wtorek, 30 stycznia 2018

Niech już przyjdzie wiosna... | Let the spring come...

Mam dość zimy, ponurej pogody i nastroju. A Wy? Z utęsknieniem wypatruję wiosny. Dziś znalazłam nawet niewielkie jej oznaki w ogrodzie.

Millie ma na sobie sweterek z błękitno-srebrnej włóczki, który wydziergałam ostatnio. Co prawda miał być dla Joliny, ale coś sobie źle policzyłam, w połowie robienia pleców stwierdziłam, że brakuje mi co najmniej kilku oczek na szerokość, więc zmieniłam plany i dostała go Millie. Ale nie wyszła na tym źle. ;)

Gdyby ktoś był zainteresowany, sweter jest do wzięcia. :)

No i uszyłam następną parę jeansów.

I'm sick of winter, gloomy weather and mood. Do you? With longing I'm looking for spring. Today I found some signs of her in my garden.

Millie is wearing sweater of blue and silver yarn I knitted lately. Although I was making it for Jolina. I just counted it wrong, in the middle of knitting back part I realized there are few stitches missing and it's too narrow. So I changed my plans and sweater went to Millie. I think she went out well on it. ;)

If anyone is intrested, sweater is for sale. :)

And I sew another pair of jeans.

Sweater for Barbie doll.

Barbie dolls outdoor session.

Barbie in the open air. Sweater for Barbie doll.

Hand-knitted sweater for Barbie doll.

Sweater with braids for Barbie doll.

Niebieski sweter dla lalki Barbie.


Jeansy dla lalek Color Infusion.

Ubrania na co dzień dla lalek Color Infusion.

Jeans for dolls.

42 komentarze:

  1. Oj tak, strasznie już tęsknię za wiosną. Oby szybko przyszła!
    Ubranie jak zwykle pierwsza klasa. Oczywiście dżinsy i sweterek wykonane z dbałością o szczegóły, ale moją uwagę przykuł też szal. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak! Niech przychodzi!
      Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba. Miałam nadzieję, że szal zwróci uwagę. :)

      Usuń
  2. Ależ ją wystroiłaś! Sama chciałabym mieć taki strój. Sweterek genialny:) Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) I ja takie stroje lubię, tylko nie mam czasu zrobić w wersji XXL na siebie! :D

      Usuń
  3. The sweater is beautiful, I also like the pockets! And of course I like the jeans too :-).
    I agree with Nana, the shawl is also lovely!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :) Pockets are obligatory! I hate when sweaters like this are without pockets (in real life). I'm very glad you oticed the shawl. :)

      Usuń
  4. a mnie juz jest wszystsko jedno:(

    sweterek piekny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie. Wiosna to wiosna - od razu będzie lepiej.

      Dziękuję. :)

      Usuń
  5. U mnie w ogrodzie ciągle kwitną stokrotki. Może widać coś jeszcze, ale wciąż pada i trudno wyjść do ogrodu. Ciuszki prześliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      I ja dziś pierwszy raz od dłuższego czasu przebiegłam po ogrodzie w poszukiwaniu zielonego. Chwasty rosną, jak zawsze. ;)

      Usuń
  6. Rewelacyjne jeansy!Te okrągłe pupy lalek z tym typem ciała wyglądają w jeansach dużo lepiej (moim zdaniem) niż te bardziej płaskie tyły :D Sweterek robi nawet większe wrażenie, mogę tylko pomarzyć o udzierganiu czegoś tak ładnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oj tak, nie ma porównania między made to move z jej płaskim tyłem, a choćby Fashionistką. A jak założyłam to samo na Darby to w ogóle inne spodnie. :)

      Usuń
  7. ubranka wyglądają jak ludzkie zmniejszone do rozmiaru lalkowego. Rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. mięciutkie wdzianko z warkoczami
    w tej mikroskali - wymiata! wraz
    z przewiązaniem talii i oczywiście
    rozkwieconą apaszką - całość dodaje
    kobiecości i delikatności Mille :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. :) Udzierganie warkoczyków trochę zajmuje. ;) Ale jak sweter to sweter. ;)

      Usuń
  9. pannica w jeansach - rewelacyjna!
    i znowu - jak fajnie butki do tej
    białej bluzeczki pasują :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz buty mogą być. ;) Cieszę się, że jeansy się podobają. :)

      Usuń
  10. Piękne ubranka! Sweterek obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Kamelia,
    Nie ma śladu wiosny, gdzie mieszkam ... tylko lód i śnieg. sweter jest pięknie wykonany. naprawdę podobał mi się cały strój.
    Wielki uścisk,
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Giac, I'm happy you like it. :) Regards! :)

      Usuń
  12. IT w dżinsówkach świetnie - lubię takie zestawienie :D
    Sweterek super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny strój, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja mam słabość do wszelkich błękitów i innych niebieskości. :)

      Usuń
  14. Te ciuszki, to dzieła sztuki! A sweterek wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubranka prześliczne. Podziwiam szczerze cierpliwość,bo sama dziergałam warkoczyki na jednym ze sweterków, jedyną różnicą jest to, że ja szydełkiem do knookingu to robię, a nie drutami.
    Panny pięknie wyglądają w tak dopracowanych strojach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Podziwiam Twoje ubranka robione szydełkiem, ja wciąż sobie obiecuję, że spróbuję, ale jakoś nie wychodzi... ;)

      Usuń
  16. Prześliczny sweterek :) Sama mogłabym taki nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zarąbiste dżinsy! Też bym nosiła :D.

    OdpowiedzUsuń

  18. Beautiful and very well detailed clothes. It is certainly a great job. Here in my country, the seasons are not well defined. It's always very hot here, with an average of thirty-nine degrees. I miss winter !!
    greetings

    https://leticiaamapollys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Leticia! Thirty-nine is a little bit too much for me, but still it's better then weather outside my window... ;)

      Usuń
  19. Też wzdycham do wiosny, ale gdybym miała taki cudny komplecik (w dodatku niebieski - w moim ukochanym kolorze!), na pewno łatwiej byłoby mi przetrwać zimowe chłody i ciemności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłośników niebieskości jest dużo jak widać. :) To taki optymistyczny kolor. :) Dziękuję za miłe słowa! :)

      Usuń
  20. Uwielbiam taki styl. Cudny sweterek, a jeansy to majstersztyk! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...