poniedziałek, 8 stycznia 2018

Czarna koronka | Black lace

Do sukni dla lalki tego typu przymierzałam się od dłuższego czasu. W końcu znalazłam odpowiednią koronkę i dzięki temu mogę Wam zaprezentować strój, który sobie uwidziałam. :)

I tried on to sew dress like that for a doll for some time. Finally I found proper lace and thanks to that I can present you outfit that I imagined. :)


Purple victorian gown for Barbie doll.

Dress, cape and hat for Barbie doll.


Barbie Made To Move Pink Top Millie.

19th century gown for Barbie doll.



26 komentarzy:

  1. Masz takie zdolności, że tylko pozazdrościć! Suknia przepiękna i tak wspaniale leży na modelce! Guziczki przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :) Bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Przy tylu warstwach nie zawsze układa się jak trzeba, więc jak już wyjdzie, to się człowiek cieszy. :)

      Usuń
  2. It's beautiful! The way you made the back of the cape is brilliant. Superb dress, and of course the hat is lovely as well!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Millicent! :) The cape was a great fun to make. Especially the fringe. :)

      Usuń
  3. Cieszę się, że dopasowałaś właściwą koronkę i udało Ci się skończyć tą piękną suknię!! Oj było by szkoda, gdyby dłużej czekała na wykonanie!!
    Narzutka pięknie do tej sukni, nie mniej lubię ją bez :) bo tak ślicznie wykończona góra suknie nie zasługuje na to by ją zakrywać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :) Cieszę się, że suknia Ci się spodobała. Kapotka była potrzebna do projektu wigilijnego. Teraz prezentuję detale. ;)

      Usuń
  4. Super kreacja. Koronka fajna, bo delikatna, ale jedyne do czego można się przyczepić to wielkość wzoru - trochę duża jak na skalę 1:6, ale wiem jak trudno znaleźć coś co jest idealne detalem do lalkowej skali.
    Suknia jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Balbinko!
      Jest dokładnie tak jak piszesz - nieraz wzór mi się podoba niesamowicie, ale nie kupuję materiału czy koronki, bo jest o wiele za duży. I żal człowiekowi, żal...

      Usuń
  5. Wspaniale dobrałaś. Strój wygląda cudownie i ten czarny kapelutek. Kolor także doskonale pasuje, bardzo ożywia lalkę i nadaje jej takiego radosnego charakteru. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) I mi ten kolor ogromnie się podoba.

      Usuń
  6. Powtórzę się po raz kolejny: wspaniała!
    Fajnie, że pokazujesz każdą kreację osobno, bo dopiero teraz zauważam rzeczy, które wtedy jakoś umknęły mojej uwadze, np. kapelusz. Kolejny, piękny kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Cieszę się, że taka prezentacja się spodobała, bo ja się martwiłam, że Wam się będzie trochę nudzić... ;)

      Usuń
  7. melanż czerni z fioletem wielce udany!
    kapelutek absolutnie godny podziwu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Jak tylko przyłożyłam koronkę do tego fioletu, wiedziałam, że musi pasować. :)

      Usuń
  8. Tak mi się wydaje tylko, czy to są dwie kreacje tylko w innych kolorkach?
    Tereska w bordo wygląda rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To "robota" oświetlenia. Zdjęcie kolędników było robione przy żółtym świetle na długim czasie, kolory są ciut przekłamane, aby nabrało wyglądu, jakby było robione wieczorem w świetle latarni. :) Zdjęcia Millie są już robione z softboxami, więc kolory są takie, jak w świetle dziennym. Są dokładnie takie, jak w rzeczywistości, fiolet się ładnie fotografuje. :)

      Usuń
  9. Boska kreacja! Śliczny kolor i pięknie współgra z czernią.
    Wstążeczka do wiązania pod szyją mogłaby być węższa, ale wiem jak trudno zdobyć coś takiego. Mnie samej cudem udało się upolować taką na 2 mm szerokości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :)
      Ja mam trochę takich cieniutkich, ale niestety nie nadają się do kapeluszy. Trzeba zawiązać dosyć mocno, żeby kapelusz trzymał się na miejscu. Cieniutkie wstążki się po 2-3 razach zaczynają po prostu rwać.

      Usuń
    2. O widzisz, a ja używałam mojej jako sznurowadeł w trampkach everki i nic się nie rwało. Ale ta wstążka ma w sobie srebrną nitkę, może to jej zasługa?

      Usuń
    3. Możliwe. W tej złocistej sukni też mam przy kapelusiku jedną węższą wstążkę, bo ona jako jedyna była odpowiednio wytrzymała. Wstążka wstążce nierówna. ;)

      Usuń
  10. Każda suknia z Twojego świątecznego projektu jest... fantastyczna! :)))
    Kapelusik mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Cieszę się, że kapelusik się tak podoba. :)

      Usuń
  11. Warto było poczekać na odpowiednią koronkę. Efekt jest rewelacyjny :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak uważasz. :) Dziękuję! :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...