sobota, 7 maja 2022

Kilka nut o poranku | A few notes in the morning


Dzisiejsze zdjęcia to tak naprawdę sesja z niczego. ;) 

Poniedziałkowy temat zabawy #monday4dolls to tym razem "Muzyka". I przypomniałam sobie o gitarze, którą kupiłam chyba ze trzy lata temu... I właściwie o niej zapomniałam. Przeleżała sobie na dnie szuflady. Widać czekała na nią, na Margaret (Mattel Bellatrix Lestrange). 

Today's photos are actually a session out of nothing. ;)

The Monday theme of #monday4dolls event is "Music" this time. And I remembered about a guitar that I probably bought three years ago... and I actually forgot about it. It was lying at the bottom of a drawer. Apparently, it was waiting for her, for Margaret (Mattel Bellatrix Lestrange).

Na potrzeby dzisiejszej sesji zmieniłam jej fryzurę na trochę mniej wiedźmowatą. Ale to tylko chwilowo. I znów zachwycam się nad tym, jak niesamowity potencjał ma ta panna. Pasuje jej wszystko. 

For the purposes of today's session, I changed her hairstyle a little less witchy. But this is only temporary. And again I'm delighted with the incredible potential this lady has. Everything fits her.


Diorama również ułożona naprędce. Łóżko (nadal nie pomalowane) i szafka nocna to część zestawu, o którym wspominałam w misz-maszowym wpisie na koniec zeszłego roku. Jak zwykle nie mam czasu na zrealizowanie planów dla własnych lalek. ;)

Miałam okazję użyć dziś również kilku miniaturek. Papierowe akcesoria (teczka, książki na dolnej półce szafki i chustecznik) to dzieła Asi z @paperinadoll. Książkę na blacie i notatnik zrobiła Iga, Aya w Świecie Lalek. Białe lampiony to z kolei nabytek od @butterfly_family_miniatures.

The diorama was also hastily arranged. The bed (still unpainted) and the bedside table are part of the set I mentioned in my mish-mash post at the end of last year. As always, I don't have time to make plans for my own dolls. ;)

I also had the opportunity to use a few miniatures today. The paper accessories (briefcase, books on the bottom shelf of the cupboard and a handkerchief) are the work of Asia from @paperinadoll. The book and the tabletop and notebook were made by Iga, Aya In The Dolls World. White lanterns are an acquisition from @butterfly_family_miniatures.



Przez moment zastanawiałam się, czy nie powinnam dorobić jakiego kabla, bo to w końcu gitara elektryczna. Ale doczytałam się, że są teraz systemy bezprzewodowe, więc mój problem się rozwiązał. xD A sama gitara jest naprawdę ekstra i wstyd, że przez tyle czasu marnowała się w ukryciu...

For a moment I wondered if I should make some cable, because it's an electric guitar after all. But I read that there are wireless systems now, so my problem was solved. xD And the guitar itself is really awesome and it's a shame that it has been wasted for so long...

I z tego wszystkiego wyszło poranne granie. A choć było pochmurnie, to światło i tak całkiem się udało. No i nastrzelałam tych zdjęć od groma, skoro panna tak pozuje, więc teraz Wam je prezentuję. ;)

And from it all came the morning music. And although it was cloudy, the light was quite successful. Well, I shot a lot of these photos, since the girl poses like this, so now I present them to you. ;)






Czasami naprawdę niewiele trzeba do szczęścia. ;)

Miłego weekendu!

Sometimes it really doesn't take much to be happy. ;)

Have a nice weekend!

24 komentarze:

  1. Ona jest wręcz cudna 😍 Każda sesja z jej udziałem jest obłędna 💚

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się łagodniejsza wersja tej panny. Rewelacyjna gitara i piękna diorama. Pozdrawiam Asiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać. Dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. To panna stworzona do wielu wcieleń i stylizacji. Za każdym razem zachwyca naturalnością, każda rola jej pasuje.
    Fotki cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wobec niej takie same odczucia, mój zachwyt rośnie z każdą sesją. Nie tylko moją, podziwiam ją również u innych kolekcjonrów.
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Jaka ona jest niewiarygodnie wszechstronna! Zarówno jako leśna wiedźma jak i zrelaksowana gitarzystka prezentuje się tak samo przekonująco i tak samo pięknie pozuje. Dioramka aż tchnie spokojem i leniwym porankiem (lampioniki są cudne, reszta dekoracji oczywiście też!). Gitarę koniecznie pokazuj częściej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ooooch, uwielbiam tą pannę. Będę się powtarzać w kółko, ale dawno żadna lalka mi nie sprawiła tyle radości. :)
      Bardzo się cieszę, że tak uważasz, bo właśnie taki był zamysł tej sesji. :)

      Usuń
  5. Te zdjęcia są po prostu cudowne! Naturalne, jakbyś naprawdę zastała kogoś podczas gry... Bardzo mi się podoba zdjęcie, na którym zerka przez ramię na nuty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ się cieszę, że tak uważasz. Dziękuję za przemiły komentarz! :)

      Usuń
  6. Piękna sesja! Gitara bardzo mi się spodobała. Co prawda nie widać nadajnika i odbiornika, ale powiedzmy, że gdzieś są. ;) Trochę mi to przypomina mojego męża, gdy komponuje. :) Margaret to panna o wielu talentach jak widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Nooo, nadajnik jest miniaturowo miniaturowy, a piec nie zmieścił się w kadrze. xD

      Usuń
  7. Będę się powtarzać pewnie, ale ona naprawdę świetnie wychodzi na zdjęciach, a jeszcze masz na nią dobre pomysły. Kabel kabelkiem, ale jakiś porządny piecyk by się przydał do tego Fendera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się powtarzam, że ją uwielbiam. :D Bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje sesje. :) No wiem, no wiem... Tego pieca nie miałam jak na chybcika zrobić, uznajmy, że nie zmieścił się w kadrze... Postaram się coś zorganizować do następnego razu. ;)

      Usuń
  8. Fantastyczne zdjęcia!!! Cudna diorama, a modelka - wyjątkowo zdolna dziewczyna!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. She really is amazing! And the guitar is a beauty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem tej sesji. Podoba mi się jej stylówa i te miniaturkowe smaczki, no i oczywiście sama gitara:)Też mam sporo itemów do sesji, które używam dopiero po kilku latach od zakupu. Grunt, ze keidyś się w końcu przydadzą :) Intryguja mnie jej tatuaże. Czy Bellatrix ma je defaultowo czy też dorobiła się ich u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Tak, na wszystko przyjdzie pora. ;) Tatuaże nie są fabryczne, robiłam jej używając naklejek na paznokcie. :)

      Usuń
  11. Dioramy zawsze mnie zachwycaja -
    a gdy widze okno "od podlogi do sufitu"
    i te zachwycajaca ulude ludzkiego lokum...
    niesamowite wrazenie - zwlaszcza z Bella❤️

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...