niedziela, 3 grudnia 2023

Zimowy las ze szkła | Winter glass forest

Małym wiedźmom zima niestraszna - spacerują w ośnieżonym lesie napawając się magiczną atmosferą tej pory roku. W dzisiejszej sesji udział wzięła Eliza (Barbie Basics 002, Model 14 o moldzie Louboutin).

Little witches are not afraid of winter - they walk in the snow-covered forest, enjoying the magical atmosphere of this season. Eliza (Barbie Basics 002, Model 14 with Louboutin mold) took part in today's session.


Wczoraj dzień zaczął się śnieżycą, koło południa temperatura podskoczyła powyżej zera i opady zmieniły się na deszcz. Po czym wieczorem znów przyszedł mróz. Efekt tego jest taki, że wszystkie gałązki wyglądają, jakby ktoś zatopił je w szkle. Dziś wciąż sypał śnieg (nie tak obficie, ale bez ustanku przez cały dzień) i nie było ani jednego promyka słońca - bardzo ciężko było więc uchwycić zamrożone rośliny na zdjęciu. Ale mam nadzieję, że coś jednak widać.

Yesterday the day started with a snowstorm, around noon the temperature rose above zero (32 F) and it  changed to rainfall. Then the frost came again in the evening. The effect of this is that all the twigs look as if someone had embedded them in glass. Today it was still snowing (not as heavily, but constantly all day long) and there wasn't a single ray of sun - so it was very difficult to capture the frozen plants in the photo. But I hope you can see something.



W tym szklanym lesie spacerowała Eliza. 

Eliza was walking in this glass forest.


Panna nr 14 z drugiej serii Barbie Basics jest po prostu piękna, a jej uroda doskonale komponuje się ze śnieżną scenerią.

No. 14 Lady from the second series of Barbie Basics is simply beautiful, and her beauty fits perfectly with the snowy scenery.



Ujęcie zza kulis dzisiejszej sesji - bez blendy ani rusz, ale i tak łatwo nie było. Eliza stała na jednym krzaku, ja przepychałam się pomiędzy pozostałymi i nie powiem Wam, ile razy sypnęło mi śniegiem za kołnierz, bo po dziesiątym przestałam liczyć. xD

A shot from behind the scenes of today's session - a reflector was a must have, but it wasn't easy anyway. Eliza was standing on one bush, I was pushing between the others and I won't tell you how many times snow fell below my collar, because I stopped counting after the tenth time. xD



Zimowy strój małej wiedźmy składa się z sukni, halki, płaszcza i kapelusza. Co do sukni - góra jest z kreszowanego białego batystu, dół z bawełny w niebieski wzór nawiązujący nieco do ludowych haftów. Z tego samego materiału zrobiłam też ozdobne mankiety. Suknie uszyłam w dwóch rozmiarach - standardowym i dla panien curvy. Na zdjęciu poniżej jeszcze przed dodaniem halek, które są potrzebne do lepszego rozłożenia dołu sukni, aby ładniej wyeksponować wzór.

The little witch's winter outfit consists of a dress, petticoat, coat and hat. As for the dress - the top is made of crinkled white batiste, the bottom is made of cotton with a blue pattern somewhat reminiscent of folk embroidery. I also made decorative cuffs from the same fabric. I made the dresses in two sizes - standard and for curvy ladies. In the photo below, before adding the petticoats, which are needed to spread the bottom of the dresses better to highlight the pattern.


Płaszcz uszyłam z niebieskiej wełny - bardzo podoba mi się ten materiał, ma lekko surowy wygląd, a równocześnie jest bardzo cienki i pięknie układa się na lalkach. Dodałam kołnierz ze sztucznego futerka. Obszyłam też nim rękawy. Muszę uszyć jeszcze płaszcze do pozostałych zestawów. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić też zdjęcia wersji dla panien plus.

I made the coat from blue wool - I really like this fabric, it has a slightly raw look, and at the same time it is very thin and fits the dolls beautifully. I added a faux fur collar. I also trimmed the sleeves with it. I still need to sew coats for the remaining sets. I hope I will be able to take photos of the plus size version too.



Filcowy kapelusz w kolorze szarego melanżu ozdobiłam srebrnymi listkami, szklanymi perełkami i kryształkami. Kapelusze powstały też w wersji białej, ale na razie zdjęcia wrzuciłam na Instagramie. Pokażę je również tutaj, ale dziś już nie chciałam przesadzać z ilością zdjęć. ;)

I decorated a gray melange felt hat with silver leaves, glass pearls and crystals. The hats were also made in a white version, but for now I posted the photos on Instagram. I will also show them here, but today I didn't want to overdo it with the number of photos. ;)





Choć pogoda nie jest może idealna (przydałoby się trochę mrozu i słońca), to i tak cieszę się ze śniegu i zimy. Nie chce mi się nawet wracać ze spacerów do domu... Mogłabym tak łazić i łazić, chłonąć magię chwili. 

Even though the weather may not be perfect (some frost and sun would be nice), I'm still happy about the snow and winter. I don't even want to come home from my walks... I could just walk and walk, absorbing the magic of the moment.







Pozdrawiam Was gorąco!

I greet you warmly!

18 komentarzy:

  1. Rozkochałam się w tych pięknych zamrożonych roślinach. Wygląda to obłędnie, przyroda jest najlepszym scenografem.
    I jestem absolutną fanką zimowego stroju (a szczególnie płaszcza), jak i samej małej wiedźmy. Świetnie się w nim prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja latałam od krzaczka do krzaczka, zachwycona jak małe dziecko. Coś pięknego.
      Bardzo serdecznie dziękuję!

      Usuń
  2. Cudna sesja zdjęciowa nie jedna modelka o takiej marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful outfit. The skirt pattern looks like frostwork. I love the icy atmosphere.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much!
      Yes, it was something amazing. I loved it.

      Usuń
  4. Ach piękna ta sesja! I modelka i stroje są niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała sesja Asiu, a kreacje przepiękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędne suknie. Ten niebieski wzór świetnie pasuje do formy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Cieszę się, że tak uważasz. Od razu wiedziałam, co chcę uszyć z tej tkaniny. :)

      Usuń
  7. Ależ masz cudowne okoliczności przyrody! Jak w samym środku najpiękniejszej zimowej baśni! 🤍💙Jestem zachwycona zdjęciami, a strój małej wiedźmy to jest 'wyższy poziom ewolucji'💓urzekł mnie ten płaszczyk z futrzanymi dodatkami, boski jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Tak, zimowa baśń! Dokładnie! Było cudownie. Ale wciąż liczę na to, że może jeszcze będzie biało...

      Usuń
  8. Wspaniała modelka do takich ujęć! Podziwiam Cię za to, że chciało Co się wychodzić na tę zimnice, ale efekty są spektakularne! Kreacja fantastycznie się wpasowała w zimową kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Czasami warto trochę pomarznąć. ;)

      Usuń
  9. Beautiful winter photos with the doll. It's a winter fairy tale 💗

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...