w modzie a lalki w nie wystrojone to uczta dla mojego oka!
    Będę zaglądać częściej! Życzę twórczego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u mnie i dziękuję za miłe słowa! Zapraszam na następne kreacje. :)
      Szczęśliwego Nowego Roku! :)

      Usuń
  9. Cudowna kreacja :) Nie mogę się napatrzeć na te Twoje cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Kamelia,
    Suknia jest oszałamiająca i niezwykle dobrze dopasowana. Wspaniała praca!
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie modelki pięknie wyglądają w tej sukni, ale nic dziwnego - to wspaniała kreacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Kolor taki, że właściwie każdemu byłoby w nim do twarzy. ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...