poniedziałek, 30 września 2019

Strój dla Jona Snow | Jon Snow costume

Game of Thrones costumes for Barbie dolls

Chiriann odgadła dobrze, że drugą postacią będzie Jon Snow. :)

Polecam podkład muzyczny z serialu. :)

Chiriann guessed right that the second character will be Jon Snow. :)

I reccomend music from the series as the background. :)


Niestety nie mam lalka, który by przypominał go wyglądem, więc od biedy w jego roli wystąpi Ryan. No cóż, jak się nie ma co się lubi... Pocieszające jest to, że strój już jest w drodze do nowego właściciela, który z pewnością będzie prezentował się w nim o wiele lepiej. :)

Ale o samym stroju mogę coś opowiedzieć. Był nieco trudniejszy do zrobienia, ponieważ ma więcej warstw niż strój Daenerys. Pierwszą jest tunika z pikowanymi rękawami. Przód i plecy zostawiłam gładkie, żeby nie dodawać sztywności.

Unfortunately I don't have male doll that reminds him, so I had to use Ryan to play his role. Well, beggars can't be choosers... Comforting is that the outfit is on it's way to new owner already and he will present much better in it for sure. :)

But I can tell you something about the costume itself.

It was a bit more difficult to make because it has more layers than Daenerys' outfit. First is the tunic with quilted sleeves. I left the front and back with no quilting, so it's not too stiff.


Następnie jest długa kamizelka z ekoskórki, również pikowana. Z przodu nabiłam ćwieki, żeby upodobnić ją do filmowego stroju. Dopełnieniem jest skórzany kołnierz.

Next is the long vest made of artificial leather, also quilted. I added nail heads so it looks more like the movie costume. The outfit completes the leather collar.


Zdjęcie w trakcie dodawania ćwieków. To była najbardziej irytująca część pracy. Te maleństwa uciekają z palców bez przerwy...

In progress photo. During adding the nail heads. It was the most annoying part of the work. These tiny things are running away all the time...


Z tyłu tylko przepikowałam kamizelkę.

I only quilted the vest on the back.


I płaszcz. 

And the coat.


Udało mi się zrobić króciutką sesję przed wysłaniem strojów. Miałam naprawdę niewiele czasu zanim przegonił mnie deszcz. :)

Mam w planach uszycie strojów jeszcze kilku postaci, ale niestety chwilowo ten projekt muszę odłożyć na bok. Nie porzucam go jednak. ;)

I managed to make a very short photo session before I shipped the outfits. I had little time before the rain chased me away. :)

I have plans to sew few more outfits from Game of Thrones, but unfortunately I have to put it aside for a while. But I don't give it up. ;)

Daenerys and Jon Snow costumes for Barbie and Ken dolls











Przywołując motto Starków: "Winter is coming" (nadchodzi zima).

Following Starks' motto: "Winter is coming".

Ken Ryan Fashionistas


58 komentarzy:

  1. O rany, te ujęcia są bajeczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny strój Jona i boskie zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna sesja!
    Strój Jona super. Podziwiam trud i ogrom pracy włożony w jego uszycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Jestem zadowolona z efektu. Choć miałam chwile zwątpienia przy tych mini ćwiekach... xD

      Usuń
  4. Cudowny wspaniały wojownik! Nawet bez płaszcza jakby mi się podobał bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Emmo. :)
      Płaszcz jest konieczny ze względu na filmowy wizerunek. ;) A tak poza planem filmowym może być i bez. :)

      Usuń
  5. Stroje są nadzwyczajne. Sesja niezwykle malownicza. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja się pytam dlaczego ty jeszcze nie jesteś naczelną projektantką u Mattela albo IT albo innej znanej firmy? Wszystko wyszło genialnie! Ogromu pracy nawet nie jestem sobie w stanie wyobrazić. Ciekawe kto będzie następny. Może Cersei? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło, Nano. Dziękuję. :)
      Cersei też mam w planach. Ale nie w pierwszej kolejności. ;)

      Usuń
  7. Absolutnie boski ten strój. Podziwiam każdy szczegół <3

    OdpowiedzUsuń
  8. The costumes are wonderful! Instantly recognizable.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie przystojnie i pociągająco wygląda Ryan w stroju Jona Snow. Ta sesja bardzo chwyta mnie za serce. Jako unikat, dziwoląg, pewnie jedyna w tym gronie nie znam Gry o Tron.Ale skoro Tobie się podoba, przypuszczam, że i mnie by zachwyciła. W każdym razie i postacie i wykonane przez Ciebie stroje sa wspaniałe !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Selinko. :)
      No nawet się wpasował w rolę, nie jest źle. ;)
      Jak się okazuje moja kochana, osób które nie oglądały/nie czytały "Gry o Tron" jest sporo, więc wcale nie jesteś odosobniona. :)
      Może kiedyś będziesz miała okazje sięgnąć po książkę lub obejrzeć serial, ale wcale nie jest powiedziane, że Ci przypadnie do gustu. Ostatnio próbowałam wciągnąć Magdalenę, nie udało mi się. :D

      Usuń
  10. What a great job you have done of this costume Joanna, and it's a beautiful photoshoot! You seem to get these outfits done in no time at all, do you ever sleep???
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)
      Well I do sleep. Sometimes. And quickly. xD
      Big hugs to you! :*

      Usuń
  11. Kocham Grę o Tron, choć moja przygoda zaczęła się od cudownych książek, to i serialem nie pogardzę. Gratuluję cierpliwości przy tych ćwiekach i w ogóle przy całym stroju. Ach brakuje mi słów by opisać jak bardzo mi się podoba :D Daenerys też jest cudowna, muszę zajrzeć na poprzedni post. Jeszcze jakieś postacie się pojawią? Ja chcę sesję z wszystkich serialowych scen :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też zaczęło się od książek, dobre 15 lat temu. :)
      Serial zaś podziwiam, bo jest wspaniale dopracowany i zgrabnie poprowadzony. Nawet, gdy zaczął odbiegać od pierwowzoru. Dopiero ostatni sezon wywołał moje rozczarowanie. No ale cóż...
      Bardzo się cieszę, że podobają Ci się stroje. Zapraszam serdecznie do poprzedniego wpisu. :)
      Na pewno Cersei (to już zdradziłam i tak), ale mam też przygotowane lalki na kilka innych postaci. :)

      Usuń
  12. Zjazd rodzinny ;)
    Stroje zapierają dech, genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, choć dosyć pogmatwane te układy rodzinne. xD
      Dziękuję. :)

      Usuń
  13. Jesteś nieprawdopodobnie kreatywna 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam obydwa stroje i ogrom pracy w nie włożony :). Świetna sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Miło mi to czytać, zwłaszcza, że Ty masz swoją fantastyczna wersję Dany. :)

      Usuń
    2. Hehe :) Dlatego wiem ile czasu trzeba spędzić nad przygotowaniem takiej sesji. Wybór lalki, reroot, malowanie, szycie...
      Ale Jona sobie odpuściłam - podpadł mi chłoptaś... ;)

      Usuń
    3. Czas to zawsze towar deficytowy przy takich przedsięwzięciach. ;)
      A jakież on biedak miał wyjście? Iście tragiczny bohater...

      Usuń
  15. Yesssss! Fenomenalnie wyglądają razem, nawet, jeśli Ryan sam w sobie do Jona podobny... trochę mniej ;). Ale za to strój z nawiązką rekompensuje wszystko - jest zabójczy! Podziwiam Cię ogromnie za cierpliwość do tych maleńkich ćwieczków (i nie tylko, oczywiście ;)) - cudo! Do tego jeszcze romantyczna przejażdżka i mamy sesję doskonałą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobny trochę mniej - muszę to zapamiętać. xD
      Bardzo się cieszę, że strój Ci się podoba. :)

      Usuń
  16. Super ta kamizelka, być może troszkę się zainspiruję, jakbym chciała coś stylowego zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :) I proszę bardzo. :)

      Usuń
  17. Genialne :) gdy byłam mała, moja mama tak szyła. No nie tak dobrze, ale się starała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Cię. Naprawdę masz niezwykły talent :D Szkoda że ja nie mam zapędów do szycia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Może kiedyś te zapędy się obudzą. :)

      Usuń
  19. Fantastyczny strój i piękna sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny strój! Jak zawsze zresztą. Patrząc na Deny i Jona w Twoim wydaniu przypomina mi się zakończenie serialu. Twórcom udało się odwrócić moje sympatie wobec bohaterów o 180 stopni - Deny mnie wkurzyła, a Cersei było mi szkoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Hmmm. Też jestem niezadowolona z zakończenia, ale mam trochę inne odczucia. Zawiodłam się, że tak spłycili wątek Dany. Ogólnie pomysł był dobry, ale nie na dwa odcinki - z tego można było cały sezon zrobić, jak się Smocza Królowa zmienia...
      A Cersei nie zdążyłam pożałować. ;)

      Usuń
  21. Jona ubranie powala <3, ale on sam w tym wydaniu to jakoś nie bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no właśnie. Nie bardzo. Na szczęście strój już został założony lepszemu modelowi. ;)

      Usuń
  22. Świetne a te stroje sa Niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna sesja, widzę, że nie tylko ja lubię GOT.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały projekt i rewelacyjne stroje. Będę trzymała kciuki, oby udało się kontynuować, oby w przeciwieństwie do serialu utrzymał pierwotną oszałamiającą jakość i aby w przeciwieństwie do książek nie wymagał oczekiwania latami na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję za fantastyczny komentarz! :D
      I postaram się sprostać wymaganiom. :)

      Usuń
  25. Such a wonderful outfit! Looks good!

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh wow, that vest you made for him, everything looks so good. It is perfect for Jon Snow and the photos you took of the two of them ... beautiful. Amazing work, amazing sewing skills. I love your fantasy outfits. I've said it before and I'll say it again. Fantastic work.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)
      I must admitt it was a lot of work, but I'm pleased with the effect. And I'm very happy you like it. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...