niedziela, 4 lutego 2018

Zimowy wędrowiec | Winter wanderer

Chciałam pokazać Wam mój spóźniony prezent urodzinowy. ;) Spóźniony, bo urodziny miałam dawno temu, a prezent na nie dotarł - ale co się dziwić, jak leciał z Chin. Wiadomo. A nawet jak przyleciał, to zawalona robotą nie miałam czasu odpowiednio go zaprezentować. Zanim zrobiłam perukę, uszyłam ubranka i zrobiłam koński rząd (konik to figurka Collecta, kiedyś trafiłam na niego w jakimś "zestawie lalek" z aukcji i tak sobie czekał na swój moment), to trochę czasu minęło. Ale dziś pogoda wymogła na mnie szybkie poprawki i musiałam iść zrobić zdjęcia. Bo przecież nie można przegapić takiej scenerii! :) 

A mój prezent ma całe 13 cm wysokości. :) Czyli wreszcie udało mi się zrobić coś w magicznej skali 1:12. :) Nawiązanie do mojej ukochanej fantastyki.

I want to show you my belated birthday present. ;) Belated because my birthday was long time ago, present didn't come on time - nothing unusual as it was flying from China. Well. And even when it arrived I was so busy I had no time to present it properly. It took me some time before I made a wig, sew clothes and made saddle and bridle for a horse (it's Collecta'a figurine which I got with some "dolls set" from auction and was waiting for it's moment). But today the weather left me no choice - I had to make all the corrections in a hurry and took some photos. You can't miss a scenery like this, right? :)

And my gift is the whole 13 cm (5 inches) high. :) So I finally made something in magic 1/12 scale. :) Reference to my beloved fantasy.

Jeździec i koń w skali 1:12.

Figma action figure as rider.

1/12 scale rider.

Figurka Figma.

Jeździec fantasy w skali 1:12.

Taking photos of dolls in open air.

Postać fantasy w skali 1:12.

How to create Figma action figure as fantasy character.

Jeździec i koń w skali 1:12.

Tak wyglądała postać zanim się za nią wzięłam:

This is how the figure looked before I start working on it:


Figma action figure for artists.

I w trakcie pracy:

And during the work:



How to make wig in 1/12 scale.

32 komentarze:

  1. Zdjęcia bajeczne! Jak z cyklu o Heroldach z Valdemaru pióra Mercedes Lackey. :) Bardzo fajny prezent i do tego świetnie pozujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja z kolei bardziej myślałam o "Zielonym Jeźdźcu" Kristen Britain, który to może nie jest jakąś bardzo ambitną lekturą, ale dobrze mi się to czytało (chyba jeszcze w liceum). :)

      Usuń
  2. Sceneria przepiękna :D a postać? hm... do schrupania :D
    Tez miałam taki problem. Łeb kupiłam odpowiednio wcześniej i miał dojść
    na grudniowe imieniny, to doszedł ale teraz w lutym hehe...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      No cóż, ale jednak 1/3 ceny jest warta tego czekania. ;)

      Usuń
  3. Zachwycająca sesja. I jeździec i koń warte grzechu. Podziwiam Twoja pracę nad tak małą lalką. Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Ja to dumałam nad tym koniem, dumałam, aż mu jeźdźca wydumałam. :)

      Usuń
  4. Piękne <3 Ten elfowy płaszczyk jest super.I zazdro śniegu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Naszło mnie na te listki po sukni dla Tonnerki. :) Śnieg na zdjęciach ładny, ale w ogrodzie narobił mi ogromne szkody, bo ciężki i mokry. :(

      Usuń
  5. Fantastyczna, zimowa sceneria i obłędna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, piękne zdjęcia
    jakie ubranko, jakie buty, to w koncu taka malizna tycia tycinka ,i ten konik


    oczywiście na widok lalki mi sie odezwało -kcenie, bo taka malutka a ma tyle punków...i ja niby domek w planach.. ale sobie przypomniałam ze juz mam lalek tyle i :DDi ze nadal nic w temacie domku
    w każdym razie laleczka niesamowita

    robia mniejsze?:DD


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Chyba mniejszych już nie ma. :D Ale ona dużo miejsca nie zabiera, wiesz Aniu? Mi się mieści na półce między pudełkiem ze wstążkami, a stertą pudełeczek-ze-wszystkim. :D

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia! Gdybyś nie pokazała go na dłoni, nigdy bym nie powiedziała, że to taki Tomcio Paluch :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Prawda, że wygląda na większą postać? :) A to takie malutkie. :)

      Usuń
  8. cudowna klimatyczna sesja -
    wodziła i mnie ta malizna -
    teraz wiem, ileż potencjału
    w sobie skrywa - CUUUDNAAA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że przypadła Ci do gustu. :) A malota jest fajniutka.

      Usuń
  9. Cudnie sie prezentuje <3 ja tez mam ze dwie tego typu lalki ale nie mam sie kiedy za nie zabrac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Fajna malota, choć malowanie jej to był dla mnie koszmar, a efekt jest mierny. Nie to, co Twoje cuda. :)

      Usuń
  10. Bardzo klimatyczne zdjęcia :) Super :) Ależ "malizna" z tej laleczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Kamelia,
    Cóż za wspaniały prezent! Jest fantastyczna i kocham jej kostium.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much! :) I'm very happy you like her. :)

      Usuń
  12. Wonderful photo session! The horse and doll are awesome :-). Your customization is beautiful, great work! These little dolls are perfect, so small and yet so lovely :-). I also admire the details on the horse.
    Great present! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much! :) I like them both too. :)

      Usuń
  13. Piękna sesja, stroje genialne, a klimat super fantasy :) też takie lubię :) Podziwiam, że udało Ci się zrobić taką ładną lalkę z body kun chan, czy jak to się tam dokładnie nazywa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Na opakowaniu miała napisane Figma. :)

      Usuń
  14. Pod kazdym wzgledem wielkie wooow!!!! Lalkowa postac przecudna, choc wydawało mi sie ze jest wieksza. Sesja niesamowita:-) pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Cieszy mnie, że się spodobała. :)

      Usuń
  15. Oniemiałam po prostu na widok tych przepięknych zdjęć! Trafiłam tu dopiero teraz, bo nadrabiam zaległości! Lalka, jej stylizacja, koń i sceneria zapierają dech w piersiach! Cudo do potęgi n-tej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi co chwilę wyskakują powiadomienia o Twoich komentarzach. :) Ogromnie mi miło, że zerkasz w tył na moje posty. :) I cieszę się ogromnie, że Ci się podoba.

      Usuń
  16. Ta sesja wygląda jak ilustracje do jakiejś epickiej historii fantasy. Szczególnie podoba mi się drugie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mnie cieszy, że masz takie skojarzenia. :) Chodzi mi po głowie jeszcze kilka pomysłów. ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...