poniedziałek, 10 września 2018

Rosa | Dew

Handmade crochet top for Barbie

Jedyny plus ze skracającego się dnia jest taki, że poranne słońce jest najpiękniejsze o bardziej przyzwoitych godzinach niż 5 rano. ;) I teraz jestem w stanie je wykorzystać do fotografowania moich panien. A dzisiejszy poranek był przepiękny.

The only advantage of the days getting shorter is that the morning sun is most beautiful at more decent time then 5 AM. ;) And now I am able to take some photos of my ladies in it. And today we had a beautiful morning.

Mera Justice League Mattel

Mera przypadła mi do gustu niezmiernie. A już w tym świetle wychodzi po prostu bajecznie.

I really, really like Mera. And in light like this she looks just amazing.

handmade clothes for Barbie

Wydziergałam dla niej top z dwukolorowego bawełnianego kordonka (tu dziękuję Oli za namiary na owy kordonek). Użyłam do tego szydełka w rozmiarze 1. Dla mnie wygląda jak piękne, błękitne morze. Żeby to jeszcze podkreślić doszyłam kilka koralików w pasującym kolorze.

Tym razem udało mi się także dorobić odpowiednie dodatki - kolczyki i torebkę. :) 

I made her a top using two-coloured cotton cordonnet thread (my thanks to Ola for telling me where to buy it). I used crochet hook size 1 to make it. For me it looks like beutiful, azure sea. To accent it even more I sewed few beads in matching colour.

This time I also managed to make proper accessories - earrings and bag. :)

Mera Barbie doll

Rosa mieniła się jak koraliki. :)

Dew sparkled like beads. :)


Mera Barbie Justice League


Handmade clothes and accessories for dolls

Handmade clothes for Made To Move Barbie

I znów trochę rosy. Zdjęcie poniżej spodobało mi się chyba najbardziej. :)

And some dew again. A photo below is my favourite I think. :)



Mera Barbie Justice League

30 komentarzy:

  1. Piękna modelka i piękny plener! Mnie najbardziej podobają się 2 ostatnie zdjęcia. :) Świetny topik, koraliki zaś go uszlachetniają. Ach, bieganie rano po rosie praktykowałam w dzieciństwie i trochę mi tego brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba. :)
      Mnie tak nie ciągnie do biegania po rosie. Zdecydowanie dorosłam do etapu, że nie lubię mieć mokrych butów i skarpetek. :D Za to cieszę się z obecnej pogody niezmiernie - jest ciepło, ale nie gorąco. Pięknie i słonecznie. Aż żal siedzieć przy maszynie. ;)

      Usuń
  2. Rosa i szron - to klejnoty za darmo :) Pięknie ją odziałaś, zdjęcia wyszły cudnie. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ach szron. Jeszcze trochę i się pojawi. Jeśli chodzi o zdjęcia - super. Ale prywatnie mam nadzieję, że jednak nie nadejdzie aż tak prędko. :D

      Usuń
  3. Oh wow, she is amazing. I really love your restyling of her. It makes me kind of want to restyle mine to see how she would look without her default clothes. The body she is on, that is the original body? You can't tell when she's dressed in her default outfit. I have never seen her restyled before so I am really quite amazed and excited.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad you like her. :)
      Yes, this is her original body. It's quite similar to made to move doll, but with a bit less articulation - there is no articulation in her torso, tights and ankles. What is a shame in my opinion.

      Usuń
  4. Cześć Kamelia,
    Jest piękną lalką i uwielbiam to, co ma na sobie. Z pewnością zrobiłeś piękne zdjęcia.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wcześniej pisałam, że panna cudna :D
    a w tej stylizacji jeszcze piękniej jej :D
    Konkurencja torebek powiększa się :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      E tam, jeszcze nie konkurencja. ;)

      Usuń
  6. Z taką modelką praca to przyjemność. :D Przepięknie jej w niebieskiej bluzce. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och! Przepiękna bluzeczka a koraliki jeszcze dodały jej czaru! Z tymi jeansami to cudna stylizacja! No i wspaniała biżuteria! Tylko podziwiać! Urodziwa ta Twoja Mera i baaaardzo mi się podoba, jak pozuje i jak wspaniale wychodzi na zdjęciach! To czysta przyjemność oglądać takie fotografie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Olu! :)
      Mera jest po prostu fantastyczna. Pozuje jak złoto. :)

      Usuń
  8. kocham morskie klimaty
    a Mera nawet imię ma
    morskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. :) Nawet imię. Dlatego mimo, że kupiłam też taki cieniowany kordonek w zieleniach, wybrałam dla niej niebieskości. :)

      Usuń
  9. Twoje zdjęcia są obłędne!! Uwielbiam je oglądać! Top prześliczny, zresztą jak modelka :)) Dodatki rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne mistrzowskie fotki, no i panna ma boskie ciuchy! Prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fotki robione w promieniach wschodzącego słońca wyszły Ci po prostu piękne, a Mera wyglada olśniewająco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna sesja. Mera wspaniale wygląda w porannym słońcu, a jej zielone oczy i soczyście zielona trawa pięknie współgrają. A do tego jeszcze te miedziane włosy i niebieskie ciuszki... Cud, miód, orzeszki. Nie mogę przestać się zachwycać!

    OdpowiedzUsuń
  13. (Area = Strojne Szaleństwa) Ta lalka jest po prostu klasyczną pięknością, na jej twarz wprost nie można się napatrzeć. A w tych dżinsach wygląda tak, że... aż się chce westchnąć: Czemu to wszystkie nie możemy mieć takiej figury?... ;-) Jej strój naprawdę mnie "rozwalił". A te kolczyki to mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko potrafisz. Projektujesz, szyjesz, dziergasz, robisz dodatki, figurki, rekonstruujesz, fotografujesz, etc. ;-) Jestem pełna szacunku i podziwu. Oglądanie Twojego bloga to sama przyjemność i inspiracja :-)

    Z tego wszystkiego nie napisałam, że modelka jest obłędna!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa! :)
      I tak, tak - zgadzam się, że Mera jest cudna. :D

      Usuń
  15. What a beautiful doll! I love how you have posed her in those outdoor settings. It's as though she is really strolling through the countryside! Her little knitted top is simply sweet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I love this doll - she is a perfect model, my favourite 12" girl so far. :)
      I'm very happy you like it.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...