środa, 2 października 2019

Guarvo


Wygląda jak typ spod ciemnej gwiazdy, jak myślicie? ;)

To Guarvo. Stworzony przez aGatti (jeśli nie widzieliście lalek tej artystki, to gorąco polecam zajrzeć na jej instagram), a należący do Desdemony, która go również pomalowała. I nadała ten dosyć niepokojący wygląd. Nie wiadomo, czego spodziewać się po takim facecie, prawda?

Do mnie przyjechał po strój. Oczywiście.

He is a very suspisious individual, what do you think? ;)

He's Guarvo. He was created by aGatti (if you haven't seen this artist's dolls before I invite you to visit her Instagram) and belongs to Desdemona who also painted him. And gave him this rather disturbing apperance. You really don't know what to expect from him, right?

He came to me for the outfit. Of course.


Jak na razie dostał spodnie. Ponieważ jest to całe 48 cm lalka, udało mi się je uszyć z cienkiej skóry. Mają podszewkę na całej długości, a nawet zamek błyskawiczny jak "prawdziwe" spodnie. ;)

Zazwyczaj udaje mi się wytrzymać i nie zdradzać prac w trakcie, ale tym razem musiałam Wam go pokazać. ;)

He got the pants for now. Because he is 48 cm (19") tall, I managed to sew them using thin leather. They are fully lined and they even have zipper like "real" trousers. ;)

Usually I don't have problem with keeping secrets and don't show you my outfits in the middle of work, but this time I had to show him. ;)






Jak Wam się podoba mój gość? ;)

Powiem jeszcze tylko, że to początek większego projektu, który razem z Desdemoną mamy w planach. Trzymajcie kciuki. :)

How do you like my guest? ;)

I'll tell you more. This is the beginnig of the bigger project that Desdemona and I are planning. Keep your fingers crossed. :)


48 komentarzy:

  1. Kiedy się na niego patrzy, budzi on jakiś wewnętrzny niepokój.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie wytrzymałaś do końca prac krawieckich. Toż to gość co się powinien chwalić klatą, nawet jeśli takowa poorana jest szramami. Spodnie są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, cieszę się, że tak uważasz. :)
      I dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. The pants look great! Can't wait to see more!

    OdpowiedzUsuń
  4. 48! kawał chłopa. Jak spojrzałam na pierwsze zdjęcie, to miałam takie odczucie "typ spod ciemnej gwiazdy", ale jak zobaczyłam zbliżenie na twarz, to zmieniłam zdanie. Łysy łeb, blizny, a w oczach smutek, taka wrażliwość. Jakby chciał powiedzieć "nie oceniaj książki po okładce". Jest cudownie zrobiony, ta twarz nie jest "plastikowa", wyraża jakieś uczucia. Chętnie zobaczę inne jej lalki. Spodnie zrobiłaś mu super. Czekam na resztę projektu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawał chłopa, to prawda. :) Ale ile możliwości dzięki temu! :)
      Desdemona pomalowała go fantastycznie - tak jak mówisz, nie jest to twarz bez wyrazu. Ma coś w sobie.
      Mam nadzieję, że dalsze etapy Wam się spodobają. :)

      Usuń
  5. Oj, co za typ... Być może typ spod ciemnej gwiazdy lub facet, którego życie sponiewierało, a może ma na koncie jakieś doświadczenia wojenne... Można snuć różne historie. Spodnie cudne. Jestem ciekawa dalszej części projektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest świetne, że można przypisać mu wiele ról. :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  6. Wow dla takich postów warto żyć :) LOL Haha jestem zachwycona tym lalkiem, takich lalkowych facetów po prostu brakuje!!!! Tajemniczy, pociągający, bardzo męski i mroczny!!! Sesja w ogrodzie też ma swój klimat. No a spodnie... brak słów! Projekt na pewno będzie zapierający dech w piersiach :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać, ogromnie!
      Plany mamy wielkie, więc może część uda się zrealizować. ;) Wiadomo, jak to bywa.
      Każde wsparcie się przyda! Dziękuję!

      Usuń
  7. Wow, muszę przyznać że kawał dobrej roboty był tu wykonany, jestem pod wielkim wrażeniem przyznam szczerze!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatti robi TAAAAAKICH lalków! Sama rozkosz na niego patrzeć. Skórzane spodnie świetnie podkreślają jego buntowniczy charakter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dokładnie - właśnie TAAAAKICH. :D
      Też mi do niego pasują. :)

      Usuń
  9. Ma taką muskulaturę, że wygląda jak SD a nie MSD. aGatti ma śliczne lalki, bardzo podobają mi się ciemnoskóre dziewczyny. Faceci już raczej nie w moim typie. Ale waszego projektu jestem strasznie ciekawa. Wiadomo, że to będzie coś ekstra. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że byłam pod wrażeniem (i wciąż jestem) gdy tylko wzięłam go do ręki. Wykonanie - rewelacja!

      Usuń
  10. Zakochałam się !!! W SPODNIACH !!! :) Tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. He's a very strong looking character, much more masculine than most male BJD's that I have seen. He has a real manish face which I like, there's nothing boyish or feminine about him at all ... love the pants too!
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's true. Nothing boyish at all. That's why I like him so much. ;)
      Thank you!
      Hugs to you!

      Usuń
  12. W pierwszej chwili mnie zatkało "co to za lalka?" ale teraz jestem pod wrażeniem. Takie spodnie pasują do takiego faceta. Czekam na resztę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dosyć nietypowy jak na "lalkę". ;)
      Reszta pojawi się, ale nie wiem niestety kiedy dokładnie. ;)

      Usuń
  13. O rzesz, aż mnie ciarki przechodzą jak na niego patrzę! BOSKI jest! Jak żywy. Kojarzy mi się z bohaterami filmów o apokalipsie Zombie, a że uwielbiam te filmy więc jestem zachwycona :). Normalnie go zazdroszczę! Idę jeszcze raz pooglądać zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Justynko, powiem tylko, że powinno Ci się w takim razie podobać to, co zamierzamy. ;)

      Usuń
  14. Wow, te detale! Niesamowicie się prezentuje!
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  15. Straaaaszne ciacho ;)
    Spodnie są czaderskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O rajuśku... Facet taki, że bez kija nie podchodź, a z kijem też lepiej nie. Ale spodnie ma nieziemskie! Bardzo jestem ciekawa całości projektu!

    OdpowiedzUsuń
  17. O rety! Cóż to za postać?! Jest niesamowicie fascynujący. Jestem ciekawa co dla niego wymyślisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do profilu postaci, to już wszystko zależy od Desdemony. :) Ja tylko szyję kostiumy. ;)

      Usuń
  18. Facet super!
    Spodnie genialne. Czekam teraz na resztę projektu.

    OdpowiedzUsuń
  19. He is an handsome one, looks like he has been through a rough life - fighting and protecting! And he looks a bit worried, too. Makes me think of movies like "Die Hard"....

    OdpowiedzUsuń
  20. I thought for a minute you got a new doll! He looks amazing! The pants are looking very good on him. Do you think he might have swayed you to find a partner for Brianna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unfortunatelly his not mine. But he is a "neighbour". ;)
      He might, but only in a wig. Without his head looks to small comparing to Brianna.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...