piątek, 31 marca 2023

Barbie Totally Hair 2022 Olivia


Jedną z właściwości lalek jest to, że przyciągają następne. Totally Hair Kira była pierwszą panną z ubiegłorocznej serii, którą kupiłam. Następnie przyplątała się Daya (jeszcze nie zrobiłam o niej postu, będzie więc nie po kolei), a zaraz potem wpadła Olivia. Z tą ostatnią to był naprawdę przypadek - trafiłyśmy z Magdaleną na niezłą promocję. No i rozumiecie - samo wyszło.

I całe szczęście, że zapłaciłam za nią 39 zł, bo inaczej odesłałabym z pewnością. O ile Kira i Daya przyszły mi z naprawdę niezłym makijażem, to już Olivia mnie rozczarowała. Jedno oko większe, lekki zez... Ale ostatecznie stwierdziłam, że nie ma opcji, abym kupiła ją w regularnej cenie, a co do tych mankamentów - coś się wymyśli. Jeszcze nic z tym nie zrobiłam, ale jak się ją dobrze ustawi na zdjęciach, to aż tak tego braku symetrii nie widać. :P

One of the properties of dolls is that they attract others. Totally Hair Kira was the first lady from last year's series that I bought. Then Daya appeared (I haven't made a post about her yet, so it won't be in order), and Olivia came right after. With the latter it was really a coincidence - Magdalena and I got a good promotion. And you understand - it just came out.

And it's lucky that I paid PLN 39 (around 9 USD) for her, otherwise I would have sent it back for sure. While Kira and Daya came to me with really good makeup, Olivia disappointed me. One eye bigger, a slight squint... But in the end I decided that there was no way I would buy her at the regular price, and as for these deffects - something can be done, I think. I haven't done anything with it yet, but if you position her well in the photos, you can't see that lack of symmetry. :P


Oryginalnie panna ma ciałko typu curvy. U mnie wylądowała na made to move FTG82. Nawiasem mówiąc przydałoby się poszerzyć pulę artykułowanych ciałek, bo głowy spadają ostatnio na potęgę. xD

Włosy ma nieco gorszej jakości niż Kira i Daya. Za to podoba mi się (a właściwie podobałby mi się, gdyby był równy) oryginalny makijaż. I kolor ust, i cieni do powiek jest całkiem fajnie dobrany. Pod ten właśnie kolor dobrałam dla niej bluzę.

Originally, this lady is on a curvy body. But I switched her head on made to move FTG82. By the way, it would be useful to expand the stock of articulated bodies, because heads are falling lately a lot. xD

Her hair is of a slightly lower quality than Kira's and Daya's. However, I like (actually would like it if it was even) the original make-up. Both the color of the lips and eyeshadows are quite well matched. I chose a blouse for her in this color.


Powyżej kwitnąca wiśnia ozdobna "Kojou-nu-mai" - moja ulubiona wiosenna roślina. Zawsze czekam na jej kwiaty, są prześliczne. Bałam się, że w tym roku nic z tego nie będzie ze względu na zwariowaną pogodę. Przez prawie tydzień było bardzo ciepło, w okolicy 15-18°C, po czym przedwczoraj zrobiło się -4°... A dziś znów 16° a plusie. Pąki magnolii, które także zaczęły się otwierać (o niemal miesiąc za wcześnie), niestety przemarzły. Mam tylko nadzieję, że pozostałe jeszcze rozkwitną.

Wiśnia jednak sobie poradziła i cieszy oko.

Wracając do panny z serii Totally. Olivia ma głównie włosy w odcieniu jasnego brązu, ale nad czołem i przy karku ma po dwa pasma w różu i fiolecie. Te pod spodem ciężko pokazać, ale kiedyś zrobię odpowiednią sesję.

Mold Olivia wszedł w 2015 roku i pojawiał się od tamtego czasu dosyć często w liniach playline. Ma go sporo Fashionistek, kilka lalek z serii Color Reveal i inne. A także tegoroczna Lunar New Year Barbie, która mi się ogromnie podoba. Przedstawicielka serii Totally Hair to również bardzo udana odsłona tej twarzy.

Above, blooming "Kojou-nu-mai" cherry - my favourite spring plant. I always wait for its flowers, they are beautiful. I was afraid that this year it wouldn't work because of the crazy weather. For almost a week it was very warm, around 15-18°C (59-64°F), then the day before yesterday it got to -4° (24,8°F)... And today again 16° (60°F) in the plus. The magnolia buds, which also started to open (almost a month too early), unfortunately froze. I just hope the others will bloom.

Cherry, however, coped and pleases the eye.

Back to Totally lady. Olivia's hair is mostly light brown, but she has two strands of pink and purple above her forehead and on the bottom. The ones underneath are hard to show, but someday I'll do a proper session.

Olivia head mold was released in 2015 and has been appearing quite often in the playlines since then. A lot of Fashionistas, a few dolls from the Color Reveal series and others have it. And this year's Lunar New Year Barbie, which I really like. The representative of the Totally Hair series is also a very successful version of this face.


Towarzyszem Olivii jest jeden z koni z serii Cali Girl Horseback Riding z 2004 roku. To Pacyfika. Jeśli chcecie zobaczyć całą trójkę wraz z ich amazonkami, to zapraszam do wpisu o leśnej przejażdżce

Olivia's companion is one of the horses from the 2004 Cali Girl Horseback Riding series. It's Pacifica. If you want to see all three of them along with their amazons, I invite you to the post about the forest ride.



Zastanawia mnie jak to jest, że mając idealnie pozującego i doskonale artykułowanego Dallasa z 1981 roku Mattel nie skorzystał z tego i stworzył nową wersję koni z ruchomymi kończynami. O gorszej, o wiele mnie naturalnej artykulacji. W dodatku Dallas, mimo swojego wieku, o wiele lepiej trzyma ustawione pozycje niż konie od Cali Girls. Im nogi załamują się pod ich własnym ciężarem, jeśli tylko nie złapie się idealnego ułożenia. Swoją drogą - jeśli znacie jakieś sposoby na usztywnienie im stawów, to chętnie się dowiem. 

I wonder how it is that having a perfectly posing and perfectly articulated 1981 Dallas, Mattel didn't take advantage of this and created a new version of horses with movable limbs. With worse, much less natural articulation. In addition, Dallas, despite his age, holds position much better than horses from Cali Girls. Their legs collapse under their own weight if you don't get the perfect alignment. By the way - if you know any ways to stiffen their joints, I'd love to know.


Tak jak pisałam wyżej, przy odpowiednim ustawieniu głowy jej oczy wydają się równe. xD

Symetryczne czy nie - mimo wszystko Olivia jest prześliczna. Kolejna lalka o uroczej, delikatnej buzi i radosnym wyglądzie, która sprawiła mi naprawdę dużo radości.

As I wrote above, with the right position of the head, her eyes seem even. xD

Symmetrical or not - Olivia is still beautiful. Another doll with a charming, delicate face and a joyful appearance that made me really happy.


Do tego trochę słońca i fiołków. Czasami to naprawdę wystarczy.

Plus some sun and violets. Sometimes that's really enough.




Pozdrawiam Was gorąco!

I greet you warmly!

20 komentarzy:

  1. Całe szczęście mankamenty na zdjęciach nie są widoczne. Olivia ma super ciuszki, odpowiednie na wiosnę. Trochę drażni mnie pogoda. Już, już zdaje się, że wiosna, fiołki kwitną, a na drugi dzień te fiołki pod śniegiem. Fajnie, ze udało Ci się zrobić taka piękną sesję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego przymknęłam na nie oko i po prostu cieszę się z tej uroczej panny. :)
      Cieszę się, że podoba Ci się jej strój.
      Też mam takie zdanie. Niechby już była prawdziwa wiosna, a nie takie nie wiadomo co.

      Usuń
  2. Haha! I get how one doll attracts more, I always manage to bring siblings home. These are lovely photos Joanna, reminds me of my younger days when I used to ride. :) Sorry I can't help with the joints.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Right? Always!
      My thoughts exactly - I was thinking of the days when I was in the stable almost every day...

      Usuń
  3. Ogromnie mi się podoba ta panna. Ma bardzo oryginalny look, a jeszcze przełożenie jej na ciałko ruchowe wyczarowało z niej magię. Bardzo fajna sesja! Cudna! I ten koniutek - słodki. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta panna, a ruchome ciałko przemawia na plus. Ciuchy dobrałaś jej idealnie.
    U Ciebie kwitną krzewy? I fiołki? Ale jak to? Tylko u mnie taka bida...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, naprawdę jest śliczna. I dziękuję. :)
      Przez ponad tydzień było bardzo ciepło i wszystko mi oszalało w ogrodzie. Magnolie zaczęły otwierać pąki - o 2-3 tygodnie wcześniej, niż normalnie. A widziałam w sąsiednich ogrodach, że niektóre już zakwitły! Forsycja kwitnie na całego. Inne też zaczynają.
      Najgorsze jest tylko to, że z dnia na dzień temperatura spada o 20 stopni, są przymrozki i wszystko sz... trafia.

      Usuń
  5. They are quite colourful dolls. I do love the hair colour - so vibrant. And I never knew there were horses with articulated limbs. Very interesting. Beautiful photos as always.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They are. So not my style. And I love them so much! xD
      There were. But my favourite is Dallas. :)

      Usuń
  6. Olivia jest naprawdę śliczna. Ma bardzo ładne rysy twarzy, które po mimo niedociągnięć, są źródłem pozytywnej energi. Przyjemnie na nią patrzeć :)!

    Co do makijaży, lalkę zawsze można zmyć i stworzyć takowe od nowa, lub po prostu wymienić lalkę na nowy egzemplarz. Pamiętam swoją historię z Rainbowkami - wymieniałam niektóre po kilka razy - ale ja, to ja.

    Kończąc już mój komentarz, powiem jeszcze, że lubię Twoje wpisy, z jednego ważnego dla mnie powodu: zawierają dużo treści i technicznych informacji :D! Co prawda Barbie nie są moim konikiem, ale przez to, jak szczegółówo wszystko opisujesz, nie mam problemów ze zrozumieniem tej części lalkowego świata. Dziękuję i proszę, nie zmieniaj swojego sposobu pisania - jest perfekcyjny ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bardzo przyjemnie. Sprawiła mi mnóstwo radości.

      Zmyć można, ale u mnie niestety z malowaniem jest delikatnie mówiąc różnie, kwadratowo i podłużnie. xD Zresztą napisze o tym niebawem, gdy przedstawię Dayę z tej serii.

      Ostatnia część komentarza sprawiła mi ogromną przyjemność i bardzo Ci za nią dziękuję! :)

      Usuń
  7. Nawet, jeśli panna posiada pewne niedociągnięcia, nic nie jest w stanie przyćmić jej kolorowej, wiosennej energii! Wspaniale pozuje w ogrodzie i na końskim grzbiecie! Pięknie u Ciebie, zielono i kwitną fiołki...a u nas ciągle leje. Też miałam w planach zabrać konia do ogródka, ale w tej chwili biedny chyba musiałby płetwy doczepić. Na szczęście mrozy z tego tygodnia nie zdołały zamordować ani magnolii, ani kasztanowców, których pąki rozbiją się lada dzień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie pewnie bym zwróciła zakup, ale doszłam właśnie do takich wniosków, jak Ty. No i nie ukrywam, że kwestia finansowa również na tym zaważyła. ;)

      U mnie niestety już takiej pogody nie ma. Dzisiaj było zimno i ponuro, a od jutra ma przez najbliższy tydzień padać śnieg z deszczem, w nocy ma być poniżej zera i obawiam się, że tyle z mojej wiosny w ogrodzie... :(

      Usuń
  8. Z końmi to się im trochę rozjeżdża. Jak widzę proporcje, to albo postawili na wyrośnięte kuce, albo nikt w tym Mattelu konia na żywo nie widział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie konie dla lalek to ciekawe twory. xD Poza Dallasem i końmi od Sindy Pedigree - większość ma dziwne oczy, dziwne proporcje, dziwną artykulację, dziwne kolory... Albo wszystko na raz. xD

      Ale i tak mistrzostwem świata jest Battat, któremu kolana zginają się w złą stronę, jak u słonia... xD

      Usuń
  9. Thank you for sharing these adorable photos of Barbie with her horse. They are so sweet! I've also had a Barbie doll with one eye that seemed bigger than the other. It's great that you have a horse that fits Barbie. I also have a toy horse, but its body does not move.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm happy you like them. :)
      I have both kinds of doll horses - with articulated bodies and without. And I like them all. :)

      Usuń
  10. Bardzo wdzięczne z niej dziewczę, zdjęcia zrobiłaś tak, że żadnych mankamentów nie widać, zatem mogę się spokojnie pozachwycać! Śliczna , słoneczna sesja z koniem!❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, bardzo wdzięcznie pozuje. I przez to, że udaje się na zdjęciach zatuszować ten brak symetrii, to chyba nic nie będę z nią robić.
      Cieszę się, że Ci się podoba. :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...