wtorek, 15 października 2019

Trochę za późno... | A little bit too late...


... na shorty. ;)

Jedno z zaległych zamówień. Shorty z wystającymi kieszonkami i wystrzępionym brzegiem. Pisałam już kiedyś, że sama takich spodni nie lubię nosić, ale na lalkach wszelkie przetarcia całkiem mi się podobają. 

Na szczęście złapałam dziś nawet trochę słońca. Taką piękną, kolorową i słoneczną jesień uwielbiam.

Pracuję jednak nad bardziej jesiennymi kreacjami. Czapka i szal na drutach już są gotowe. Zobaczycie niebawem dla kogo i co. ;)

Trzymajcie się ciepło!

...for shorts. ;)

One of the overdue orders. Shorts with long visible pockets and frayed edges. I mentioned before that I don't like pants like this for myself but I really like them for dolls.

I even caught some sun today. I love such beautiful, colorful and sunny Fall like this.

But I'm working on some more autumn outfits right now. Knitted hat and shawl are ready. You will see what and for which doll it be, soon. ;)

Keep warm!





46 komentarzy:

  1. Spodnie z różnymi przetarciami czy też ze strzępami (na lalkach) jak najbardziej jestem za <3 ale to coś co im tam wystaje :P no ja tego nie ogarniam :P Bluzeczka blondynki jest super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka moda. ;)
      Ja nawet na lalkach jestem zwolenniczką klasyki. Ale każdy ma swoje zdanie. :)

      Usuń
  2. Lubie spodnie z przetarciami nie tylko na lalkach. Ale te kieszenie na widoku wyglądają dziwnie.
    Bluzki cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie każdemu się podobają te kieszenie.
      Dziękuję. :)

      Usuń
  3. Great shorts for dolls! Would not wear them myself though. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: UNDERSTAND YOURSELF♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welcome on my blog!
      Thank you for your kind comment. I will visit your blog for sure. :)

      Usuń
  5. Powiem tak: przetarcie i strzępienie może być (pod warunkiem że w rozsądnej ilości), wystające kieszenie już nie. To jeśli o mnie chodzi. A na lalkach spoko, niech sobie dziewczyny używają. :) Ja sama jestem antymodowa, lalki zaś to fashionistki, więc zapewne są zadowolone z modnych szortów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, widzę, że mamy to samo podejście. Ja ostatnio dostaję nerwicy, jak muszę sobie spodnie kupić... Nie ma nigdzie takich normalnych. Najnormalniejszych. Ręce opadają...

      Usuń
  6. E tam za późno! Lato wraca :) Portki extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to prawda. Pogoda rozpieszcza. Oby jak najdłużej. :)
      Dziękuję. :)

      Usuń
  7. Spodenki są super, choć te kieszonki zrobiłabym ciut mniej wystające, no ale to zamawiający ma rację. Chciał takie i takie musi dostać. Plener cudny, nareszcie mamy złotą polską jesień :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tylko, że na docelowej modelce wyglądają o wiele lepiej. :)
      Złota jesień jest przepiękna, może trwać do wiosny. xD
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. Już drżałam, ze tylko ja tak mam, ale jak widzę nie; mnie też te kieszenie stanowczo kłują po oczach-czy to na lalkach czy na kobitkach.
    Szorty byłyby przefajniaste bez tych dyndających szmatek ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szorty fajne, choć fanką wystającej "gazety" nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha, patrząc na to co za oknem się dzieje, trafiłaś z szortami idealnie! Mamy wyjątkowo piękne lato tej jesieni. Szorty cud-miód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pogoda jest cudowna. :) Odpukać!
      Dziękuję!

      Usuń
  11. Ostatnio była tak cudowna pogoda, że można było naprawdę w szortach chodzić! :) Zresztą, widziałam jak niektóre dziewczyny tak pomykają. Ja nie jestem taka odważna. Wystarczy, że wystawię kawałek nosa za drzwi i już jestem chora :) Przepiękny efekt, kawał cudownej roboty!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nadal tak ciepło i słonecznie. Oby jak najdłużej. :)
      Ale ja też nie popadam w taką euforię jeśli chodzi o garderobę. ;)
      Dziękuję i pozdrawiam! :*

      Usuń
  12. Well they're perfect for late September/early October in Texas! I love how they look.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha ha ha ha!!!!! I, like you Camellia, would NEVER wear such a garment. Yet in still, it is my desire for my dolls to wear whatever is in style, whatever makes them happy. Quite frankly, in their miniature dimensions, these frayed jeans shorts with the pockets poking out are expertly made!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze ciągle jest dość ciepło, więc dziewczyny mogą paradować w krótkich gatkach. Zdjęcia wyglądają wręcz letnio! Czekam jednak na Twoje jesienne kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już nie raz wspominałam - to modelki doskonałe, temperatura im nigdy nie przeszkadza. ;)

      Usuń
  15. Sorry Joanna, not my style at all, not even for my dolls, these kinda leave me thinking "something's missing" and not from just the pants! I hope you are not the designer of these and are just making what someone has asked for. Personally, I think you are better than this.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your opinion, Sandi. :) I hope you will like other outfits more. :)
      Big hugs to you! :)

      Usuń
  16. Tak, tak ubieraj je tak bo słoneczko świeci, a później lalki będą stały w i tak już za długiej kolejce do lekarzy ;p
    A na serio to sorty wyszły po prostu genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie czar plastiku - co najwyżej coś się poluzuje, ale smarkać nie będą. ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  17. Shorts are neat. I like the frayed edging on it and definitely looks very summery. I actually have seen shorts like these for humans before. Not something I would wear myself but on dolls it can look good.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie za duże te kieszenie? Poza tym, super szorciki.<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Szorty świetne, ale te kieszenie...nie bardzo do mnie przemawiają...
    Cała sesja super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie fantastyczne, seksowne szorty! Pannom obłędnie pasują!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...