wtorek, 3 kwietnia 2018

Fotograficzne wyzwanie | Photo challange

Od niedawna mam konto na Instagramie i sama jestem zaskoczona, jak bardzo mnie to wciągnęło. :)

Od 3 dni biorę udział w foto-wyzwaniu wymyślonym przez sparkling.dolls. Ma ono trwać cały kwiecień, po jednym zdjęciu na dzień. Na razie idzie mi świetnie. ;D Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać do końca i odhaczyć każdy punkt. Trzymajcie kciuki, będę mieć więcej motywacji. :)

Recently I registered on Instagram and it's really surprising for me how it caught me. :)

For 3 days I've been taking part in the photochallenge made up by sparkling.dolls. It suppose to last whole April, one photo a day. So far so good. ;D I hope I will manage until the end and mark each point of it. Keep your fingers crossed please, I'll have better motivation. :)

A to trzy tematy zaliczone do tej pory:

These are three topics I made so far:

Dzień 1. W domu | Day 1. At home

Dzień 2. Kolory | Day 2. Colours


Dzień 3. Róż | Day 3. Pink


Gdyby ktoś chciał podpatrywać resztę, to zapraszam na mój Instagram: kameliadolls. A może chcecie, abym wrzucała zdjęcia z tego wyzwania również tu? :)

If anyone wants to see rest I invite you on my Instagram: kameliadolls. Or maybe you want me to put these photos here on my blog?

Przedłużyłam szal dla Barakudy. Co prawda trochę więcej, niż parę centymetrów, ale chyba tak jest lepiej. :)Zapomniałam napisać, że jest to oczywiście wzór wzięty z DROPS Design, Pivoine.

I extended shawl for Barracuda. Although a bit more then few centimeters, but I think it's better now. :) I forgot to mentio is of course DROPS Design pattern, Pivoine.

Handmade bustle dress and accessories for Evangeline Ghastly doll.

Wreszcie znalazłam też chwilkę na sfotografowanie rzeczy, które dotarły do mnie już jakiś czas temu. Pierwsza z nich to kapelusz dla Betsy. Wyszukała go dla niej kochana Inka. :) Dziękuje! Oprócz tego przyjechały do mnie jeszcze kapelutki w innych kolorach: chabrowym, fioletowym i różowym. Przyjdzie kiedyś na nie pora. ;) Ach no i jeszcze trampki. Ale na razie nie mam panienki, na którą by pasowały. Jeszcze. ;)

I finally found a moment to take o photo of thing that arrived a while ago. First is hat for Betsy. Dear Inka found it for her. :) Thank you! Except that I have also hats in different colours: blue, violet and pink. Their time will come some day. ;) Oh, and there are trainers. But I don't have any lady, that they would fit. Yet. ;)

Doll after renovation

A drugi nabytek to buciki dla Darby, zrobione przez czarnab1. Ogromnie mi się podobają. I jestem pod wrażeniem, jak pięknie są oklejone sztuczną skórą. Przy tych gabarytach to naprawdę sztuka. Teraz muszę uszyć jej coś, co do tych bucików będzie pasowało. ;)

Second purchase are shoes for Darby made by czarnab1. I like them very much. And I'm impressed how well they are covered with artificial leather. With this size is really an art. Now I have to sew something suitable for this shoes. ;)

Darby Kenner Integruty Toys.

28 komentarzy:

  1. Your photos are beautiful! I especially like the first one, next to the window, very relaxing and cozy! Good luck with the challenge!
    The hat and shoes are beautiful. The shoes will look awesome with a sexy and chic outfit :-).
    Sometimes a few millimeters or a centimeter makes a difference for dolls, the shawl looks great!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm happy you like it. It took me a while to make this "diorama". ;) In fact it's just a floor I'm making and few things on it. :)
      I plan to sew something like you said to match these shoes. :)

      Usuń
  2. Butki dla IT są super :)
    Kapelusik na Betsy idealny :)
    a z wyzwania foto dobrze by było je oglądać tutaj, jeśli to nie kłopot :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę z tych nabytków. :)
      Nie ma problemu, mogę wrzucać też tutaj przy okazji postów - zdaję sobie sprawę, że nie każdy ma konto na Instagramie. :)

      Usuń
    2. no właśnie :) na fb to widzę Ciebie, ale tego drugiego nie mam :(

      Usuń
    3. Wcale mnie to nie dziwi, ja mam raptem od 3 tygodni i dopiero co go rozgryzłam. ;)

      Usuń
  3. Wrzucaj zdjęcia na bloga, bo ja nie mam Instagrama, a pozbawiać mnie takiej uczty to okrucieństwo! ;)
    Butki super, a Betsy urocza. Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nie ma sprawy. :) Będę wrzucać. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Same cudeńka! Wyzwanie już podziwiałam na insta. Będę ci kibicować. Sukienka z lamy choć prosta to zadaje szyku. A buty produkowane przez Czarną widziałam już na forum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie i wszystkie "lajki". :)
      Sukienka nie wiem nawet skąd jest, ale jakimś cudem się ostała u mnie mimo koloru. I się przydała. Czasem warto "zachomikować" zdaje się niepotrzebne rzeczy. ;)

      Usuń
  5. Fajne zdjęcia. Dla mnie takie wyzwanie byłoby nie do zrealizowania ze względu na czas, a raczej jego brak. Więc podziwiam Cię i trochę zazdroszczę, że masz taką możliwość. Buty dla IT są rewelacyjne! Sama bym takie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) No ja własnie obawiam się, że moje dobre chęci umrą z powodu braku czasu... No ale może się uda. :)

      Usuń
  6. Wyzwaniu kibicuję na instagramie. Obyś wytrwała do końca...
    Nabytki rewelacyjne. Czekam na sesje poświęcone każdemu zakupowi z osobna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem - dziękuję! :)
      Obym tylko znalazła czas, to będą i takie posty. :)

      Usuń
  7. Oczywiście trzymam kciuki za wyzwanie :) I poproszę o fotki na bloga, bo się jeszcze instagrama nie dorobiłam :) A Twoje zdjęcia są piękne. :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję. :) Będę wrzucać i tu, pewnie co parę dni "hurtem". :)

      Usuń
  8. Zawsze mam wielką przyjemność z oglądania Twoich zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kibicuję Ci w kwestii challange'u na Instagramie :D. Ja zawsze za późno dowiaduję się o wszelkich wyzwaniach. I to zarówno rysunkowych jak i lalkowych xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Mi się pierwszy raz w ogóle przytrafiło coś takiego, mam nadzieję, że podołam. :)

      Usuń
  10. Ileż tu różnych śliczności... Trzymam kciuki za dalszą realizację wyzwania i też dopraszam się zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, będą. Już wiem, że są chętni do oglądania, co mnie ogromnie cieszy. :)

      Usuń
  11. Będę trzymać kciuki za powodzenie w wyzwaniu, poza tym idzie Ci naprawdę świetnie! Suknia w kolorach to normalny hit!
    Od czarnych szpilek kręci mi się normalnie w głowie! Są bombowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda się wsparcie. :) Obym tylko znalazła czas.
      Szpilki są super, czarnab1 wykonała je przepięknie.

      Usuń
  12. Super zrealizowałaś wyzwania z pierwszych 3 dni, bardzo podoba mi się zdjęcie w domu. Dzięki za namiar na Instagrama, zaraz dodam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dziękuję za lajki na Instagramie i mam nadzieję, że spodobają Ci się także następne zdjęcia. :)

      Usuń
  13. dzień drugi to cała ja!
    moc barw - choćby nie
    zawsze widocznych w stroju :)

    dzień pierwszy - marzenie,
    wytchnienie, refleksja ♥

    jak najbardziej - czekam
    ZAWSZE na Twe fotografie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki. Już postanowione, że wszystko trafi na bloga. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...