środa, 10 stycznia 2018

Dwie ostatnie | Last two

Dwie ostatnie sukienki z projektu wigilijnego postanowiłam pokazać razem. I to by było na tyle. :) 

Teraz czas na następne stroje, następne lalki. Mam nadzieję, że spodobają Wam się i te kreacje, choć mniej wystawne, to moim zdaniem też mają swój urok. A szycie ich było wręcz trudniejsze, ze względu na materiały. ;) W śnieżynkach (ciężko to śniegiem nazwać) pozowała m.in. Sindy od Hasbro. Jeszcze jej nie zidentyfikowałam, trafiła do mnie w sukience od Sindy Magic Curl 1994, makijaż ma podobny, tylko kolczyki się nie zgadzają. Więc nie wiem. Ale i tak mi się podoba ogromnie. 

I decided to show two last dresses from Christmas project together. And that would be all. :) 

Now it's time for next outfits, next dolls. I hope you will like this creations even if they're less sophisticated. I think they have their own charm. And sewing them was even harder because of the fabrics I used. ;) In the snowflakes (it can't be called snow) among others posed Sindy from Hasbro. I haven't identify her yet, she came to me in Sindy Magic Curl 1994 dress, her make up is similar, but earrings are quite different. So I'm not sure. But I like her a lot. 

Bedtime Barbie 2000 .

Handmade dresses and hats for Barbie dolls.

Barbie Bedtime 2000.

Dress inspired by 19th century fashion for Barbie doll.

Floral dress for Barbie doll.

Blue floral dress for Barbie doll.



Bedtime Barbie 2000.

Striped dress for Barbie doll.

19th century dress for Barbie doll.

27 komentarzy:

  1. Cześć Kamelia,
    Są oszałamiające. Wyglądają pięknie, a użyte tkaniny są piękne. Dobra robota!
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne. Fascynują mnie te kapelusze. Może byś jakiś tutek zrobiła? Obie suknie też ciekawe, może nie wyglądają tak "kosztownie", ale są równie dopracowane jak poprzednie. Szkoda, że to już ostatnie. Jestem ciekawa, czym nas zaskoczysz w tym roku ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Hmmm, mogę pomyśleć o jakimś tutku, te kapelusiki się dosyć łatwo robi. :)
      Będę się starała, dobrze, że rok się dopiero zaczyna. :D

      Usuń
  3. Budki są rewelacyjne :D ten ich etap mam już za sobą ;-)
    No i właśnie te tkaniny! chciałoby się wiele, a one ograniczają, stawiają opór i w sumie zniechęcenie :(
    Jednak dałaś radę :) kto jak nie Ty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa i wiarę we mnie! :) Przyda się, bo czasami ogarnia zwątpienie, jak po raz szósty coś nie wychodzi.. ;)

      Usuń
  4. Last but not least! These two dresses and hats are beautiful too. The cut is lovely! And so are the fabrics you used. I like the lace details very much. It was a real pleasure to see all your wonderful Christmas creations in detail Kamelia! :-) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Millicent! It's nice to read you like them. :)

      Usuń
  5. Przepiękne! To jedno mi się ciśnie na usta! Z wielką przyjemnością będę oglądać każde z nowych ubranek, które Twoje lalki zaprezentują na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Zaprezentują, zaprezentują. Będą i takie z minionych epok, i współczesne.

      Usuń
  6. Obie wspaniałe, ale przyznam, że to ta pasiasta zrobiła na mnie większe wrażenie. Coś w niej przypomina mi kultowy serial "Północ - Południe". Brakuje tylko jakiegoś Kena w stroju żołnierza z wojny secesyjnej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z kolei kojarzy się bardziej z dr Quinn, ale w sumie to ten sam okres, o którym piszesz. :)

      Usuń
    2. O, to też dobre skojarzenie. :)

      Usuń
  7. Napisałaś "mniej wystawne", a ja tak nie uważam i właśnie na nie czekałam najbardziej, zwłaszcza na tę niebieską :). Piękne! A kapelusze rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Napisałam tak, bo one takie bardziej "codzienne" w porównaniu z tamtymi satynowymi, koronkowymi i tak dalej. Ale miło mi bardzo, że są doceniane, bo i ja je lubię bardzo. :)

      Usuń
  8. Są cudowne jak wszystkie pozostałe. Mnie się ta w kwiatuszki niesamowicie podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Ja też lubię te kwiatuszki. :)

      Usuń
  9. Wspaniałe! Jak zawsze, genialne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycam się niezmiennie :) Cudowne! No i te kapelusze... świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie rewelacja. Podziwiam jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. niebieska propozycja urzekła mnie!
    choć i pasiasta ma mnóstwo wdzięku!

    Sindusia w tych klimatach również
    się odnajduje, jak widać - bardzo
    lubię te hasbrowe pysiałki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      I mi się ona bardzo podoba. Poza tym jest bardzo ładnie wykonana, ma super włosy. Na pewno będzie się pojawiać w różnych kreacjach. :)

      Usuń
  13. Śliczne! Skojarzenie z "Dr Quinn" i mnie się nasunęło :). Nie mogę się napatrzeć, szczególnie na te maleńkie detaliki...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...