wtorek, 5 grudnia 2023

Lodowej magii ciąg dalszy | Ice magic continues

Zapraszam Was dzisiaj na zimowo-lalkowy fotograficzny spam. :)

Today I invite you to winter-doll photo spam. :)

To nie była planowana sesja. Nie skończyłam żadnego nowego stroju, gdyż utknęłam na zestawach z biało-niebieskimi sukienkami. Wyjątkowo mi nie szła robota, a do tego jeszcze poniedziałkowy poranek powitał mnie cudownym słońcem - tym trudniej było usiedzieć przy maszynie, gdy za oknem zachwycała prawdziwa zimowa kraina czarów.

This wasn't a planned session. I didn't finish any new outfits because I was stuck with blue and white dresses sets. My work was exceptionally bad, and on Monday morning I was greeted with wonderful sunshine - it was even more difficult to sit at the sewing machine when there was a real winter wonderland outside the window.


Chciałam zrobić kilka ujęć z tą kreacją w wersji curvy, ale wciąż miałam nieskończone płaszcze w tym rozmiarze. Wiedziałam, że będą gotowe najwcześniej popołudniu, gdy o słońcu nie pozostanie nawet wspomnienie. W dodatku we wszystkich prognozach pogody straszą roztopami i deszczem. Nie było więc wyjścia - złapałam Morganę (Barbie Looks #11, Heide) i poszłam robić zdjęcia.

I wanted to take some shots of the curvy version of this creation, but I still had unfinished coats in this size. I knew they would be ready in the afternoon at the earliest, when there would be no sun left. In addition, all weather forecasts scare with snowmelt and rain. So there was no choice - I grabbed Morgana (Barbie Looks #11, Heide) and went to take photos.

Dobrze zrobiłam, bo wersję XL skończyłam dopiero wieczorem... A dziś choć śnieg jeszcze jest, to słońca już nie widać ani odrobiny. Podrzucam tylko fotkę Morgany i Claire (Mattel, Jurassic World) w zimowych strojach. Przy okazji mogę zaprezentować nowe tło do zdjęć. Jak Wam się podoba? I czy wolicie połączenie stroju z białym, czy szarym kapeluszem?

I did the right thing, because I finished the XL version late in the evening... And today, although there is still snow, there is no longer any sun. I'm just sharing a photo of Morgana and Claire (Mattel, Jurassic World) in winter outfits. By the way, I can present a new background for photos. How do you like it? And do you prefer to combine the outfit with a white or gray hat?


Wróćmy jednak do zimowej magii za oknem. To niesamowite, jak wszystko się zmienia przy odrobinie światła. Biel i błękit, skrzące się drobiny, atmosfera robi się po prostu niesamowita. Kocham, kocham białą zimę!

But let's get back to the winter magic outside the window. It's amazing how everything changes with a little light. White and blue, sparkling particles, the atmosphere is simply amazing. I love, love white winter!


Jednak najbardziej zachwyciły mnie "szklane" gałęzie. Gdy wyszło słońce roziskrzyły się w niesamowity sposób. Nie raz widziałam szron, sople i temu podobne rzeczy. Ale to jest chyba pierwszy raz, gdy widzę krzewy pokryte tak grubą, idealnie przezroczystą warstwą lodu - nie przypominam sobie przynajmniej, aby takie zjawisko miało tutaj miejsce.

However, I was most impressed by the "glass" branches. When the sun came out, they sparkled in an amazing way. I have seen frost, icicles and similar things many times. But this is probably the first time I have seen bushes covered with such a thick, perfectly transparent layer of ice - at least I don't remember such a phenomenon taking place here.





Wróciłam do domu, próbując skupić się na pracy. Ale gdy wczesnym popołudniem słońce zmieniło miejsce i kolejny fragment ogrodu roziskrzył się w bajkowy sposób - znów poleciałam z aparatem. xD

I returned home, trying to focus on work. But when in the early afternoon the sun changed place and another part of the garden sparkled in a fairy-tale way - I went with the camera again. xD


Powyżej magnolia "Susan", poniżej dzika róża samosiejka.

Above there is a magnolia 'Susan', below there is a self-seeding wild rose.


I gałęzie wiśni.

And the cherry tree branches.

Żeby jednak nie było nudno, zabrałam inną modelkę. ;)

Tym razem zapozowała Helena (Mattel, Godmother Fairy). Strój już widzieliście, bo wystąpiła w nim w lutym Margaret w roli pierwszej tutaj zimowej wiedźmy. Mam nadzieję, że przymkniecie oko na te powtórki i spodobają Wam się zdjęcia z lodowego ogrodu pełnego światła.

However, to avoid boredom, I took another model. ;)

This time Helena (Mattel, Godmother Fairy) posed. You've already seen the outfit, as Margaret wore it in February as the first winter witch here. I hope you will turn a blind eye to these repetitions and enjoy the photos from the ice garden full of light.




Sami widzicie, że te tysiące światełek musiały wyciągnąć mnie z domu. :) 

You can see that these thousands of lights had to drag me out of the house. :)




Pozdrawiam Was gorąco!

I greet you warmly!

18 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia i świetne kreacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czysta magia 🤍 wspaniale, że zdążyłaś skorzystać ze słońca i zrobić tyle pięknych zdjęć! Uwielbiam zimę! 💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ogromnie się z tego ucieszyłam. Zwłaszcza, że zaraz po tej sesji wszystko się roztopiło...
      Ja czekam jeszcze na jej powrót. ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Przepiękna sesja Asiu. Szary kapelusz wygląda lepiej na nowym tle, biały jest ładny, ale wtapia się w tło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, te stroje są przepiękne i widać, że ciepłe, bo panny nawet się nie zarumieniły od zimna, śniegu i lodu... Piękne, magiczne, zimowe fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lalki to fantastyczne i niemarudzące zimowe modelki. xD
      Dziękuję, kochana!

      Usuń
  5. Magiczny spam:))) Pięknie jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia wyglądają magicznie! Jestem pod wrażeniem 💙

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój spam jest przepiękny i możesz go serwować, gdy tylko najdzie Cię ochota! Mnie śnieg tak dał do wiwatu w tym roku, że nie mogę się doczekać, aż stopnieje, u Ciebie jednak zachwyca 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że Ci się podoba. :)
      To nie, ja mam niedosyt. Liczę jeszcze, że w styczniu bądź lutym zima nadrobi braki...

      Usuń
  8. Niesamowite są te twoje zdjęcia 🤍

    OdpowiedzUsuń
  9. Your photos are enchanting. It's incredible. You inspire me to create beautiful doll photos. Lovely dolls and stunning outfits 💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm so happy you think this way. Thank you very much!

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...