sobota, 22 grudnia 2018

Królowa Śniegu | Snow Queen

Raccoon Doll Anthemis Daisy

Taka trochę mniej typowa Królowa Śniegu. Bez sukni, trenu, sań zaprzężonych w polarne niedźwiedzie, bez korony i zawieruchy na zawołanie. To raczej Jej Wysokość po godzinach, w zaciszu swojego lodowego mieszkania. ;)

A little bit less typical Snow Queen. With no gown with train, no sleigh pulled by polar bears, no crown and blizzard on call. It is rather Her Highness after hours, in the tranquillity of her ice dwelling. ;)


A że trwa przedświąteczne zamieszanie i przygotowania, to i tu pojawił się Bożonarodzeniowy akcent. Choineczka na razie tylko w światełkach, ale już lada moment dostanie inne ozdoby. Poproszę Was o jeszcze chwilę cierpliwości - razem z następną sesją pojawią się też oficjalne życzenia. :)

Choć piosenki typu "Last Christmas", które na okrągło lecą z każdego głośnika doprowadzają mnie do nerwicy, to bardzo lubię inne, mniej popularne utwory świąteczne. Podczas tej sesji miałam w głowie utwory z płyty Stinga "If on a Winter's Night". Na zachętę podrzucam ten, który lubię chyba najbardziej, "Soul Cake".

Because all the fuss and preparations before Christmas are going on, there is a joyous accent here also. Christmas tree with only lights for now, but it will be given other ornaments very soon. I'm asking you for a little bit more patience - and with another photo sessions there will be oficial greetings too. :)

Though pieces like "Last Christmas" which can be heard from every speaker all day round lead me to neurosis, I do really like other less popular Christmas songs and carols. While I was taking these photos I had songs from Sting's album "If on a Winter's Night" in my mind. For encouragment I give you one I think I like most, "Soul Cake".


I jeszcze kolędę, z którą uprzedziła mnie Emma z bloga Sensibility. Ale głos Loreny jest tak piękny, że postanowiłam się mimo wszystko powtórzyć. :)

Natomiast zajrzyjcie na blog Emmy, jeśli chcecie przeczytać pięknie opisaną historię tego utworu - God Rest Ye Merry Gentlemen.

And a carol that Emma from Sensibility blog has shown before me. But Lorena's voice is so beautiful that I decided to repeat it despite that. :)

However if you want to read the story of this song - God Rest Ye Merry Gentlemen, you should visit Emma's blog. She wrote it there in a very intresting way.



Handmade clothes for BJD dolls

Wracając do panny od Raccoon Doll. Poprawiłam wykrój tuniki i jestem teraz z niego bardzo zadowolona. Jak widzicie, mam fazę na szarości i błyskotki. Srebrna nitka dodaje wiele uroku nawet zwykłej, prostej w kroju tunice. 

Skarpetki zrobiłam z włóczki, która jest puchata i również ma srebrny połysk. Teraz zastanawiam się, czy nie powinnam sobie samej takich zrobić. ;)

Szydełkowa chusta z koralikami też się przydała, w sam raz uzupełnia całość.

Back to Raccoon Doll lady. I improved the tunic pattern and now I am really satisfied with it. As you can see I have a phase on greys and tinsels. Silver thread adds a lot of charm even to a simple style tunic.

I knitted socks from a yarn that is fluffy and also has a silvery shine. And now I'm wondering if I should make the same for myself. ;)

Crocheted shawl with beads is useful too. It completes the whole look very well.

Crocheted sawl with TOHO beads.


Handmade clothes for Raccoon Doll Anthemis Daisy


Jestem zachwycona tym, jak można ją upozować... 

Zresztą ogólnie jestem nią zachwycona, ale tego chyba nie muszę mówić. Spam zdjęciowy wyraża to lepiej, niż tysiąc słów. ;)

I'm delighted how she can be posed...

Well, I'm delighted with her in general but I think I don't have to tell that. Photographic spam expresses that better than a thousand of words. ;)









38 komentarzy:

  1. So elegant! And I love her fashionable scarf!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I crochet the shawl with TOHO beads. I think it looks nice. :)

      Usuń
  2. What a beautiful doll and I love the outfit and the scarf is just wonderful! Merry Christmas to you!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem urody tej laleczki, serio 😍 Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż mogę powiedzieć, pochwał Ci nie szczędzę. Za każdym razem przenosisz nas w świat baśni i jestem Ci za to głęboko wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko cudne ! Zwłaszcza sceneria ze światłami, jak rozgwieżdżone niebo, świetlane kule i pobłysk srebrnej nitki. Fazę szarości mam dawno za sobą, ale ten zestaw bardzo mi się podoba! Wyjątkowo nastrojowo :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światełka dały mi w kość, bo przez różną barwę światła mój aparat zgłupiał totalnie. :D Ale udało się.
      Cieszę się, że strój Ci się podoba.

      Usuń
  6. I'm so pleased you like the Raccoondoll. I had heard they had really great posing. And she looks lovely in the outfit even if it's not typical snow queen, she still looks quite amazing. I love all the decorations too.

    I have not heard that Soul Cake song before but it's really good. I like Christmas songs that are a little different. Here it's Jingle Bells they play a lot of in the shopping centers. Drives me bonkers!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually Soul Cake is for Halloween but Sting decided to add it to his winter album.

      Usuń
    2. Alasse, thank you! She is, she poses very well.

      I like different songs too. I hate hearing the same song billion of times every day...

      Usuń
  7. A toś mi reklamę zrobiła :))) Dziękuję Ci bardzo :)) Buziaczki! :)) <3
    Ta piosenka Stinga jest świetna! Dlaczego ja jej wcześniej nie znałam?! Dzięki za podrzucenie. Podejrzewam, że teraz będę jej słuchać i słuchać :)
    Ale co do lalki. Ona jest naprawdę zjawiskowa, co już chyba kiedyś pisałam. Naprawdę ma jakiś taki czar w sobie, który trudno nazwać. Tak ją ślicznie ubrałaś! Te szarości! I też jestem zachwycona tym, jaka jest plastyczna, jakie różne pozy jej poustawiałaś i wygląda w nich bardzo naturalnie. Wiesz, ja się nie znam na fotografii, ale ta sesja wydaje mi się jakaś szczególnie zjawiskowa, ta kolorystyka, to niezwykłe światło, klimat... Naprawdę niektóre z tych zdjęć są tak cudowne, że świat powinien je zobaczyć! Mówię poważnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, proszę. :)
      Akurat te zimowe piosenki Stinga są mało popularne. Ale warto ich posłuchać. :)
      Bardzo Ci dziękuję za tak przemiły komentarz odnośnie lalki i zdjęć.

      Usuń
  8. Jakie piękne zdjęcia! Cudne szarości i błyskotki :-* Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna sesja i cudny strój. Najbardziej zachwyciły mnie właśnie skarpety. :) Fajne też jest to futro z misia na fotelu. Myślę czy by chłopakom nie sprawić takiego puchatego dywanu. A z tej płyty mój ulubiony utwór to Christmas at Sea. Generalnie kocham gaelicki. Do zimowych klimatów pasuje też The Hounds of Winter. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Trafiła mi się świetna włóczka na te skarpety.
      Gdybyś potrzebowała namiarów na to "futro", to daj znać. Podrzucę.
      Christmas of the Sea jest moim numerem dwa z tego albumu. Też uwielbiam gaelicki, brzmi cudownie.

      Usuń
  10. Ślicznie ☺ i co za klimat na zdjęciach 💙❄

    OdpowiedzUsuń
  11. To najpiękniejsza i najprzyjaźniejsza Królowa Śniegu, jaką widziałam. Ubóstwiam cieplutkie, mięciutkie sweterki, skarpety, szaliczki i sztuczne futerka, więc ta sesja jawi mi się jako absolutny ideał. A do tego jeszcze Twoja zjawiskowa panna... Zaraz posłucham sobie piosenek, bo oboje wykonawców uwielbiam, a tych utworów z jakiejś przyczyny nie znam. Zdaje się, że daleko mi do bycia na bieżąco ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Mam nadzieję, że kiedyś zrobię jej "oficjalną" sesję w roli Królowej Śniegu. Ale tej zimy już niestety pewnie się nie wyrobię.
      Cieszę się, że trafiłam z piosenkami, których nie słyszałaś. :)

      Usuń
  12. Z wielką przyjemnością ogląda się tę sesję. Lalka wyjątkowej urody, wspaniale upozowana. Prześliczny strój, doskonały w każdym detalu. Sceneria, jak z prawdziwego lodowego zamku. Jestem oczarowana. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwyt to za słabe słowo... to Dzieło Sztuki! Taka ilość zdjęć z tą piękną dziewczyną to nie jest w żadnym razie spam! Jest ich stanowczo za mało, aby zaspokoić przyjemność jej oglądania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu! :) Miło to czytać, w końcu to moja ulubienica. :D

      Usuń
  14. The entire outfit looks great on her, I wish I could make clothes too. You have great taste! And the photos are stunning
    Happy Holidays!

    OdpowiedzUsuń
  15. kojąca wersja Zimowej Panny... ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo nastrojowe zdjęcia Ci wyszły <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję. To prawda, ona jest piękna.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze!

Thank you very much for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...