poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Fotograficzne wyzwanie - finał! | Photo challenge - finale!

I już minął miesiąc. 30 dni. Ani się obejrzałam. Ostatni dzień fotograficznego wyzwania na Instagramie - jeśli ktoś ma tam konto, to zapraszam na mój profil kameliadolls. Zabawy miałam z tym co niemiara, ale najbardziej dumna jestem z tego, że zaliczyłam wszystkie dni. :) Wszystkie tematy. Aby to podsumować - wrzucam dziś komplet zdjęć w porządku chronologicznym. :)

And the month is gone. 30 days. Nor look. Last day of the photo challenge on Instagram - if anyone of you has account there I invite on my profile kameliadolls. I had a lot of fun, but I am also proud of that I included all of the days. :) All topics. To summarize it - I put set of all photos in chronological order. :)

 Dzień 1. W domu | Day 1. At home

Dzień 2. Kolory | Day 2. Colours

Dzień 3. Różowy | Day 3. Pink



Dzień 4. Rodzina | Day 4. Family



Dzień 5. Na zewnątrz | Day 5. Outdoors



Dzień 6. Kwiaty | Day 6. Flowers



Dzień 7. Słońce | Day 7. Sun



Dzień 8. Miłość | Day 8. Love



Dzień 9. Radość | Day 9. Happiness



Dzień 10. Dzieciństwo | Day 10. Childhood



Dzień 11. Zbliżenie | Day 11. Close-up



Dzień 12. Natura | Day 12. Nature



Dzień 13. Zwierzątko | Day 13. Pet
 Dzień 14. Poranek | Day 14. Morning


Dzień 15. Ulubione | Day 15. Favourite



Dzień 16. Pogoda | Day. 16. Weather



Dzień 17. Żółty | Day 17. Yellow



Dzień 18. Moda | Day 18. Fashion



Dzień 19. Nostalgia | Day 19. Nostalgia



Dzień 20. Cokolwiek | Day 20. Anything



Dzień 21. Wiosna | Day 21. Spring



Dzień 22. Czekolada | Day 22. Chocolate



Dzień 23. Portret | Day 23. Portrait



Dzień 24. Pastele | Day 24. Pastel



Dzień 25. Światła | Day 25. Lights



Dzień 26. Chcę | Day 26. I want



Dzień 28. Stary | Day 28. Old


Dzień 29. Niebo | Day 29. Sky



Dzień 30. Skrzynka pocztowa | Day 30. Letterbox



Co do trzech ostatnich zdjęć. "Stary" przedstawia najstarszą laleczkę, jaką mam - z lat 50. "Niebo" - no cóż, oprócz błękitnego nieba... ;) A "skrzynka pocztowa" odnosi się do tego, że chyba każdy, kto zbiera lalki, najbardziej niecierpliwie oczekuje listonosza, gdy ten ma przywieźć nam nową panienkę. ;) A Bella przyjechała do mnie niedawno i jest prześliczna! Na pewno pokażę Wam ją w niedalekiej przyszłości. :)

About three last photos. 'Old' shows the oldest doll I have - from 1950s. 'Sky' - well, blue blue sky... ;) And 'Letterbox' refers to that probably all of us, who collect dolls, waits for mailman most impatiently when he is about to bring new girl for us. ;) And Bella arrived recently to me and she's so beutiful! I will show her to you for sure, soon. :)

40 komentarzy:

  1. Fantastycznie Ci wyszła ta seria :D Zdjęcie z lampkami jest boskie, taki pinterestowy klimacik. I bardzo się cieszę, że Bella tak Ci się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Oj bardzo, bardzo. Zagości tu na pewno jeszcze nie raz. :)

      Usuń
  2. ... a mnie bardzo podoba się - Pogoda - :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! :) Bo się nakombinowałam przy tym zdjęciu, że hej. :)

      Usuń
  3. Cześć Kamelia,
    Jakie wspaniałe zdjęcia. nie tylko jesteś niesamowicie utalentowany w tworzeniu miniaturowych kostiumów i strojów, ale robisz niesamowite zdjęcia.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Giac,
      thank for such a nice comment! It means a lot for me! :)
      Hugs,
      Joanna

      Usuń
  4. Wonderful to see all the photos in a row :-). This was fun to watch! You made some incredible shots, like the "Happiness", "Childhood", "Love" with baby, ... Great job!!! Belle peeking out of the letterbox is funny and adorable :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, I'm so happy you think this way. :) It was fun to make. :)

      Usuń
  5. Podziwiam za wytrwanie do samego końca :-) Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam z wielką przyjemnością. :) Pogodnej Majówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nowego nie wymyślę... Czysta przyjemność z oglądania. Wszystkie zdjęcia są piękne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam zarówno wytrwałość, jak fantastyczne pomysły i wykonanie.
    Genialne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sama jestem zaskoczona, że wyrobiłam się na wszystkie dni. :)

      Usuń
  9. Gratuluję zakończenia wyzwania. Bardzo mi się podobały twoje interpretacje tematów. Masz niesamowitą wyobraźnię, a do tego potrafisz wszystkie swoje pomysły rewelacyjnie wcielać w życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Nano za tak miły komentarz! :)

      Usuń
  10. Fajna interpretacja tematów :) Swego czasu wzięłam udział w takim miesięcznym wyzwaniu i bokiem mi wyszło... Potem brałam się co najwyżej za 5-dniowe. A teraz dodatkowo wiem, kto wyżera po nocy czekoladę - to Barbie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      5 dni to zdecydowanie łatwiejsza akcja, tu miałam kłopoty utrzymać się z jednym zdjęciem na dzień w pewnych momentach. :)
      Taaaa... Na pewno Barbie. ;)

      Usuń
  11. Podziwiam wytrwałość. Ja w zeszłym roku dałam radę z ADAW, a w tym niestety odpadłam już chyba w lutym... :( buu może za rok spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Z ciekawości - cóż to ten ADAW? :)

      Usuń
  12. Bombowe zdjęcia! Rewelacyjne! Brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obejrzałam wszystkie i wróciłam na początek, bo jakoś mi się mało wydawało. Ale nie!!! Jest 30. A dla mnie i tak za mało. Gdybym miała wybrać najlepsze, to nie wiem, które by zwyciężyło. Rodzina, radość, niebo, dzieciństwo...Wszystkie wspaniałe . Kiedy następne Twoje wyzwanie. Już nie mogę się doczekać nowych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, bardzo Ci dziękuję za wizytę i tyle miłych słów! :) Ogromnie się cieszę, że zdjęcia Ci się spodobały. O następnym wyzwaniu na razie nic nie wiem. ;)

      Usuń
  14. Nie, nie ma mnie na żadnych serwisach społecznościowych. Ale widać i na nich pojawiają się czasem kreatywne wyzwania ;-) Każde hasło zilustrowałaś przepięknie, z dużym wyczuciem tematu! Wzruszył mnie plasterek na nóżce, rozbawiło "zwierzątko", tchnienie niezwykłości, dały słoneczne bliki. Wszystkie kadry wspaniale skomponowane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! :) Miło mi ogromnie, że ta zabawa i Wam sprawiła trochę radości. :)

      Usuń
  15. Gratuluję wytrwałości i (jak zawsze) niesamowitej kreatywności w tworzeniu ujęć! Zdjęcia są po prostu piękne i niczego więcej dodać nie mogę. No, może tylko jest to, jak rozczulił mnie plasterek z "Dzieciństwa"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie! :) Plasterek to był pomysł, na który wpadłam w ostatniej chwili. :)

      Usuń
  16. Świetne zestawienie z podsumowaniem miesięcznego wyzwania. Wyszło rewelacyjnie, wiele wspaniałych pomysłów i bardzo udanych sesji zdjęciowych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne takie fotograficzne wyzwania! Można dzięki nim się wiele nauczyć

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...