czwartek, 5 września 2019

Kot ukradł sesję | The cat stole the sesion

Sewing jeans for Barbie dolls

Coś te moje sesje nie idą ostatnio według moich zamierzeń... ;)

Ja tu układam wszystko do zdjęć, a kocica bez pardonu wciska mi się na plan. I zgniata w dodatku biedny konwalnik, który i tak ledwo daje radę, ze względu na nasze zimy. Nic to, rozstawiam wszystko dalej. Kot ani myśli się ruszyć.

Well, my sessions are not going according to the plan lately... ;)

I'm trying to put everything togheter here, before taking photos, and my cat with no hesitation squeezes in between. And what is more - crushes black mondo grass who is poor enough (our winters are hard for him). Well, what can I do. I'm putting rest of the things on place. The cat is not going to move.

Sewing realistic jeans for dolls

Nie, nadal nic. Wołam, kiciam, guzik.

Nope, still nothing. I'm calling "Kitty Kitty" all over. Nope.


Wreszcie raczyła podnieść ogon i usunąć się z planu zdjęciowego. No dobra, to mogę działać.

Finally she deigned to get up and leave the set. Well, ok. I can work.


A dziś modelkami są moje dwie Tereski na ciałku plus. To również jest świetny przykład jak jeden mold może zostać super wykorzystany na różne sposoby. Dla obu uszyłam wyraziste bluzeczki w kwiaty i jasne jeansy z kolorowymi przeszyciami.

And today my both Teresas on curvy bodies are models. This is another great example of how one head mold can be made on completely different ways. I sewed expressive blouses with floral patterns for both of them. And light blue jeans with color seams.

Kamelia Dolls

Jeans for curvy body Barbie dolls

Floral blouse for Barbie

Barbie fashionistas #78  Floral Frills

Red floral blous for Barbie doll


Realistic light jeans denim pants for Barbie doll

Tym razem zrobiłam moim pannom bransoletki. Pierwszą z nich zaprezentuje Neysa. Utwierdzam się w przekonaniu, że przesadzenie jej na ciałko made to move to była doskonała decyzja. ;)

I made bracelets for my girls this time. Neysa is presenting the first one. I am convinced that putting her on made to move body was a great decision. ;)

Jewelry for Barbie doll


O tym, że Truskawka jest gwiazdą, to chyba nie muszę mówić. ;)

I suppose I don't have to tell you that Strawberry is a star. ;)

Realistic jeans for Barbie doll

Bazą obu bransoletek jest drucik, można je zakładać "na wcisk" i dopasować do ręki lalki.

The base of the both bracelets is wire. You can put them by push and match to the doll's wrist.

Jewelry for Barbie dolls


I znów wepchnął się kot...

And the cat appeared again...


Zaręczam Wam, że podczas sesji nie ucierpiała żadna lalka. :)

I guarantee you that no doll suffered during the session. :)

Barbie and the cat, real cat




Barbie an my cat

66 komentarzy:

  1. Bardzo Cię przepraszam, że zwracam uwagę, ale wkradł się mały błąd: to kot jest gwiazdą!😁
    Super bluzki i bransoletki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. I know it must have been a bit aggravating but I honestly love these pictures! At least the cat didn't steal the dolls.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Well, it wasn't to be truth. She's so sweet. I had many cats but this one is most attached to me. She just likes to be close. :)

      Usuń
  3. tygrysica kradnie sesję i serca!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne bluzeczki mają pannice PLUS :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot Model łaskawie dał się lalce pogłaskać.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot super, świetnie się wpisał w sesję, to gwiazda obiektywu ;) Lalki wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  7. O BOŻE! <3 Nie dość, że robi najlepsze zdjęcia, posiada piękne lalki, ogródek, to jeszcze ma kota w prążki! <3 Gdzie tu sprawiedliwość?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot w prążki mi się przytrafił przypadkiem, czy to mnie trochę usprawiedliwia? :)
      Dzięki za miłe słowa! :)

      Usuń
  8. No to chyba najpiękniejsza sesja jaką widziałam bo lalki wiadomo są super ale do tego kot . Fakt troszkę gwiazdorzy ale to wygląda jak bajka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję! :)
      Gwiazdorzy, gwiazdorzy. Ale jest słodka, więc jej wolno. ;)

      Usuń
  9. O rany, jaka Twoja kicia jest słodka!!! Jestem za tym, aby była podczas każdej sesji :))) I zgadzam się - dziś to kociak jest gwiazdą :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpycha się na prawie wszystkie ogrodowe foty, więc jest to do zrealizowania. ;)
      Buziaki!

      Usuń
  10. A to ci kocica! Bezczelnie pcha się na pierwszy plan. :) Ale takiej gwieździe wszystko się wybacza. :D Tereski też świetne, zwłaszcza ta ciemniejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezczelnie, ale z kocim urokiem. ;)
      Mam słabość do tego moldu, więc lubię obie tak samo. :)

      Usuń
  11. Śliczne dziewczyny, piękny plener, wspaniała biżuteria, a kota i tak wychodzi na pierwszy plan :). Jest bezapelacyjnie gwiazdą tej sesji. A do tego ma takie urocze, białe łapeczki :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Wychodzi na pierwszy plan, bo jest poza skalą. ;)

      Usuń
  12. Kot jest super. Pamietam jak za dzieciaka uwielbiałam bawić sie lalkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj u mnie na blogu!
      Z niektórych rzeczy się wyrasta, a później można do nich wrócić. ;)

      Usuń
  13. Co te lalki mają w sobie, że przyciągają koty? Piękne lalki, cudne ciuchy i biżuteria. No i cudne donice na kaktusiki. Wprost rewelacja. Gdzie takie dorwałaś? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Ale rzeczywiście. Jak magnes. ;)
      Dziękuję za komplementy!
      Doniczki dorwałam na targu staroci. Tak naprawdę nie wiem co to za bibeloty, ale w roli doniczek sprawdzają się super.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Mój kociak też często bywa wielką gwiazdą różnych sesji, Twój jest przeuroczy, nawet laleczki się z nim zaprzyjaźniły ha ha! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty przyciągają nie tylko lalki, ale i obiektyw. ;)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  15. Kicia wydaje się przy lalkach gigantyczna ! ;)Mam nieodparte wrażenie, że to Twoje lalkowe towarzystwo weszło jej w paradę, zabierając zaklepaną wcześniej miejscówkę opalaniową.
    Moje kiciuchy wpychają mi się natychmiast jak tylko rozkładam lalkowy " plan zdjęciowy".
    Obie Tereski śliczne ( u mnie na cienko, u Ciebie na grubo ).
    Bluzeczki śliczne-nie da się nie pochwalić !
    Jeszcze nie zdarzyło się, żeby któryś Twój post z uszytkami mnie nie zachwycił !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć jest takim drobnym kotem ogólnie. Wszystko zależy od punktu odniesienia. ;)
      Nie, nie - to ona się wcisnęła. :D
      Wiem, że u Ciebie panienki szczuplutkie - u mnie kilka w rozmiarze plus i ogromnie je lubię.
      Dziękuję Ci Selinko za miłe słowa! :)

      Usuń
  16. De acuerdo que tus chicas lucen maravillosas en la terraza tomando el sol,con esas blusas y vaqueros perfectos,las joyas,sus peinados...pero..es que tu gato,también es un super-star!!!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! I know she is a star. She knows it. So she can't go away. ;)
      Hugs!

      Usuń
  17. Ta sesja z kotem wyszła tak na turlanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha! Your little kitty is very photogenic and so patient to sit and pose with your dolls. :) Lovely photos Joanna!
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. She's very patient not only for dolls and posing but also for kids. She's amazing.
      Thank you so much!
      Hugs!

      Usuń
  19. What cute photos! The cat added a bit of whimsy! The dolls looked like they enjoyed the cat. I love their jeans and tops. Great job.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      She was only trying to "help" with the session. ;)

      Usuń
  20. No ukradła kocica sesję, trudno zaprzeczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna sesja <3 Kocica zbiera wszystkie brawa :) <3

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your Kitty. She saw your dolls and thought "Photo bomb!". I really enjoyed these photos, my favourites of course were the ones with your Kitty. She's so adorable. My cat does the same thing. I was trying to take photos the other day and my cat decided to come in to see what I was doing and wouldn't get out of the shot! Your dolls look lovely as always in their outfits and jewellery. Everything is well done as usual!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, that is so true that all cats have a thing for our dolls. They are just so curious what on Earth are their people doing. ;)
      Thank you, Alasse!

      Usuń
  23. No ja się nie dziwę, że skradł sesję. Jest przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  24. I jak to zwykle bywa, gdy człek napisze długi, dopracowany stylistycznie komentarz - albo wypada kabel ze starego sprzętu i zrywa się połącznie, albo bateria siada, po prostu, gdy ów człek ma już dosyć wtykania tego samego kabla i liczy na siłę akumulatora...
    Skutek ten sam, co zwykle: utrata tekstu ;-(
    Więc od początku, w skrócie.
    Bluzeczki śliczne - sama noszę latem podobne do pracy i nie tylko. W tym wzorze i fasonie, każda kobieta wygląda wdzięcznie.
    Świetny pomysł z biżuterią. Dużo daje.
    Na koniec: kot. Mam z nimi na pieńku, odkąd tydzień temu zjadły moją ukochaną, rzadką lalkę. To już 3, taki wybryk w ciągu blisko 8. lat. Nie wiem, czemu zawsze wybierają mega trudne do zdobycia pozycje...???
    PS. Przepiękna donica z rojnikami!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból. Na szczęście nie zdarzyło mi się to ostatnio... Odpukać.
      Dziękuję za miłe słowa o koszulkach, biżuterii i doniczce. :)
      Współczuję historii z pożartą lalką.

      Usuń
  25. Kamelko, prześliczne są te fotki! Cudowne stroje i lalki. No a kot... Cóż, dodał smaczku sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Panny piękne- wiadomo. Bluzeczki urocze, spodnie- spodniami Twojego autorstwa zachwycałam się już wielokrotnie. Sesja w ogrodzie bardzo naturalna. Kota natomiast podbiła moje serce bezapelacyjnie! Jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      O tak, jest urocza. I ogromnie towarzyska.

      Usuń
  27. No bo kot też lalkolub! Podoba mi się biżuteria Twojego autorstwa, bo plastikowych barbiowych kolczyków i pierdzionków o diamentowym szlifie pomalowanych na złoto lub srebrno mam już dość :) Bluzeczki cudne, ale te portki to już genialne są! Te kieszoneczki i szlufki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całe szczęście nie pożera mi lalek, jak czytam u co poniektórych właścicieli futrzaków. ;)
      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba.

      Usuń
  28. haha ale świetna jest ta sesja ;) mega mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  29. Dokładnie kot ukradł sesję bo przez chwile tylko na niego się gapiłam :D widziałam już fotki na Insta. Myślałam, ze specjalnie kociaka zaprosiłaś bo pięknie do wyszło. Jakby Twoje laki oswoiły wilka bestię i zrobiły z niej pieszczocha :D
    Samo spotkanie przy kawie też ślicznie wyszło, cudne ubranka i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie. Kocica się sama wprasza, ja nie mam nic do powiedzenia. ;)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  30. O mamo, jaki słodziak! Niesamowity efekt dała ta jego obecność na zdjęciach! Koty jednak mają charakterki... ;) A jaki milusi, jaki się "dawał głaskać" lalkom! ;)
    Cała sesja oczywiście sama w sobie świetna. Lalki mają śliczne stroje. Te bransoletki! Podziwiam tę precyzyjną robotę i Twoją cierpliwość, Kamelio! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot się chyba bawił całkiem nieźle na tej sesji. ;)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  31. Awww przesłodki kitek <3. Bardzo ładne mebelki i jak zwykle powalające dżinsy.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...