środa, 3 stycznia 2018

Czas na panów | It's men's time

Postanowiłam zrobić krótką przerwę od kreacji dam, pora na panów. Dziś mój (i chyba Wasz) ulubieniec z zegarkiem w dłoni. :)
Chciałam jeszcze tylko dodać, że o ile ubrania są uszyte,  a szalik wydziergany na drutach przeze mnie, o tyle cylinder jest kupny, a przez to nieco przyciasny. Mam nadzieję to poprawić, ale przed Świętami brakło mi czasu. Moim wkładem w nakrycie głowy jest jedynie przyozdobienie go aksamitką. ;)

I decided to take a little break from ladies outfits, it's men's time. Today I'll show you my (and yours I guess) favorite with a watch in his hand. :)
I just want to add that the clothes are sewn and the scarf is knitted by me, but the cylinder I bougth. And it's a little to small. I hope I will correct that, but before Christmas I just didn't have time fot that. My only contribution to the hat was decorating it with the velvet ribbon. ;)





Long coat for Ken Fashionistas.

Handmade clothes for Ken Fashionistas inspired by 19th century fashion.

Ręcznie szyte ubranka dla Kena.


Płaszcz dla Kena Fashionistas.


41 komentarzy:

  1. I love every piece of this outfit :-). The coat, trousers, shirt, the accessories... everything is perfect! Fantastic job!!! And the photo where Ken is looking at the time is awesome :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Millicent! :) I'm very happy you like it. :)

      Usuń
  2. aksamitką połączyłaś barwnie
    nakrycie głowy z kapotką, której
    moi Panowie zazdroszczą na maksa!
    przedłużony stan portek czyni z
    owego gentlemana - Dandysa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ha, te portki to była zabawa. Ale cieszę się, że Ci się podoba. :)

      Usuń
  3. To prawda, facecik jest bardzo fajny i ma takie filuterne spojrzenie. :)
    Kraty bardzo mu pasują. No i jak zwykle wszystko perfekcyjne w najdrobniejszych detalach. Te maleńkie guziczki mnie rozbroiły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Fajny, choć ja wzdycham do takich bardziej męskich lalków, jak np. ci z zestawów z Harley-Davidsonem... Ale wiadomo, trzeba lubić co się ma. :)
      Guziczki to nabytek, który mnie niebywale cieszył, ale przeleżał w szufladce chyba kilka miesięcy, zanim trafił się odpowiedni strój. :)

      Usuń
  4. Dżentelmen o nieskazitelnej prezencji! Strój cudny, cudny, po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Kamelia,
    Naprawdę kocham jego strój. Kawałki pięknie wyglądają na zdjęciach i bardzo lubię ten szalik. Świetna robota!
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welcome on my blog and thank you for your very kind words! :)

      Usuń
  6. Od razu go zauważyłam. Uszycie takich strojów dla panów to prawdziwe wyzwanie.Płaszcz i spodnie genialne. Ciekawi mnie skąd wzięłaś zegarek ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że strój zyskał Twoje uznanie. :) Zegarek to zawieszka z metalu, element do biżuterii, ale wielkością idealnie pasująca do skali 1/6. ;)

      Usuń
  7. Wciąż podziwiam precyzję wykonania, niemal zegarmistrzowską.
    Strój fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, klimat jak z Dickensa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Takie było założenie, więc cieszę się, że wyszło. :)

      Usuń
  9. Jestem pod ogromnym wrazeniem <3 Natchnelas mnie zeby i moim cos fajnego uszyc...tylko z moim zacieciem do szycia i brakiem czasu to za jakis rok :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Cieszę się i życzę, żeby udało się jednak wcześniej. :)

      Usuń
  10. Kochana po prostu padłam. Genialny jest ten jego strój... Po prostu MUSISZ zrobić Sherlocka Holmesa i dr Watsona, będą idealni w tym klimacie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! :) O żesz Ty... I teraz mam następną koncepcję na mojej dłuuuugiej liście. No i kiedy, kiedy ja to wszystko zrobię?! :D

      Usuń
  11. Jestem zachwycona! nawet nie wiem jak ująć w słowa mój podziw. Jesteś niesamowita! Coś wspaniałego! I ileż w tym precyzji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki, cieszę się, że Ci się podoba. :)

      Usuń
  12. Zupełnie jak w świecie Scarlet i Rhett'a. Cudowne. Bardzo zdolne masz rączki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! :) I na "Przeminęło z wiatrem" przyjdzie pora. :)

      Usuń
  13. Mogłabym u Ciebie za czeladnika takie CUDA <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dżentelmen w każdym calu! Super! I w dodatku ma normalne włosy :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) No ma. W dodatku nawet bez kleju. I jeszcze całkiem pozujący jest. I nie gada. Ideał. :D

      Usuń
    2. :))))) No proszę, a mówią, że nie ma ideałów :D

      Usuń
  15. Aach, jaki przystojniak! Nie dość, że brunet, to jeszcze odziany w niebieskości. W rzeczy samej, ideał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że chłopak tak Wam przypadł do gustu. :)

      Usuń
  16. cudowni oboje! wyczarowujesz cuda!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...