sobota, 5 października 2019

Wielki dzień ;) | Big day ;)



Dziś moje lalki biorą udział w wielkiej instagramowej imprezie. ;) 

Musiałam im na tą okazję uszyć odpowiednie kreacje, bo jak pewnie część z Was się już domyśliła - chodzi o ślub. 

Wyobraźcie sobie, że nawet dostałam prawdziwe zaproszenia! W skali ludzkiej i lalkowej. Mówię Wam, rewelacja! :D

My dolls are taking part in the great Instagram party today. ;)

I had to sew proper creations for them on this occasion. You probably already figured it out - the great party is a wedding. 

I even got the real invitations, you know! Both in human and dolly scale. That's so awesome! :D



Doll photography in the garden


Jak widać wielki dzień nadszedł właśnie dziś. ;)

As you can see the big day is today. ;)


Kamelia Dolls

Znacie profil @bella_belladoll? Jest również obecna na Facebooku. Miałam wielką przyjemność nawiązać kontakt z Izabelą jakiś czas temu. Jestem pod wrażeniem tego, jak piękne zdjęcia robi i jak świetnie prowadzi całą historię ilustrowaną właśnie tymi zdjęciami na swoim profilu. Jeśli nie widzieliście jeszcze tej pięknej galerii - zapraszam Was serdecznie. :)

A ponieważ uważam, że całe przedsięwzięcie, które zorganizowała Izabela jest niesamowite, z wielką przyjemnością wezmę w nim udział. :)

Spotkanie jest co prawda wirtualne, ale łączy kolekcjonerów z całego świata. 

Do you know @bella_belladoll profile? She is also on Facebook. I had great pleasure make contact with Izabela a while ago. I'm really impressed how beautiful photos she takes and how wonderfully she is leading the doll story on her profile. And she ilustrates it with these amazing photos of hers. If you haven't seen her gallery yet - I invite you to see it. :)

And because I think the whole project that Izabela organized is amazing, I will be very, very happy to participate. :)

The meeting is virtual, that's true. But it connects collectors from all over the world.


Sto lat! ;)

Best wishes! ;)

Evening dress for Barbie

Ciri dostała mini w kolorze brudnego różu. Sukienka ma podszewkę, a zapina się oczywiście z tyłu na zamek błyskawiczny. 

Ciri got dirty pink mini. Dress is lined and it closes on the back with the zipper of course.



Lei wybrałam szyfon w brzoskwiniowym kolorze. 

I chose peach chiffon for Lea.



Oraz miętową koronkę dla Mery. I szklane perełki. Uwielbiam perły dla lalek. ;)

And the mint lace for Mera. With glass pearls. I love pearls for dolls. ;)





To chyba obecnie moje ulubione trio. 

I think they are my favourite trio right now.

50 komentarzy:

  1. Piękne kreacje i przepiękna, dopracowana sesja 🤩jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że dziewczyny zrobią duże wrażenie na weselu. No i wytańczą się za wszystkie czasy. :) Aż szkoda, ze nie mam konta na Instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znów impreza lalkowa, a ja przy maszynie siedzę. ;)
      Bez konta też można chyba pooglądać. :)

      Usuń
  3. Widziałam na Instagramie tą akcję, świetny pomysł, rzeczywiście pozwala się zintegrować kolekcjonerom z całego świata, wspólnie wziąć udział w zabawie i nawzajem się inspirować lalkowymi pomysłami :)
    Twoje trio wygląda olśniewająco, ogromnie podobają mi się weselne sukienki, szczególnie brzoskwiniowa Lei. I biżuteria jest śliczna, idealnie dopełnia całości. Życzę udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobała cała impreza, byłam pod wrażeniem ilości osób, które wzięły w tym udział. :)
      Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  4. Wszystkie panny wyglądają uroczo :) Ale najbardziej podoba mi się Ciri :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie Twoim pannicom!!!

    Bella zachwyciła mnie swoją
    wizją lalkowego świata ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imprezują o wiele częściej niż, to na pewno. xD

      Ma talent, robi wspaniałe zdjęcia!

      Usuń
  6. Świetny pomysł! Chyba zaraz zerknę na Instagrama (choć nie mam konta), bo bardzo jestem ciekawa tej lalkowej imprezy. Twoje dziewczyny wyglądają bosko, nie mogę się na nie napatrzeć - każda jest tak śliczna, że aż serce rośnie. I takie są eleganckie! Na pewno będą się świetnie bawić i złamią niejedno serce ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto, bo zdjęcia Izabeli są przepiękne. :)
      Gdybym miała więcej czasu, to bym im facetów wyszykowała... Ale nie zdążyłam. ;)

      Usuń
  7. Najpiękniejsza brzoskwiniowa sukienka ! A z lalek oczywiście Ciri !

    OdpowiedzUsuń
  8. Una preciosa fiesta! Y tus chicas estaban muy elegantes y bonitas para ella!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienki piękne. Dziewczyny będą się wspaniale bawić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny wyglądają oszałamiająco, cudne kreacje Asiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądaja lalki ale i prawdziwe dziewczyny chętnie by się tak ubrały:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł z tym ślubem. :) To okazja do pokazania swoich lalek odświętnie wystrojonych. Twoje panny wyglądają obłędnie! Mnie najbardziej spodobała się kreacja Mery, a perły jeszcze dodały jej blasku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna zabawa. :)
      Dziękuję! Tak coś czułam, że kiecka Mery wpadnie Ci w oko. ;)

      Usuń
  13. WOW! Nie wiadomo, która z tych sukienek jest najpiękniejsza ale chyba szyfonowa mi się najbrdziej podoba. Gratuluję zaproszenia i uszycia tak pięknych kreacji! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sesja. Kreacje są po prostu super i idealnie pasują do tych lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę wspaniała sprawa! Uwielbiam tego typu akcje! Sukienka Lei najbardziej wpadła mi w oko, sama chętnie bym taką nosiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne te kreacje. Szkoda, ze ta sukienka w kolorze brudnego różu to nie moj rozmiar bo chetnie bym ja ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
  17. O rety ile na tych zdjęciach (Twoich) jest piękna i gracji! Nie wiem która kreacja podoba mi się najbardziej! Sama inicjatywa jest wspaniała, choć ja sama raczej bym w niej nie wzięła udziału. Ja robię mało natchnione zdjęcia pod ścianą, ewentualnie zabiorę jakąś lalkę na spacer do puszczy :( Tym przyjemniej ogląda mi się Twoje fotografie. Domyślam się ile one kosztują czasu i wysiłku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)
      Najważniejsze, że robienie zdjęć sprawia przyjemność Tobie. :)
      I tak, to czasochłonna zabawa.

      Usuń
  18. They look so beautiful! I hope they had a great time. I think my favorite is the peach chiffon with those gorgeous beaded straps! Exquisite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      You know, I just love adding beads. Wherever I can. xD

      Usuń
  19. Moglabym ogladac je bez konca <3 Joasiu jestes mistrzem przez duze M. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, świetnie wyglądają, masz mega talent o którym można pomarzyć! Przyjemnie sie ogląda takie fotografie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że panny były zaskoczone ale i podekscytowane. Sukienki prześliczne. Z podszewką. Mój Boże! Jesteś niesamowita. Panny prezentują się zacnie a ja koniecznie muszę zajrzeć do tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Polecam gorąco! Tam można przepaść na dłuższą chwilę. ;)

      Usuń
  22. Beautiful dresses, Lea's is my favorite!

    OdpowiedzUsuń
  23. Well, I'm late to the party, but your girls look AMAZING in those very pretty dresses!!! Love how you set up the backgrounds!

    OdpowiedzUsuń
  24. The little invitations are a fantastic addition. And all the girls look amazing. I love their outfits, they're very soft and feminine.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...