piątek, 20 kwietnia 2018

Mała biała | Little white

Sukieneczka jak sukieneczka, ale jestem najbardziej dumna z tego, że wszyłam po raz pierwszy w życiu zamek błyskawiczny. ;) Wiem, że nie do końca tak to powinno wyglądać, ale usprawiedliwię się tylko troszkę tym, że na pomysł wszycia zamka wpadłam, jak sukienka była już zupełnie gotowa. Następnym razem się poprawię. :)

Dobrze, że teraz potrafię coś spruć i poprawić. Na samym początku mojego lalkowego szycia na myśl o pruciu robiło mi się słabo i wierzcie lub nie, ale wolałam coś uszyć od początku. A teraz na szczęście już się tak nie boję poprawek. Też tak mieliście? :)

Buty nie są złe, ale muszę nieco zwęzić podeszwę, bo jest za szeroka przy pięcie. Ech. Urok prototypów. 

A na zdjęciach Integritka wyszła trochę jak nieco unowocześniona wersja Marylin Monroe, co mi się bardzo podoba. :)

Dress like dress, but I'm so proud that for the first time in my life I sew in the zipper. ;) I know, that it's not exactly how it should be, but I justify myself a little with that, I got the idea of sewing in the zipper when the dress was already done. I will improve it next time. :)

That's good I can rip something and fix it. At the beginning of my sewing for dolls even the thought of ripping something made me sick and belive or not - I had rather sew something once again. But now I'm not afraid of corrections any more. Did you have that problem too? :)

Shoes are quite good, bud I have to narrow sole a bit because it's a little bit to wide at heel. Well. Charm of the prototypes.

Integrity doll looks a little bit like a modern Marylin Monroe on the photos and I like it very much. :)

Color Infusion Darby Kenner doll

Little white dress and shoes for Integrity Toys doll



Handmade clothes for Integrity Toys doll

I jeszcze zdjęcia z Instagrama na koniec.

And the Instagram photos at the end.


Dzień 18. Moda | Day 18. Fashion


Dzień 19. Nostalgia | Day 19. Nostalgia


Dzień 20. Cokolwiek | Day 20. Anything

Taka moja wersja Calineczki. ;)

My version of Thumbelina. ;)

Handmade clothes for 1/12 scale doll

37 komentarzy:

  1. Podziwiam i trudno mi uwierzyć, że tak można szyć, w mini rozmiarze. Buty też mistrzostwo świata. Gdybyś nie napisała, myślałabym, że fabryczne.
    Nostalgia rozwaliła mnie gadżetami, a Calineczka jest niesamowita ze swoją artykulacją. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie ukrywam, że pod względem rozmiaru wolę Evangeline, zdecydowanie. ;)
      Zaczyna mi trochę brakować pomysłów na te wyzwaniowe zdjęcia...

      Usuń
  2. Już przy pierwszym zdjęciu zaniemówiłam! Panna ma tak fantastyczną pozę, że "ze świecą takiej szukać"! Wszystko w niej krzyczy: Patrzcie na mnie, jaka jestem ładna, energiczna i kobieca! Perfekcyjna sukienka (podziwiam za suwak), cudne buty (na jej stopach wyglądają rewelacyjnie) i fantastyczna fryzurka! Obłędna całość!
    Zdjęcia na "wyzwanie" mnie kolejny raz oczarowały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu. Darby ma potencjał i mi strasznie szkoda, że tak rzadko się tu pojawia. Może nadrobię niebawem.
      Miło mi, że zdjęcia się podobają. :)

      Usuń
  3. taka MM jest jak petarda!!!
    szczerze zazdroszczę Ci tej
    integritki - jedna z niewielu
    blondynek, której bym serce
    otworzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Calineczka zachwyciła mnie!
    bardzo lubię baśniowe motywy,
    a do mini istotek zawsze miałam
    straszliwą słabość i wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ona jest urocza. Muszę jej coś nowego uszyć.

      Usuń
  5. She is a modern Marilyn indeed! I love the dress, and I love what you did to her hair. The shoes have beautiful heels.I have put zippers in doll dresses in the past, I really like the effect that adds realism. It looks awesome in your dress! And the doll poses like a real fashion model, very cool, lively pictures!
    Challenge pictures are beautiful as well, "Nostalgia" is atmospheric and a bit melancholic. The picture in the frame is a wonderful touch :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Millicent. :) I have to practise more with the zippers, they look really cool.
      I'm very happy you like the photos.

      Usuń
  6. Swietne zdjęcia małej białej, takie dynamiczne, pięknie upozowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. :) Łatwo nie było, wywracała się co 5 sekund i fryzurę trafiał... wiadomo. ;)

      Usuń
  7. Cudna suknia! Buty genialne!
    Rewelacyjne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się wcale nie kojarzy z MM, tylko z Debbie Harry. :)
    Integritka piękna a strój szałowy! No i pozy rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, każdy ma swoje skojarzenia. :) Ważne, że Ci się podoba, dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  9. Niesamowite. Podziwiam naprawdę twój talent, pomysłowość i cierpliwość do takich małych rzeczy :) Sukienka z zamkiem wygląda bombowo, chyba wygodniej się zakłada takie ubranie :) aż się zastanawiam, jakie ty cuda mogłabyś stworzyć dla ludzi! Szyjesz ubrania w rozmiarze... ludzkim? :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za tyle komplementów! :) Ubrań dla ludzi nie szyję, choć czasem mnie kusi, aby chociaż sobie coś na maszynie machnąć. ;) Mogłabym szyć kostiumy filmowe, o to bym się wyżyła artystycznie! :D

      Usuń
  10. Mała biała cudownie skrojona i dopasowana do lalki. Twoja nowoczesna Marylin Monroe wygląda w niej i z krótką fryzurką zniewalająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak uważasz. :) Dziękuję!

      Usuń
  11. Rany, jaka misterna robota! Ja nie widzę żadnych niedociągnięć, wszystko wygląda perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tych, co muszą mieć idealnie, więc ja "widzę", co jest źle. ;) Ale cieszę się, że Ci się podoba. :)

      Usuń
  12. Ja nienawidzę!!! poprawiać. Nie znoszę rozpruwać ale czasem niestety trzeba. Jak na pierwsze wszycie zamka wyszło Ci bardzo dobrze. A suknia jest naprawdę piękna. Stylowa i dobrze dopasowana. A sama lalka... przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Zdecydowanie Darby zyskała w tej stylizacji, polubiłam ją jeszcze bardziej. Ja się z pruciem już pogodziłam, to teraz nie marudzę tak strasznie. ;)

      Usuń
  13. Czasem pruję, ale strasznie tego nie lubię. Wolę zamaskować jakoś "sprytnie" wszystkie błędy, zrobić sesję tak, by nie było ich widać i zabrać się za coś nowego :). A sukienka piękna, dopasowana perfekcyjnie i bardzo elegancka. Co do zamka, to absolutnie nie znalazłabym niczego, co czego bym się mogła przyczepić. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy kiecach z epoki coś mogę zamaskować, ale przy tak prostej formie nie ma zmiłuj, trzeba pruć... :)
      Bardzo się cieszę, że sukienka Ci się podoba. :)

      Usuń
  14. Dla mnie to bardziej Kim Basinger - takie miałam pierwsze skojarzenie. '9 i pół tygodnia'. Znowu genialny strój, ale te buty wymiatają. No po prostu nie do wiary, że to ręczna robota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo miłe dla mnie skojarzenie. :) Bardzo się cieszę, że strój przypadł Ci do gustu. :)

      Usuń
  15. Ponoć biel ma królować tego lata :)
    Świetna kiecka na świetnej modelce :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i modelki. ;)
      Biały to kolor, który nigdy chyba nie wychodzi z mody. :) Osobiście uwielbiam.

      Usuń
  16. Ach ten rozwichrzony włos :D. Pani w białej sukni najbardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dziękuję za komplement. :) A włos rozwichrzyć odpowiednio, to po prostu masakra. :D

      Usuń
  17. Śliczna sukienka, a pierwsze zdjęcie jest po prostu perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...